اشتباهات برداشتن ابرو | اشتباهات اصلاح ابرو در خانه

10 اشتباهی که خانم های ایرانی موقع برداشتن ابرو مرتکب میشن!

ابرو می تونه چهره یه نفر رو زیر و رو کنه و می تونیم بگیم حالت ابرو مهم ترین بخش زیبایی صورت شما به حساب میاد، برای همین تو این مطلب اشتباهات برداشتن ابرو رو براتون شرح میدیم!
10 اشتباهی که خانم های ایرانی موقع برداشتن ابرو مرتکب میشن!

شاید فکر کنید که برداشتن ابرو کار ساده ای است ولی سخت در اشتباهید! بسیاری از خانم ها هنگام برداشتن ابرو هایشان ناخواسته دچار اشتباهاتی می شوند که باعث می شود مدل ابروهایشان به هم بریزد، ما در این مطلب از سبک زندگی اشتباهات رایج هنگام برداشتن ابرو را به شما توضیح می دهیم.

اشتباهات رایج در برداشتن ابرو

ابرو ها در صورت نقش مهمی ایفا کرده و زیبا بودن آن ها روی زیبایی چشم ها نیز تاثیر دارد. متاسفانه بسیاری از افراد در برداشتن ابروها دقت نکرده و در برداشتن آن ها دچار اشتباهات جبران ناپذیری می شوند.

بیشتر بخوانید: (ویدیو) 3 ترفند برای اینکه همیشه ابروهات خوشگل باشه!


ایجاد قوس زیاد در ابرو

شکل و ظاهر ابرو در نمای کلی صورت نقش بسیار مهمی دارد، به همین دلیل در هنگام برداشتن ابرو باید توجه ویژه ایی به ایجاد قوس زیاد در ابرو داشته باشید. قوس به طور طبیعی زمانی ایجاد می‌شود که حالت ابرو از چیزی متعجب شود و ابروها به سمت بالا می‌روند. ابروهای با قوس ملایم و کم همیشه زیبایی صورت را بیشتر می‌کند؛ بنابراین، همیشه بهتر است قوس طبیعی خود را ادامه دهید. می توانید این کار را با علامت گذاری بر روی بالاترین نقطه ابروی خود یعنی حدود دو سوم فاصله از داخل ابرو انجام دهید، سپس به سادگی زیر ابروها را بردارید. این ترفند به شما کمک می‌کند تا یک ابرو با قوس زیبا ایجاد کنید.


هم رنگ کردن موها و ابرو

یکی دیگر از اشتباهات زیاد خانم ها در صنعت زیباشناسی هم رنگ کردن موها و ابرو است؛ زیرا هنگام انجام چنین آرایشی، به راحتی می توان در آن به ظاهری بسیار اغراق آمیز دست یافت. لازم نیست اصلا ابروها خیلی روشن باشند، فقط کافی است اطمینان حاصل کنید که رنگ و اختلاف بین مو و ابرو بیش از حد تیز نیست و رنگ لوازم آرایشی با رنگ مو، چشم و چهره شما مطابقت دارد. شکل مناسب ابروها بسیار نقش مهمی در این فرآیند دارند. ابروهای خوش فرم صورت را زیبا می کند. ضخامت و طول باید یک کل با صورت گرد، مربع، بیضی یا مستطیلی را تشکیل دهد.

آنها را پیدا کنید و به آن بچسبید. وقتی می بینید که یک مو در خارج از کانتور رشد می کند، نیازی نیست که فوراً آن را بیرون بیاورید. همچنین مراقب ضخامت طول ابروها باشید. اگر اجازه دهید موها رشد کنند بهتر است زیرا می توانید ابروها را به درستی فرم دهید.فرم مناسب ابروها بر تناسبات صورت تاثیر می گذارد، آنها را آرام می کند و جلوه ای از تقارن می دهد.

بیشتر بخوانید: با ۵۰ تومن تو خونه ابروهاتو هاشور بزن!
نزدیک شدن بیش از حد به آینه

اگر به هنگام برداشتن ابروهایتان زیادی به آینه نزدیک بشوید، در عوض اینکه کل شکل ابروهایتان نگاه کنید، به تک تک موها توجه می کنید. این کار می تواند برای شما یک ابروی نازک و ناهموار به دنبال داشته باشد. در عوض از یک آینه ی بزرگ استفاده کنید و هر ازگاهی چند قدم به عقب بروید تا بتوانید کل صورت تان را بینید ، نه فقط ابروهایتان.


از شابلون ابرو استفاده می کنید

تبلیغات درباره ی این شابلون ها را باور نکنید، این شابلون ها برای شما ابروهایی مصنوعی درست می کنند که لزوما مناسب شکل صورت شما نیست. در عوض به یک متخصص مراجعه کنید تا شکل ایده آلی مناسب با فرم صورت تان برایتان طراحی کند که بتوانید در خانه هم آن هارا مرتب کنید.


برداشتن هر روز ابرو ها

برداشتن هر روز ابرو ها یک اشتباه رایج زنان است. آنها فکر می‌کنند، برای زیباتر شدن لازم است که همیشه ناحیه پشت پلک خالی از موهای زائد باشئ. در صورتی که در مورد روش های رفع موهای زائد برای ابروها، باید مراقب باشید که زیاد موچین نکنید. همه خانم ها در اصل باید هر از چند گاهی یکبار ابروهایشان را بردارند تا فولیکول های ابرو دچار آسیب نشوند و روند رشد متوقف نشود. لذا توجه داشته باشید که در هنگام برداشتن ابرو در یک فاصله مناسب با آینه قرار بگیرید تا در واقع دید خوبی به ابروها و زاویه صورت داشته باشید.


استفاده از موچین قدیمی

همه بانوان هر از چند گاهی ابروهایشان را با استفاده از موچین برخواهند داشت؛ اما استفاده از موچین قدیمی یک اشتباه بسیار نادرست است که باعث آسیب به ابرو می‌شود. در اصل حین استفاده از موچین، اگر نوک‌ وسیله بهداشتی و مناسب نباشد موها از میان ابزار می‌لغزند و پوست زیر ابرو که بسیار نازک است دچار آسیب و زخم می‌شود. لازم به ذکر است که در هنگام استفاده از موچین هر بار از مقداری الکل ایزوپروپیل برای تمیز کردن لبه های موچین استفاده کنید. این روش از تجمع باکتری جلوگیری می‌کند. متخصصان ابرو همیشه برداشتن ابرو را هر سه هفته یک بار توصیه می کنند که برای پوست شما بهترین است.

در حالی که برخی موچین روزانه را راهی هوشمندانه برای حفظ ابروهای مشخص می دانند، اما همیشه همراه با ابروها، اثرات نامطلوبی روی پوست شما می گذارد. از آنجایی که موها زمان خاصی برای رشد دارند، همیشه باید منتظر بمانید تا رشد کامل موها یکنواخت شود؛ و با جدیدترین ترند ابروهای پر رشد، لازم نیست نگران داشتن فرم باریک تر باشید.

بیشتر بخوانید: (ویدیو) دیگه واسه اصلاح ابرو نرو آرایشگاه؛ خودت تو خونه اصلاح کن!
برداشتن موهای سفید ابرو

در آینه نگاه می‌کنید و متوجه یک موی سفید در ابروها می‌شوید و سپس با موچین به جان آن می‌افتید.این امر اشتباه است زیرا اگر این امر در شما عادت شود پس از مدتی ابروهای شما بسیار نازک می‌شود. به یاد داشته باشید که موهای برداشته شده همیشه دوباره رشد نمی‌کنند.بهتر است آن را رها کرده و به خود بگویید هیچکس نمی‌بیند.


سخن پایانی

برداشتن زیر ابرو می تواند به میزان زیبایی چهره شما کمک کند، اما این بدان معنا نیست که این کار شما با تغییری شگفت انگیز همراه خواهد کرد؛ بلکه روند برداشتن ابرو افراطی می‌تواند نتیجه افتضاحی به همراه داشته باشد. به طور کلی توجه داشته باشید بین ضخیم و صیقلی و ضخیم و نامرتب در ناحیه ابرو تفاوت وجود دارد. مهم است که ناحیه بالا و پایین ابروها را عاری از موهای سرگردان نگه دارید، زیرا در زیبایی تاثیر زیادی دارند.

منبع: طوطیا نیوز




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4jajk4

اخبار داغ