نگهداری از بادمجان | افزایش ماندگاری بادمجان | رفع پلاسیدگی بادمجان

با این ترفند، بادمجان رو از پلاسیدگی نجات بده! + ویدیو

تو این خبر بهتون میگیم که اگه بادمجان پلاسیده شد چیکار کنیم که مثل روز اول و موقع خرید دوباره تازه بشه! ادامه مطلب ترفند رفع پلاسیدگی بادمجان رو براتون گذاشتیم!
بادمجان

سبک زندگی: نگهداری از بادمجان و رفع پلاسیدگی بادمجان دغدغه ی خیلی از افراد خونه داره! بادمجان اگه زیاد و طولانی مدت تو یخچال بمونه ممکنه پلاسیده بشه. پس چیکار کنیم که پلاسیدگی بادمجان رفع بشه و مثل روز اولش بشه؟ با ترفند رفع پلاسیدگی بادمجان همراه ما باشین.

ویدیوی رفع پلاسیدگی بادمجان

چگونه از بادمجان نگهداری کنیم تا پلاسیده نشود؟

بادمجان نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد و در عوض باید در اتاقی با دمای حدود ۱۰ درجه سانتی‌گراد نگهداری شود. شرایط ایده آل می‌تواند مکان‌هایی مانند داخل کابینت‌ها، زیرزمین و سایر مناطق با دمای پایین باشند. بادمجان به مدت چهار روز کیفیت خود را حفظ می‌کند. اگر بادمجان‌ها را در ظرف قابل تهویه قرار دهید، ممکن است تا یک هفته در یخچال دوام بیاورند.

اما باید بدانید مکان ایده آل برای نگهداری بادمجان در یخچال نیست! بلکه در دمای اتاق است زیرا این امکان را به بادمجان‌ها می‌دهد تا کیفیت خود را برای مدت طولانی‌ تری حفظ کنند. بادمجان باید در جای خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود و پس از برداشت از مزرعه یا خرید از فروشگاه در اسرع وقت استفاده شود. ممکن است بادمجان‌ها را در ظرفی قرار دهید که دارای تهویه باشد اما باید از قرار دادن آنها در کیسه پلاستیکی خودداری کنید زیرا این کار خراب شدن آنها را تسریع می‌بخشد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4dolj3

اخبار داغ