بسته بندی تلویزیون | بسته بندی تلویزیون در اسباب کشی | نحوه بستن تلویزیون

موقع اسباب کشی مراقب تلویزیون باش! | روش بسته بندی تلویزیون در اسباب کشی

در زمان اسباب کشی مراقبت و نگهداری از تلویزیون یکی از مهم ترین کارهایی است که باید انجام دهید. در ادامه روش درست بسته بندی تلویزیون را آموزش خواهیم داد!
موقع اسباب کشی مراقب تلویزیون باش! | روش بسته بندی تلویزیون در اسباب کشی

از وسایل ضروری و مهم در خانه، تلویزیون است. در زمان اسباب کشی، وسایل برقی ممکن است بیشتری آسیب را ببیند. بسته بندی تلویزیون در زمان اسباب کشی باید طوری باشد که هیچ آسیبی به این وسیله وارد نشود. چون اگر بسته بندی تلویزیون به درستی انجام نشود، می تواند هزینه بسیار زیادی را روی دستمام بگذارد. بنابراین تا اخر این مطلب همراه ما باشید تا روش درست بسته بندی تلویزیون را آموزش دهیم!

روش درست بسته بندی تلویزیون

  • نوار چسب بسته بندی و نوار چسب رنگی (نوار چسب های رنگی برای بستن سیم‌های تلویزیون انتخاب خوبی هستند و نوار چسب‌های پهن برای بسته بندی نایلون‌های حباب دار هنگامی که به دور تلویزیون پیچیده می‌شوند، مناسب هستند.)
  • نایلون‌های حباب دار
  • پتو اسباب کشی
  • فوم‌های بسته بندی یا کاغذ بسته بندی
  • جعبه تلویزیون بزرگ
  • کارگران قابل اعتماد
  • ماژیک

بیشتر بخوانید: کنار تلویزیون دکوری نذار «گل طبیعی» بذار تا چشم جاریت دربیاد

با در دست داشتن امکانات بالا، چند گام دیگر برای جدا کردن درست تلویزیون از دیوار، بسته بندی و منتقل کردن آن به خانه جدید راه است.

 1) برق را قطع کنید. این کار همیشه اولین گام در برخورد با لوازم برقی است. برق دوست شما نیست، بنابراین آن را از معادله حذف کنید. سیم برق تلویزیون را به طور صحیح به پشت آن با نوار چسب‌های رنگی وصل کنید.

2) تمام کابل‌ها را از وسایل کابلی، مانند کنسول بازی و سیستم‌های صوتی قطع و جدا کنید. مطمئن شوید که همه آنها را از محل اتصال خارج کردید تا هنگام برداشتن تلویزیون از روی دیوار، از پایین تلویزیون آویزان نشوند.

3) تلویزیون خود را از روی قلاب روی دیوار جدا کنید. اگر تلویزیون شما بر روی قلاب نصب شده باشد، احتمالا قلاب به دیوار و تلویزیون متصل خواهد بود. شما ابتدا باید تلویزیون را از روی دیوار بردارید و بعد سراغ قلاب بروید. فکر نکنید با برداشتن تلویزیون با قلاب متصل به آن از روی دیوار، می‌توانید در زمان صرفه جویی کنید. این کار احتمالا هم به دیوار و هم به تلویزیون آسیب می‌رساند.

4) از کسی درخواست کمک کنید. پس از جدا کردن تلویزیون از قلاب روی دیوار، از یک دوست برای کمک درخواست کنید. هیچ دلیلی وجود ندارد که هم به خودتان آسیب برسانید و هم تلویزیون را بشکنید، تا بتوانید آن را به تنهایی جابجا کنید.

5) تلویزیون را از روی دیوار بردارید. شما و دوستتان می‌توانید تلویزیون را از روی قلاب روی دیوار جدا کنید. تلویزیون را به آرامی بلند کنید و آن را در جایی صاف و امن قرار دهید.

6) تلویزیون خود را در یک مکان امن قرار دهید. به طور معمول، تلویزیون را به طور صحیح عمودی قرار می‌دهند، مانند اینکه در حال تماشا آن هستید. اما اگر پایه برای نگه داشتن آن ندارید، ریسک نکنید و آن را افقی قرار دهید. آن را در جایی صاف و نرم مانند وسط تخت خود قرار دهید. آن را به دیوار یا در برابر یک نیمکت تکیه ندهید، یا آن را در نزدیکی لبه میز قرار ندهید.

7) قلاب تلویزیون را از دیوار جدا کنید. با برداشتن تلویزیون از روی آن جدا کردن قلاب باید نسبتا ساده باشد. پیچ و مهره‌های آن را بردارید و بعدا همه چیز را برای بسته بندی کنار هم قرار دهید.

8) کارهای محافظت از صفحه تلویزیون را انجام دهید. دو قطعه مقوا را تقریبا به اندازه صفحه نمایش برش دهید و آنها را به جلوی تلویزیون با نوار رنگی بچسبانید. این کار، تضمین می‌کند که هیچ چیز نمی‌تواند باعث فشار، فرورفتگی، و یا شکستگی صفحه نمایش در طول اسباب کشی شود.

9) تلویزیون خود را بسته بندی کنید. در حال حاضر، سه الی چند دور با نایلون‌های حباب‌دار دور تلویزیون خود بکشید. سپس یک پتو بزرگ اسباب کشی دور تلویزیون قرار دهید و با نوار چسب بسته بندی آن را محکم کنید.

10)  از جعبه مخصوص تلویزیون استفاده کنید. ممکن است فکر کنید پیچاندن تلویزیون با نایلون حباب‌دار و پتو اسباب کشی همه آن چیزی است که نیاز دارید؛ اما اگر قصد شما حفاظت از لوازم ارزشمند خود است و برای این کار، نیاز به یک جعبه محکم دارید.

11) با کمک دوست یا خودتان به تنهایی، تلویزیون را داخل جعبه بگذارید و به آن نوار چسب بزنید. با استفاده از ماژیک، جهت بالای تلویزیون را بر روی جعبه علامت بزنید، تا جابجا کنندگان آن را به گونه‌ای قرار دهند که باعث آسیب به آن نشود. جعبه تلویزیون جدید شما ممکن است در گوشه‌ آن نوشته‌ای مبنی بر “از این طرف بلند کنید” داشته باشد. اگر چنین نوشته‌ای ندارید، ماژیک را بردارید و این جمله را بنویسید.

12) جعبه را با استفاده از فوم‌های بسته بندی یا کاغذهای خرد شده برای بسته بندی، پر کنید. این عایق کاری اضافی کمک می‌کند تا فضاهایی که ممکن است در طول جابجایی تلویزیون، باعث شکسته شدن آن شوند را پر کنید.

13) تلویزیون را به صورت عمودی قرار دهید. هنگام جابجایی تلویزیون، آن را بر روی پهلو قرار ندهید و بر روی صفحه نمایش آن چیزی نگذارید. تلویزیون را در کنار وسایلی که مشکوک به افتادن هستند و همچنین جایی که ممکن است به راحتی بر روی زمین یا خارج از کامیون بیفتد، نگذارید تا آن را سالم به آپارتمان جدید خود برسانید.

اگر هر چیزی نرم، مانند تشک در وسایل خود دارید، تلویزیون را برای امنیت بیشتر بین آنها قرار دهید. یک شرکت اسباب کشی حرفه‌ای تمام نکات و ترفندهای اسباب کشی را برای حفظ امنیت تلویزیون در زمان اسباب کشی می‌داند؛ بنابراین اگر با جابجایی این وسیله و دیگر وسیله پراسترس خود مشکل دارید، برای اسباب کشی خود نوبار را رزرو کنید. نوبار این کار را به راحتی برای شما انجام می‌دهد.

14) لذت بردید؛ حال وقت باز کردن و سرهم کردن تلویزیون در خانه جدید و لذت بردن از آن است. صادقانه، این احتمالا اولین چیزی است که شما در حالی که بر روی زمین نشستید و پیتزا می‌خورید، انجام خواهید داد. پس مطمئن شوید که آن را سالم به مقصد می‌رسانید.

منبع: صداقت بار 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4dowp3

اخبار داغ