انواع مدل موی گوجه ای | مدل موی گوجه ای برای عروسی و مهمانی | آموزش مدل موی گوجه ای

موهاتو این مدلی گوجه ای ببند و شیک ترین مهمون مجلس شو! + عکس

انتخاب مدل مو برای عروسی یا مهمانی یکی از مهمترین بخش های آرایش محسوب میشه در اینجا مدل های گوجه ای ساده اما شیک رو براتون قرار دادیم.
موهاتو این مدلی گوجه ای ببند و شیک ترین مهمون مجلس شو! + عکس

مدل مو گوجه ای از راحت ترین مدل موهای هست که خودتون تو خونه می تونین درستش کنین. مدل مو یکی از مهم ترین انتخاب ها می باشد که شما باید متناسب با چهره و استایل خود آن را برای مهمانی یا مراسمات مختلف انتخاب کنید و کار بسیار سختی می باشد شما باید بدنبال یک مدل مو راحت و فوری باشید و بتوانید با چند کش و سنجاق به راحتی در خانه یک شنیون ساده داشته باشید اما مدل مو گوجه ای یکی از بهترین و زیبا ترین مدل مو ها می باشد که بعد از گذشت سال ها هنوز ترند می باشد زیرا هم راحت و ساده و شیک می باشد و مدل مو گوجه ای بهترین گزینه شنیون خانگی می باشد.

مدل مو گوجه ای ساده با کش در  مرحله می باشد:

  1. موهای خود را شانه و با کمک اتو یا سشوار خوب صاف کنید.
  2. سپس موهای خود را به شکل دم اسبی در هر جای که دوست دارید مدل گوجه ای را تهیه کنید با کش خوب بسته و اضافه های مو را با تافت فیکس کنید.
  3. حالا دم اسبی را به دور کش یا همان پایه دم اسبی به شکل گرد ببینید.
  4. حالا باید با کمک سنجاق مویی یا ساده مو را فیکس کنید و با تل یا به صورت ساده دیزاین کنید.

بیشتر بخوانید:دم اسبی و فر؛ ترکیبی جادویی که جذابیت موهاتو چند برابر میکنه + عکس

 برای این مدل مو باید موها را ابتدا در بالاتر نقطه یا جایی که دوست دارید ببندید و با کمک شانه و تافت خوب فیکس کنید و بعد مو جدا شده را باید دور کش خوب ببندید  تا کش خوب پوشانده شود و بعد به کمک سنجاق و گیره اضافه مو جمع کنید و به دلخواه می توانید از تل یا مراوید برای شیک تر شدن استفاده کنید.

 

مدل مو گوجه ای ساده با کش برای موی کوتاه این مدل برای کسانی که موی کوتاهی دارند گزینه خوبی می باشد و برای اجرای این مدل باید موها را در قسمت پایین بسته و گرد کنید و به سنجاق فیکس کنید.

بیشتر بخوانید: همیشه که نباید شینیون کنی، یه بارم موهات رو باز بذار + ایده

گوجه ای بالا سر برای اجرای این مدل باید موها را خوب صاف کنید و در بالاترین جای ممکن دم اسبی ببنیدید و خوب سفت کنید و اضافه های مو را جمع کنید و تافت بزنید تا ظاهر بهتری داشته باشد و بعد مو را به دور دم اسبی بپیچید با سنجاق گوجه ای را فیکس کنید.

 

مدل گوجه ای با بافت برای این مدل نیز باید ۴ مرحله را انجام دهید:

  1. ابتدا موهای خود را شانه و به کمک سشوار براش و صاف کنید.
  2. سپس مو را در محل مورد نظر بسته و ببافید.
  3. حالا دور کش یا محل پایه دم اسبی ببنیدید.
  4. در آخر موها را با کمک سنجاق فیکس کنید.

بیشتر بخوانید: مدل موهای کره ای 2024 برای دختران؛ مدل های بلند و کوتاه!

مدل مو گوجه ای دوتایی دخترانه

بیشتر بخوانید: اگه بینی بزرگی دارین؛ این مدل موها مخصوص شماست!

مدل مو گوجه ای شلخته

برای اجرای این مدل باید موها را زیاد با دقت شانه نکنید و مو را در محل مورد نظر بسته و گرد کنید و چند تار مو را به صورت شل از گوجه ای در بیاوری پد و مابقی را با سنجاق فیکس کنید.

اگر می خواهید از مدل گوجه ای برای مراسم غیر رسمی مانند دورهمی وتولد استفاده کنید، می توانید مدل گوجه ای که پایین سر بسته می شود را امتحان کنید.در شینیون اروپایی از پوش دادن موها بسیار کم استفاده می‌شود. شما با کمک یک کش اسکرانچی می توانید این مدل مو زیبا را در خانه یاد بگیرید و انجام دهید.


نکات پایانی:

شما می توانید مدل گوجه ای را به صورت سادت پشت سر ببندید یا با بافت ترکیب کنید ما چهار مدل گوجه ای داریم که شما می توانید گوجه ای بالا با کمک کش، مدل گوجه ای پایین که شما به یک اسکرانچی یا اسکینی نیاز دارید، گوجه ای حلزونی که شما به کش مو ساده و کلیپس نیاز دارید و مدل گوجه ای صاف که به کش موی ساده و کلیپس و چهل گیس نیاز دارید اما اگر صورت دایره ی دارید بخاطر داشتن گونه های پرتر و مدل پهنی صورت مدل گوجه ای بالا و پر حجم بهترین گزینه برالی لاغر تر نشان دادن آن است و اگر صورت بیضی شکل دارید بخاطر مدل صورت فاصله استخوان های گونه و پبشانی هیچ محدودیتی در این مدل ها ندارید و اما اگر صورت مربعی شکل دارید بخاطر تعادل بین فواصل اجزای صورت مدل گوجه ای کمی بالاتر یا پایین تر از خط چانه بخصوص به سمت کنار باشد.

منبع: پارسی دی




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4j59ek

اخبار داغ