استایل با بوت مچی | استایل زمستانی با بوت مچی | ست کردن بوت مچی

بوت مچی رو اینجوری ست کنی همه محو استایلت میشن!

از بوت مچی می توانید در استایل های رسمی و غیر رسمی تان استفاده کنید. با بهترین ایده های استایل با بوت مچی همراه ما باشید.
1402/09/19 10:45
بوت مچی

استایل با بوت مچی یک انتخاب عالی برای خانم های شیک پوش است به همین دلیل در این مطلب از سبک زندگی استایل با بوت مچی رو بررسی می کنیم. فرقی نمی‌کند که با بوت های مچی تان چه می پوشید از شلوار پارچه‌ای، شلوار زنانه جین، دامن گرفته تا پیراهن یا لباس سرهمی؛ همگی می توانند انتخاب های بسیار مناسبی باشند. در ادامه استایل با بوت مچی رو براتون گذاشتیم که می توانید ایده بگیرید. همراه ما باشید.

 

ست کردن بوت مچی با شلوار جین

بوت‌های مچی و شلوار جین ترکیب بسیار زیبایی را ایجاد می‌کنند. هر دوی آن‌ها کلاسیک و غیررسمی و در عین حال شیک و زیبا هستند. همچنین این ترکیب همیشه زیبا به نظر می‌رسد و برای موقعیت‌های راحت عالی است. بسیاری از بوت‌های مچی به دلیل مدل باریکی که دارند بهترین مکمل برای شلوار جین‌های اسکینی یا اندامی هستند. یک جفت شلوار جین اندامی، یک پیراهن دکمه‌دار و یک کت استایل شیکی را ایجاد می‌کنند که به خوبی با بوت مچی ست می‌شود. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید بلندی شلوار جین است. به دنبال مدل کوتاه یا مدلی باشید که از پایین تا شده باشد زیرا باعث نمایش بهتر بوت شده و ظاهر متوازن‌تری را ایجاد می‌کند.

ست کردن بوت مچی با شلوار کوتاه و گشاد

شلوارهای کوتاه و گشاد در حال حاضر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و با بوت مچی ترکیب بسیار زیبایی ایجاد می‌کنند. برخلاف کفش‌های کتانی که اغلب در ترکیب با شلوارهای گشاد و کوتاه باعث می‌شوند کوتاه‌تر به نظر برسید اما بوت‌های مچی پاشنه بلند می‌توانند باعث افزایش قد شما شده و استایل شیک و زیباتری را ایجاد کنند.

اگرچه کفش‌های پاشنه بلند بدون بند هم می‌توانند همین مقدار بلندی را ایجاد کنند اما بوت‌های مچی راحت‌تر و کاربردی‌تر هستند. این بوت‌ها همچنین برای پوشیدن در طول روز و در زمستان انتخاب ایدئآلی به شمار رفته و استایل همراه شلوار گشاد را به خوبی تکمیل می‌کنند. برای ایجاد استایلی که شیک و زیبا است سعی کنید یک جفت شلوار گشاد سرمه‌ای را با بوت مچی مشکی، تیشرت سفید و کت چرم ست کنید.

ست کردن بوت مچی چرم با پیراهن و دامن

هنگام انتخاب اجزای کلاسیک کمد لباس مانند بوت مچی همه‌ی ما ممکن است انتخاب‌های اشتباهی داشته باشیم. پس از ست کردن بوت‌های دلخواه خود با شلوار جین، تصور پوشیدن آن‌ها با چیز دیگر دشوار است. از پوشیدن بوت مچی خود با چیزی غیر از شلوار جین نترسید. ست کردن بوت مچی با پیراهن یا دامن می‌تواند یک انتخاب عالی برای موقعیت‌های غیر رسمی ایجاد کند. برای ایجاد بهترین استایل سعی کنید پیراهن یا دامن با بلندی متوسط را انتخاب کنید. با انجام این کار استایل شیک و بسیار مدرنی را ایجاد خواهید کرد.

 نکات مربوط به پوشیدن بوت مچی

  • برای داشتن استایل غیررسمی شیک‌تر از بوت پاشنه‌دار استفاده کنید.
  • برای داشتن استایل شیک زیبا و راحت از بوت مچی تخت استفاده کنید.
  • بوت مچی و شلوار جین را یک ترکیب شیک راحت برای استایل آخرهفته‌ی خود بسازید.
  • بوت مچی خود را با پیراهن یا دامن برای ایجاد استایل روزمره‌ی شیک یا استایل مهمانی غیررسمی ست کنید.
  • برای پوشیدن بوت مچی برای محل کار یک جفت بوت چرم انتخاب کرده و آن را با استایل شیک و زیبای خود ست کنید.
  • برای ایجاد استایل مدرن شیک بوت مچی را با شلوار گشاد یا کوتاه بپوشید.

منبع: دیجی استایل




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4m5qj2

اخبار داغ