تزیین میز ولنتاین | میز ولنتاین | ولنتاین | دکور ولنتاین

8 ایده جذاب برای تزیین میز ولنتاین!

برای تزیین میز ولنتاین بهتر است از مدل هایی که میخواهیم به شما بگوییم ایده بگیرید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن میز را بچینین!
8 ایده جذاب برای تزیین میز ولنتاین!

با نزدیک شدن به ولنتاین بیشتر زوج‌ ها به دنبال ایده‌ هایی برای گذراندن این شب عاشقانه هستند. یکی از این ایده ها تزیین میز ولنتاین است! در شب ولنتاین علاوه بر تزیین میز ولنتاین و غذا و دسرهای ولنتاینی مثل کوکی مخصوص ولنتاین باید همه چیز را هماهنگ و مناسب ولنتاین انتخاب کنید. در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با ایده های تزیین میز ولنتاین آشنا می کنیم!

1- تزیین میز ولنتاین ساده و شیک جدید با گل رز

یکی از بهترین روش‌ها برای تزیین میز شام ولنتاین با گل رز این است که یک دسته گل رز را در داخل گلدان و در وسط میز قرار دهید. سپس سایر بخش‌های میز را با گلبرگ‌های پر‌پر شده و شمع‌های سفید روشن تزیین کنید.

برای این که قرمزی گل‌ها بیشتر خودنمایی کند و میز ولنتاین عاشقانه شما شیک‌تر به نظر برسد، بهتر است از یک رومیزی مشکی مخمل یا ساده برای روی میز استفاده کنید.

2- ایده زیبا برای تزیین میز شام ولنتاین با ترکیب طلایی، سفید و قرمز

اگر برای شام ولنتاین مهمان دارید و قرار است این روز عاشقانه را در کنار دوستان یا اعضای خانواده‌تان جشن بگیرید، باید با دقت بیشتری چیدمان میز شام ولنتاین را انتخاب کنید. برای این کار قبل از هر چیزی بهتر است یک دسته گل رز قرمز یا قرمز صورتی تهیه کنید. آن را در وسط میز شام عاشقانه و رمانتیک قرار دهید.

برای جذاب‌تر شدن تزیین میز شام ولنتاین می‌توانید از بشقاب‌هایی به شکل قلب استفاده کنید. روی میز چندین قلب با رنگ‌های قرمز و صورتی قرار دهید و برای جلوه بیشتر از قاشق و چنگال و تزئینات طلایی نیز روی میز استفاده کنید.

3- استفاده از هنر دست خودتان برای چیدمان میز شام دونفره ولنتاین

برای این که روز ولنتاین شما خاص‌تر شود و یک شام به یاد ماندنی را برای عشقتان رقم بزنید، می‌توانید برای تزیین میز شام ولنتاین از قلب‌های بافتنی یا پارچه‌ای که خودتان برای این روز آماده کرده‌اید استفاده کنید. برای دسر ولنتاین خودتان کیک یا دسر ولنتاینی درست کنید. سپس همه خلاقیت خود را برای تزئین دسر و کیک ولنتاین به کار ببرید تا زیباترین خاطره را رقم بزنید.

4- استفاده از رنگ‌های متفاوت برای تزیین میز ولنتاین ساده

اگر دوست دارید میز شام ولنتاین شما با سال‌های قبل و همه میزهایی که تا به حال دیده‌اید، متفاوت باشد، می‌توانید برای این شب از رنگی به جز قرمز استفاده کنید. برای این کار رنگ بنفش یا صورتی می‌تواند ایده خوبی باشد. برای این که جلوه دکور میز شام ولنتاین شما بیشتر شود، بهتر است که تمام عناصر روی میز را با دقت انتخاب کنید.

می‌توانید از یک رانر با رنگ بنفش در کنار دستمال سفره‌ها و شمع‌های بنفش استفاده کنید. روی میز چند شمع نقره‌ای روشن کنید و با قرار دادن چند شمعدان بلند و شمع‌های صورتی و بنفش داخل آن‌ها، تزیین میز ولنتاین ساده در خانه را تکمیل کنید.

5- استفاده از جام برعکس به عنوان شمعدان یک ایده زیبا برای تزیین میز شام ولنتاین

یک ایده زیبا برای تزیین میز شام ولنتاین با شمع این است که چند عدد جام را به صورت برعکس روی میز قرار دهید و روی آن شمع روشن کنید. می‌توانید داخل جام گل رز بگذارید و در کنار میز نیز چند قلب قرمز را که خودتان آماده کردید، قرار دهید. می‌توانید از این ایده برای تزیین میز شام سالگرد ازدواج نیز استفاده کنید.

6- تزیین منزل با شمع و گل رز برای ولنتاین

به عنوان یک کادوی سورپرایزی ولنتاین می‌توانید فضای خانه را با استفاده از گلبرگ‌های قرمز و شمع وارمر برای شب ولنتاین تزیین کنید یک شام خوشمزه در خانه درست کنید. برای این کار بهتر است از بخش ورودی تا میز شام را با استفاده از شمع و گل تزئین کنید و عشقتان را به سمت میز شام دعوت کنید. شکل دادن به گل برگ‌ها و شمع‌ها به صورت قلب و یا حرف اول اسم همسرتان نیز می‌تواند ایده جالبی برای تزیینات میز ولنتاین دونفره باشد.

7- تزیین میز ولنتاین با بادکنک

اگر قصد دارید یک میز شام ساده و شیک برای ولنتاین امسال آماده کنید، باید آن را طوری طراحی کنید که عشقتان با دیدن میز ولنتاین شیک و جذابی که آماده کرده‌اید، ناگهان هیجان‌زده شود. شاید برای این میز رمانتیک هیچ ایده‌ای جذاب‌تر از تزیین میز شام و اطراف آن با بادکنک‌های رنگی و براق ولنتاینی نباشد.

برای این کار باید اطراف میز را پر از بادکنک‌های صورتی و قرمز کنید. می‌توانید روی دیوار و از سقف بادکنک‌های قلبی براق آویزان کنید و چند بادکنک قلبی که با گاز هلیوم پر شده را در کنار صندلی‌ها قرار دهید.

سپس برای تزیین میز ولنتاین ساده و شیک می‌توانید چند گلدان، شمعدان و ظرف صورتی یا قرمز روی میز قرار دهید. تزیین میز ولنتاین با شمع مخصوص ولنتاین با طرح‌های قلبی یا رنگ قرمز نیز ایده فوق‌العاده‌ای برای تکمیل این سبک تزیین میز رمانتیک ولنتاین است.

8- تزیین میز ولنتاین ساده و شیک با گلبرگ و شمع

به کار بردن ایده‌های جذاب برای یک میز شام رمانتیک می‌تواند روزی به یاد ماندنی برای کسی که دوستش دارید رقم بزند. یک ایده فوق‌العاده برای تزیین میز ولنتاین این است که سراسر میز را با استفاده از شمع و گلبرگ‌های گل رز قرمز تزیین کنید.

برای این تزیین میز ولنتاین با شمع بهتر است شمع‌های کوتاه یا وارمرها را به شکل یک قلب روی میز قرار دهید. سپس گل‌های رز قرمز را پر پر کنید و داخل فضای قلبی شکلی که با شمع ایجاد کردید، بریزید.

می‌توانید برای تزیین میز ولنتاین با شمع وارمرها را به شکل حرف اول اسم طرف مقابلتان درست کنید و در وسط قلبی که با گلبرگ‌ها و شمع درست کردید، قرار دهید. در انتها بعد از آماده شدن این میز رمانتیک، شمع‌ها را روشن کنید و با این تزیین میز ولنتاین ساده و شیک کسی که دوستش دارید را سورپرایز کنید.

منبع: افق کوروش




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4drrw3

اخبار داغ