فواید گیلاس برای خواب راحت | افزایش کیفیت خواب با گیلاس

اگه خواب راحت نداری، قبل از خواب گیلاس بخورین!

در این مطلب از سایت سبک زندگی با ما همراه باشید تا در مورد خواص گیلاس برای خواب باخبر شوید.
اگه خواب راحت نداری، قبل از خواب گیلاس بخورین!

عصاره گیلاس برای خواب

بی خوابی به احساس نارضایتی از زمان یا کیفیت خواب با وجود داشتن فرصت ها و محیط مناسب خواب اشاره دارد. و بر یک تجربه ذهنی از عملکردهای اجتماعی در طول روز تأثیر می گذارد. یکی از علل اصلی بیماری های مزمن مختلف است. اگر به موقع درمان نشود، آسیب زیادی به بدن وارد می کند.

اگرچه بازار مملو از مکمل های مختلف است که می توانند به شما کمک کنند بهتر بخوابید، اما معمولا منشاء طبیعی ندارند. به عنوان یک عصاره طبیعی، گیلاس ترش یکی از محبوب ترین موادی است که برای درمان بی خوابی استفاده می شود. همانطور که همه ما می دانیم، ملاتونین یک ماده شیمیایی است که می تواند به مغز ما سیگنال دهد که بخوابد. ملاتونین با تاریکی افزایش می یابد و به بدن می فهماند که زمان خواب فرا رسیده است. در سحر، بدن تولید ملاتونین را کاهش می دهد که نشان می دهد زمان بیدار شدن است. به بهبود خواب کمک می کند. گیلاس آسرولا حاوی سطوح بالایی ملاتونین است که در درمان بی خوابی موثر است.

بیشتر بخوانید: 20 دلیلی که وادارتون میکنه گیلاس بخورین!

 

چگونه خواب را موثرتر بهبود دهیم؟

منیزیم یکی از محبوب ترین مکمل های خواب است زیرا می تواند به ترشح ملاتونین کمک کند. همچنین می تواند عادات خواب شما را بهبود بخشد و تأثیر خوبی بر بی خوابی شما دارد. اگر کپسول آلبالو تارت شما حاوی منیزیم باشد یا مکمل منیزیم باشد، موثرتر خواهد بود.

 

گیلاس ترش برای دوز خواب

مقدار مصرف بستگی به هدف شما از استفاده دارد. در شرایط عادی، دوز توصیه شده بیش از 2400 میلی گرم در روز نیست. برای ورزشکارانی که از آن برای بهبود زمان خواب و عملکرد کلی ورزشی خود استفاده می کنند. درخواست آنها برای تسریع بهبودی و ریکاوری عضلانی مایل به جعل بیشتر است، بنابراین آنها باید دوزهای بیشتری را تا 3000 میلی گرم مصرف کنند. با توجه به مارک های مختلف مکمل ها، وزن 1 تا 2 کپسول ممکن است بین 800 تا 3000 میلی گرم باشد. اگر دوز مصرفی را بسیار بیشتر از دوز توصیه شده مصرف کنید، ممکن است با عوارض جانبی مانند اسهال مواجه شوید. بهترین زمان برای مصرف مکمل آلبالو ترش معمولا یک تا دو کپسول قبل از رفتن به رختخواب است. بهتر است بعد از غذا مصرف شود.

 

به طور خلاصه:

تارتگیلاستضمین شده است که خواب شما را بهبود می بخشد. حتی برخی از مطالعات نشان داده اند که می تواند با التهاب نیز مبارزه کند. افراد مسن نیز اغلب از آن برای درمان آرتروز و سایر مشکلات استفاده می کنند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4m8ygw

اخبار داغ