مبل برای خانه کوچک | مبل مناسب پذیرایی کوچک | انتخاب مبل برای منزل 50 متری

برای خونه نقلی، از این مدل مبل ها بگیر! | مبلمان مناسب خانه های کوچک

این روزها با زیاد شدن آپارتمان نشینی ممکنه خیلی از خونه ها کوچیک باشن و فضای کافی برای چیدمان مبلمان در اختیار نداشته باشن. پس با انواع مبل مناسب خانه های کوچک آشنا بشین!
برای خونه نقلی، از این مدل مبل ها بگیر! | مبلمان مناسب خانه های کوچک

اگر در خانه‌ ای با متراژ کوچک زندگی می‌ کنید و به همین دلیل از خرید مبلمان منصرف شدید، حتما با مدل های مبل مناسب خانه های کوچک آشنا شوید. اگر اتاق نشیمن کوچکی داشته باشید یا در آپارتمانی کوچک زندگی کنید، احتمالاً از خود می‌ پرسید که چگونه باید مبل مناسب خانه های کوچک را انتخاب کنم؟ در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با انواع مدل های مبل مناسب خانه های کوچک آشنا می کنیم!

مبل ال مبل مناسب برای خانه کوچک

بهترین انتخاب مبل برای خانه های کوچک، مبل ال است. این سبک از مبلمان از تنوع بسیار خوبی برخوردار است و تمام سبک خانه از مدرن تا کلاسیک را پوشش می‌دهد؛ بنابراین با توجه سبک خانه خود می‌توانید مبل ال مناسب خانه کوچک را پیدا کنید. اما هنگام چیدمان خانه کوچک با مبل ال، نیاز است به چند نکته توجه داشته باشید:

  • مبل مناسب برای خانه کوچک باید ارتفاع و عمق کمتری داشته باشد تا فضای کمتری در خانه اشغال کند.
  • اگر سبک خانه شما مدرن است، بهتر است هنگام انتخاب نوع چرم یا فلز آن را انتخاب کنید؛ توجه داشته باشید که استفاده از چوب‌های مختلف برای مبلمان باعث می‌شود تا محیط حس و حالی گرم‌تر و دنج‌تر به خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: این نشانه ها می گویند زمان تعویض مبل شما فرا رسیده است!

مبل راحتی مناسب خانه کوچک

بهترین چیدمان مبل برای خانه های کوچک، استفاده از مبل راحتی است به شرط آنکه قبل از انتخاب به سبک خانه دقت داشته باشید؛ چرا که این مدل مبل‌ها با وجود اینکه تنوع زیادی دارند، اما نمی‌توان برای تمامی سبک‌ها از آن استفاده کرد. برای مثال در خانه‌هایی که سبک سنتی و کلاسیک دارند، نمی‌توان از مبل راحتی استفاده کرد؛ چرا که مبل راحتی بیشتر برای سبک‌های تلفیقی مدرن و کلاسیک استفاده می‌شود. دومین نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، سعی کنید هنگام خرید مبلمان راحتی، مدلی را انتخاب کنید که ارتفاع کمی داشته باشند تا دکوراسیون خانه شلوغ به نظر نیاید.

مبل استیل مناسب خانه های کوچک

در صورتی که متراژ خانه شما کوچک است و سبکی کلاسیک دارد، بهتر است از مبل استیل استفاده کنید، این مبل‌ها از ابعاد و سایز کوچک‌تری نسبت به سایر مبل‌های استیل برخوردار هستند؛ به همین دلیل در دسته مبل مناسب برای خانه کوچک قرار می‌گیرند به شرط آنکه به چند نکته توجه شود:

  • برای اینکه این مدل مبل‌ها فضای کمی را اشغال می‌کنند بهتر است مدل‌هایی با ارتفاع کم را انتخاب کنید.
  • هرچه مبل‌های استیل دارای منبت کاری و کنده کاری های ظریف تری باشند باعث می شود تا ظاهری جمع و جور تر نیز داشته باشند.
  • هنگام انتخاب به رنگ مبلمان و کفپوش‌ها توجه داشته باشید. بهترین رنگ مبل برای خانه های کوچک، رنگ‌های روشن است؛ چرا که شلوغی محیط را کمتر نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 4 ایده بی نظیر برای چیدمان مبل ال در دکوراسیون منزل!

مبل کلاسیک مناسب خانه کوچک

اگر سبک خانه شما سنتی و کلاسیک است و دوست ندارید از مبل‌های راحتی و ال استفاده کنید، انتخاب بعدی برای شما نیم ست‌های کلاسیک است. هنگام چیدمان بهتر است تا جای ممکن تمامی قسمت‌های مبل و دسته‌ها را به یکدیگر نزدیک کنید:

بیشتر بخوانید: کنار مبل، دکوری چی بزارم؟!

  • اگر تصمیم دارید از مبل کلاسیک استفاده کنید توجه داشته باشید که حتما نیم ست آن را خریداری کنید و از خرید سرویس‌های کامل خودداری کنید.
  • برای این مبل‌ها باید از کوسن‌های کوچک و با هارمونی رنگی متناسب استفاده کنید.

منبع: مجله دلتا 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4m8mv8

اخبار داغ