رنگ مو | انتخاب رنگ مو | رنگ مو عید 1403

با این نکات بهترین رنگ مو رو برای عید 1403 انتخاب کن!

هر سال با توجه به تغییر رنگ سال و معیارهای زیبایی، رنگ موهای جدید معرفی خواهند شد که ما در این مطلب نکات مهم انتخاب رنگ مو رو بهتون آموزش می دهیم.
رنگ مو

در بین انواع مختلفی از روتین‌ های زیبایی، تغییر رنگ مو یکی از هیجان‌ انگیز ترین کارهایی است که می‌ توانید انجام دهید. در واقع رنگ مو یکی از کوچک‌ ترین نکته ها می‌ باشد که یک تغییر بزرگ در چهره خانم‌ ها ایجاد می‌ کند. در این مطلب از سبک زندگی با نکات انتخاب رنگ مو همراه ما باشید.

نکات انتخاب رنگ مو

عید 1403 موها را زیادی تیره نکنید

اگرفکر می کنید رنگ موهای تیره شما را زیبا و جوان نشان می دهند در اشتباهید، زمانی که موهایتان را یکدست مشکی بدون ایجاد رگه‌های روشن‌تر یا متفاوت می‌کنید، خطوط و چروک‌های ظریف برجسته می‌شوند پس بهتر است از تیره کردن موهایتان دست بردارید و اگر به رنگ تیره علاقه دارید به جای مشکی موهایتان را رنگ شاه بلوطی تیره نمایید.

رنگ طبیعی موهایتان را در نظر داشته باشید

اشتباه دیگری که بسیاری از بانوان درانتخاب رنگ در نظر می گیرند،این است که رنگ طبیعی موها را به میزان چشمگیری تغییر می دهند.شما نباید رنگ متضاد موهایتان را انتخاب نمایید زیرا تغییرات شدید ممکن است با رنگ پوست شما هماهنگ نباشد و شما را مسن‌تر نشان دهد.

در سال نو موها را یکنواخت رنگ نکنید

ترندهای رنگ مو، مدام در حال تغییر و جایگزینی هستند. این روزها هایلایت مو یکی از پایه‌های ثابت سالن‌های زیبایی است و از محبوب‌ترین تکنیک‌های رنگ مو شناخته می شوند. رنگ‌های بلوند یا مشکی تک‌رنگ موهای شما را طبیعی جلوه نمی‌دهند و می‌توانند چهره‌ شما را خموده، بی‌احساس و پیر نشان دهند اما رنگ‌های بلوند و روشن در ترکیب با بیبی لایت و هایلایت‌های سوزنی، شما را به شروع فصل باشکوه بهار فرا می‌خوانند.

عید امسال از سایه‌های روشن‌تر استفاده کنید

عید امسال نواحی نزدیک به صورت را هایلایت کنید، با استفاده از سایه‌های روشن‌تر، شما می توانید خطوط ریز و سایر علائم افزایش سن را نرم کنید تا زیبایی‌تان را نشان دهید و جوان‌تر به نظر برسید.

عید امسال موهای طبیعی تان را داشته باشید

اگر دوست ندارید موهایتان را رنگ کنید، موهای خاکستری‌ طبیعی شما جذاب است اما اگر ریشه‌های سفید یا خاکستری اذیتتان می کند، به جای رنگ کردن ریشه موهایتان را حسابی کوتاه کنید تا با یک مدل موی شیک و خاکستری، بسیار جوان‌تر به نظر برسید.

عید امسال موهایتان را آمبره کنید

آمبره یکی از زیباترین تکنیک های رنگ کردن مو در چندین سال تحول این حوزه به شمار می رود که بر این اصل استوار است که ریشه موها تا چندین سانتی متر به رنگ تیره بوده و ساقه موها رنگی روشن تر از ریشه آنها دارد. امسال عید موهایتان را آمبره کنید زیرا رنگ کردن تمام موها نیاز به مراقبت مداوم دارد و با مراقبت نکردن از رنگ موهایتان پیرتر به نظر خواهید رسید.

از رنگ‌های از مد افتاده استفاده نکنید

عید امسال به روز باشید و از رنگ موهای قدیمی و دمده استفاده نکنید، استفاده از رنگی که در گذشته مد بوده است، می‌تواند شما را قدیمی جلوه دهد. رنگی را انتخاب کنید که مد روز باشد و مطابق رنگ پوست شما باشد.

موهایتان را قرمز یکدست نکنید

یکی از رنگ های مورد علاقه خانم ها قرمز، شرابی، ماهگونی و... است، بهتر است عید امسال موهایتان سایه‌هایی مانند قرمز مایل به بلوطی یا قرمز شرابی داشته باشد،این رنگ ظاهری گرم‌تر و روشن‌تر به صورت شما می دهد.

منبع: نمناک




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4dvqm4

اخبار داغ