فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا | فال حافظ دوم اردیبهشت

فال حافظ امروز؛ 2 اردیبهشت 1403 رو از دست نده! | توصیه حافظ به متولدین هر ماه

امروز، حافظ به متولدین ماه های مختلف توصیه های جالبی کرده، برای اینکه فال حافظ امروزتون رو بدونین تا انتهای مطلب همراه ما باشین!
فال حافظ امروز؛ 2 اردیبهشت 1403 رو از دست نده! | توصیه حافظ به متولدین هر ماه

مشهور است که امروز در خانه ی هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌ شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین و یا شب یلدا، فال حافظ می‌ گیرند. در واقع با توجه به فرهنگ و ادبیات ایران، فال حافظ یکی از رسوم و سنت‌ های محبوب است که برای گرفتن راهنمایی یا شناخت بهتر از مسائل زندگی استفاده می‌ شود. در ادامه این بخش از سبک زندگی می توانید فال حافظ امروز را بر اساس ماه تولدتان بخوانید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

مقام امن و می بی‌غش و رفیق شفیق

گرت مدام میسر شود زهی توفیق

جهان و کار جهان جمله هیچ بر هیچ است

هزار بار من این نکته کرده‌ام تحقیق

تعبیر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما فروردین ماهی عزیز نشان می دهد که موفقیت تو به خاطر قاطعیتت است و از فرصت های طلایی که برایت پیش می آید نهایت استفاده را کن. آدم دقیقی هستی و عقلت را همیشه بر هوای نفست ترجیح داده ای. درمورد حاجتی که داری عمیقا تحقیق کن.

بیشتر بخوانید: فال حافظ امروز؛ دوشنبه 3 اردیبهشت 1403

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

خدا را کم نشین با خرقه پوشان

رخ از رندان بی‌سامان مپوشان

در این خرقه بسی آلودگی هست

خوشا وقت قبای می فروشان

تـعـبـیـر فال حافظ:

نتیجه تفال به دیوان حافظ شما اردیبهشت ماهی عزیز این است که هرقدر به خدا نزدیک تر شوید درد زمانه را کمتر حس می کنید و هرقدر هم درویشانه زندگی کنید بهتر سر و سامان می گیرید اما شما فردی عجول و بی طاقت هستید و هر ضرری که می بینید به خاطر عجله بی مورد خودتان است. زیاد حرص می خورید؛ از این مسئله حذر کنید. خدا هرچه که لایق آن باشید را به شما می دهد.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند

گل آدم بسرشتند و به پیمانه زدند

ساکنان حرم ستر و عفاف ملکوت

با من راه نشین باده مستانه زدند

تـعـبـیـر فال حافظ امروز:

فال حافظ امروز شما خرداد ماهی عزیز نشان می دهد که وظیفه ای به عهده تان گذاشته اند که فکر می کردید از پس آن برنمی آیید اما با ایمان راسخ و دوری از گناه به خوبی از انجام آن برآمدید. شکر خدا را به جا می آورید که از یک حادثه بد نجات پیدا کرده اید. بیشتر فکر کنید.

فـال حـافـظ متولدین تیر

دیر است که دلدار پیامی نفرستاد

ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد

صد نامه فرستادم و آن شاه سواران

پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد

تـعـبـیـر نیت شما در فال حافظ:

فال حافظ امروز شما تیر ماهی عزیز این تفسیر را دارد که از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. ان شاالله جواب خواهید گرفت.

بیشتر بخوانید: فال ابجد 3 اردیبهشت 1403

فـال حـافـظ متولدین مرداد

خوش خبر باشی ای نسیم شمال

که به ما می‌رسد زمان وصال

قصه العشق لا انفصام لها

فصمت‌ها هنا لسان القال

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی عزیز این است که خبری را که مدت ها در انتظارش بودی رسیده است. زمان وصال نزدیک است. قصه عشق شروع شده و زمان جدایی پایان یافته است. تو هم به کمال و جمال می رسی. میدان برای نشان دادن هنرهایت خالی است پس مرد میدان باش.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

چو گل گر خرده‌ای داری خدا را صرف عشرت کن

که قارون را غلط‌ها داد سودای زراندوزی

تـعـبـیـر فال حافظ:

در تعبیر فال حافظ امروز شما شهریور ماهی عزیز آمده است که فکر دنیا و ظواهر و زیبایی آن را رها کن و خوش باش. غم و اندوه را دور بینداز و به آنچه داری قناعت کن. قناعت بزرگترین ثروت انسان است. اگر فعلا دچار شکست و ناکامی شده ای ناراحت و ناامید نباش. روزگار فراز و نشیب بسیار دارد. پایان شب ناامیدی صبح پیروزی است. فرصت ها را غنیمت بدان و از آن به نفع خود استفاده کن.

فـال حـافـظ متولدین مهر

روز وصل دوستداران یاد باد

یاد باد آن روزگاران یاد باد

کامم از تلخی غم چون زهر گشت

بانگ نوش شادخواران یاد باد

تـعـبـیـر فال حافظ:

حافظ امروز به شما مهر ماهی عزیز توصیه کرده است که خیلی غمگین هستی. فکر می کنی همه تو را فراموش کرده اند و دیگر وفا وجود ندارد. تدبیری برای غم خود کن. رازت را به کسی نگو. فعلا در دام بلا هستی که با سعی خودت نجات پیدا می کنی. به عنایت خداوند امیدوار باش.

فـال حـافـظ متولدین آبان

خیال روی تو در هر طریق همره ماست

نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند

جمال چهره تو حجت موجه ماست

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما آبان ماهی عزیز نشان می دهد که با خیال یار زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هرچند سال ها طول بکشد ولی عاقبت به مراد خودت می رسی.

فـال حـافـظ متولدین آذر

بلبلی خون دلی خورد و گلی حاصل کرد

باد غیرت به صدش خار پریشان دل کرد

طوطی ای را به خیال شکری دل خوش بود

ناگهش سیل فنا نقش امل باطل کرد

تـعبـیـر فال حافظ:

آذر ماهی عزیز نیتی که امروز کردید این تفسیر حافظ را دارد که شما تلاش خودتان را کرده اید، ناراحت نباشید. وجدان تان را ناراحت نکنید؛ تاحدودی هم موفق شده اید ولی حسود زیاد دارید که آنها باعث اخلال در کارتان شده اند. به ائمه توسل جویید. از بازی ایام غافل نشوید. فرصت باز هم پیش می آید.

فال حافظ متولدین دی

ز در درآ و شبستان ما منور کن

هوای مجلس روحانیان معطر کن

اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباز

پیاله‌ای بدهش گو دماغ را تر کن

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما دی ماهی عزیز می گوید که صبر و مقاومت را از دیگران یاد بگیر؛ مقاومت و صبر تو باعث پیروزی ات می شود و تلاش هایت بی اجر نمی ماند. تو پاداش خود را خواهی گرفت. فقط عجله کن. الان وقت مقاومت نیست. خجالت را کنار بگذار و برحسب قراری که گذاشته ای عمل کن؛ حاجت خود را از خدا بخواه که اوست که دعایت را مستجاب می کند.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

دلا بسوز که سوز تو کارها بکند

نیاز نیم شبی دفع صد بلا بکند

عتاب یار پری چهره عاشقانه بکش

که یک کرشمه تلافی صد جفا بکند

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما بهمن ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که شما قدمی در راه خدا بردارید آن وقت می بینید که خداوند چطور تلافی عمل خوب شما را می کند؛ اول اینکه بلا را از شما دفع کرده و راه را برایتان روشن می کند. دوم اینکه بیماری تان را شفا می دهد. حاجتی دارید که با دعا به درگاه خدا برآورده می شود ان شاالله

فـال حـافـظ متولدین اسفند

سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت

آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت

تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت

جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید که به هرکس وفا کردی جفا دیده ای. سینه ای مالامال از درد داری. تا کی می خواهی پریشان حال باشی؟ دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تاکنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده.

منبع: مدیر منتور 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4j5mlk

اخبار داغ