تیپ مشکی برای عزاداری رمضان | تیپ زنانه شب های قدر | شب های قدر چی بپوشم؟

استایل های شیک برای شب های قدر | تیپ های مشکی خاص و باوقار برای عزاداری

تو این شب های عزیز، خیلی هاتون دنبال یه استایل شیک و سنگین می گردین! تو این بخش بهتون عکس هایی از استایل شب های قدر رو نشون داده و نکات مربوط به اون رو میگیم!
استایل های شیک برای شب های قدر | تیپ های مشکی خاص و باوقار برای عزاداری

یک سری از رنگ ها برای مراسم های خاصی کاربرد بیشتری دارند، مثلا برای عزاداری در شب های قدر پوشیدن لباس مشکی عرف است! شاید ندانید که استایل شب های قدر به چه صورت باید باشد تا هم سنگین و باوقار بودن خود را حفظ کنید و هم حرمت این شب های عزیز را نگه دارید! خیلی ها فکر می کنند استایل شب های قدر فقط در گروی پوشیدن لباس مشکی است اما اینگونه نمی باشد! در ادامه این بخش از سبک زندگی عکس هایی از استایل شب های قدر را مشاهده کنید!

مانتو مشکی سرسنگین، بهترین انتخاب است 

پوشش بیشتر خانوم ها بیرون از خونه شامل مانتو، شلوار، روسری یا شال و البته کیف و کفش میشه که خب هر کدوم از این آیتم ها باید توی استایل با هم هماهنگی داشته باشن تا در نهایت شما زیبا و خاص به نظر بیایید ولی بین همه ی اون ها از اون جایی که مانتو یه پوشش دهنده ی اصلی هست بسیار توی چشمه بنابراین خیلی مهم که به درستی انتخاب بشه.

حالا توی مراسم های مذهبی اولین و اصلی ترین انتخاب خانوم ها مانتو مشکی هست که این روزا هم تنوع زیادی داره و صد البته واجبه که شما یه مانتو با جنس خوب و البته شیک رو انتخاب کنید ولی از همه ی این ها ویژگی های ظاهریه مانتوی ما هست یعنی باید برای پوشیدن اون در مراسم های اینچنینی دقت کنید که مانتوی شما خیلی کوتاه نباشه و بلندی اون در شان یه بانوی ایرانی باشه.

مورد دیگه در خصوص این مدل از مانتو ها اینه که اغراق آمیز نباشن یعنی یه مانتوی طرح دار که طرحش رنگیه و البته یه مانتوی عروسکی و اسپرت نمیتونه برای این مراسم ها جالب باشه همچنین اون مانتوهایی که یه رنگ دیگه هم در اون ها استفاده شده مناسب نیستن مثل اونایی که نوارهای رنگی دارن و در صورت داشتن یه رنگ دیگه اون رنگ باید سرسنگین باشه مثل نقره ای، طلایی، سبز تیره و یا آبی تیره. در کل مانتوهای یکدست مشکی و مجلسی گزینه ی خوبی هستن.

بیشتر بخوانید: بهار امسال، استایلت رو با این مدل مانتوهای ابروبادی خاص کن! + عکس

شال و روسری لیز نپوشید

آیتم دیگه ای که باید توی استایل برای مراسم مذهبی به اون توجه کنید شال و روسری شما هست که اون هم صد در صد باید مشکی باشه ولی در صورتی که میخواهید استایلتون کلا یکدست و مشکی نشه میتونید سراغ شال و روسری طرح دار برید که طرح اون هم اگر رنگ دیگه ای داره رنگش تیره باشه مثل خاکستری و اما یه نکته ی واجب تر اینه که حواستون باشه که شال و روسریتون لیز نباشه که مدام دستتون به اون ها باشه که نیفتن بنابراین یه جنس خوب انتخاب کنید و اون رو درست روی سرتون فیکس کنید.

شلوار های اسپرت رو فاکتور بگیرید

انتخاب شلوار هم برای مراسم های مذهبی اصول خودش رو داره مثلا بهتره که به سراغ شلوارهای راسته چه پارچه ای و چه جین برید و از این که شلوارهای اسپرت مثل جین اسکینی، مام استایل، مام فیت، بگ و... رو بپوشید خودداری کنید و در خصوص رنگشون هم که گفتن نداره باید تیره باشه مثل شلوارهای مشکی، روشن و یا در صورتی که یه ذره روشن تر میخواهید رنگ های خنثی خوبن مثل طوسی و خاکی.

بیشتر بخوانید: دخترای نوجوان، برای عید دیدنی اینجوری استایل بزنین!

منبع: شایا نیوز




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4dkzq2

اخبار داغ