گیاهان آپارتمانی آرامش بخش | گیاهان آپارتمانی مخصوص محیط کار

5 گیاه آپارتمانی برای افزایش آرامش و تمرکز در محیط کار + عکس

برای آشنایی با گیاهان آپارتمانی برای بهبود هوای داخلی و کاهش استرس در محیط کار با ما همراه باشید.
5 گیاه آپارتمانی برای افزایش آرامش و تمرکز در محیط کار + عکس

گیاهان آپارتمانی یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد یک فضای کاری دلپذیر و پرانرژی هستند. گیاهان آپارتمانی نه تنها زیبایی بصری را به محیط کار اضافه می‌کنند، بلکه می‌توانند مزایای زیادی برای سلامتی و روحیه کارکنان داشته باشند. مطالعات نشان داده است که گیاهان آپارتمانی می‌توانند به کاهش استرس، بهبود تمرکز و افزایش بهره‌وری کمک کنند. علاوه بر این، گیاهان آپارتمانی می‌توانند هوا را تصفیه کنند و سموم و آلاینده‌های موجود در هوا را از بین ببرند.

گیاه پوتوس (Epipremnum aureum)

گیاه پوتوس یکی از محبوب‌ترین گیاهان آپارتمانی است و به دلیل مقاومت آن در برابر نور کم و نیاز کم به آبیاری، انتخاب عالی برای محل کار است. گیاه پوتوس دارای برگ‌های سبز روشن و انبوه است و به راحتی رشد می‌کند.

بیشتر بخوانید: کاری که تو هوای گرم، باید حتما واسه گیاهان آپارتمانی انجام داد!

گندمی (Chlorophytum comosum)

گیاه عنکبوتی یکی دیگر ازگیاهان مناسب برای محیط کار است. این گیاه دارای برگ‌های باریک و دراز است که از آن‌ها شاخه‌های کوچکی با گل‌های سفید ظاهر می‌شود. گیاه عنکبوتی نیز به نور کم و آبیاری معتدل علاقه دارد.

بیشتر بخوانید: 5 تا از گیاهان آپارتمانی که خیلی راخت رشد می کنند

گیاه زنبق سیاه (Zamioculcas zamiifolia)

گیاه زنبق سیاه یکی از گیاهان آپارتمانی محبوب است که به راحتی در محیط کار قرار می‌گیرد. این گیاه دارای برگ‌های سبز تیره و بافت چرمی است و به نور کم و آبیاری معتدل نیاز دارد.

گیاه سانسوریا (Sansevieria)

گیاه سانسوریا یا ماداگاسکار دارای برگ‌های عمودی و سفید روشن است. این گیاه به نور کم و آبیاری معتدل علاقه دارد و به راحتی در محیط کار قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: گیاهان آپارتمانی گه خونه رو خوشبو می کنن + عکس

سنبل‌الطیب (Lavandula)

سنبل‌الطیب گیاهی است که به عطر خوشگل و آرامش‌بخش خودش معروف است. گیاه سنبل‌الطیب به نور خورشید مستقیم نیاز دارد و در شرایط آبیاری مناسب رشد می‌کند. می‌توانید یک گلدان کوچک از سنبل‌الطیب در محل کار قرار دهید تا علاوه بر زیبایی، عطری دلپذیر را در اطراف خود احساس کنید.

منبع: ماگرتا

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4j5lao

اخبار داغ