دکوراسیون داخلی خونه | پارتیشن جدا کننده پذیرایی | ایده های جداسازی نشیمن و ورودی

جداسازی فضای نشیمن و ورودی خونه با 10 ایده هوشمندانه و زیبا!

یکی از مشکلاتی که خونه های آپارتمانی جدید باهاش روبرو هستن، تعریف نشدن یک ورودی مناسب است. در ادامه می تونید با ایده های جذابی که براتون گذاشتیم، جداسازی فضای نشیمن و ورودی خونه رو به بهترین شکل انجام بدید!
1402/11/27 07:45
جداسازی فضای نشینمن و ورودی

خونه های جدید یکی از مشکلاتی که دارن، جداسازی فضای نشینمن و ورودی خونه است که معمولا موقع ساخت بهش فکر نمیشه. خیلی از ماها دوست نداریم که ورودی مستقیما به نشیمن باز بشه، به همین دلیل استفاده از پارتیشن برای جداسازی فضای نشینمن و ورودی خونه میتونه ایده جالبی باشه. همراه ما باشید چون براتون جذاب ترین ایده های جداسازی فضای نشینمن و ورودی رو قرار دادیم.

ایده پارتیشن جدا کننده پذیرایی از ورودی

برای از بین بردن این مشکل یه سری راهکار ها وجود داره. که با توجه به شکل ورودی و پذیرایی و ابعاد این فضاها، نوع و شکل این راهکارها میتونه متفاوت باشه.

یک ایده ی بسیار مفیده که این پارتیشن ها خودشون میتونن کاربری مثل جاکفشی یا جالباسی هم داشته باشن. این سبک میتونه فضای ورودی رو از فضای نیمه خصوصی خونه ی شما، یعنی پذیرایی و نشیمن تفکیک کنه و حریم مناسبی رو از دید مزاحم ایجاد کنه.

تازه میتونین با طراحی توی سقف این قسمت و نورپردازی مناسب جذابیت این فضا رو دو چندان کنین. اگر ورودی خونه شما روبروی پذیرایی باشه، می تونید این طرح ها رو به شکل اِل اجرا کنید.

با کمک این ایده‌ها می‌توانید به راحتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسید و برای داشتن یک فضای کارآمد و خاص اقدام کنید.

 یادتان باشد که ایده های شما باید متناسب با متراژ فضا، امکانات و پارامترهای مربوط به محل زندگی‌تان انتخاب شود. پس تمام این ایده ها برای شما مناسب نیست و تنها انتخاب از بین آن ها اقدام مناسبی خواهد بود.

منبع: بانک نجاران




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4jz9z2

اخبار داغ