رنگ مو | رنگ مو برای پوست های گندمی | رنگ مو برای پوست های سبزه

اگه پوست گندمی یا سبزه داری این رنگ موها به صورتت میاد!

برای انتخاب بهترین رنگ مو، باید توجه داشته باشید که رنگ مو با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد. در ادامه بهترین رنگ مو های متناسب با پوست گندمی و سبزه رو بهتون میگیم. 
رنگ مو

رنگ کردن مو یکی از تغییراتی است که بیشتر خانم ها دوست دارند؛ اما پیدا کردن رنگ موی مناسبی که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد شاید کمی سخت باشد. برای انتخاب رنگ مو برای پوست های گندمی، بهتر است به سمت رنگ های گرمتر حرکت کنید. در ادامه با سبک زندگی همراه باشید تا از زیباترین رنگ مو های متناسب با پوست گندمی و سبزه بهتون بگیم. 

رنگ مو ها متناسب با پوست گندمی و سبزه

رنگ موی یخی

چنانچه به دنبال رنگ مو برای پوست سبزه روشن هستید، رنگ موی یخی با داشتن تونالیته سفید، رنگ موی مناسبی است و بسیاری از سلبریتی های دنیا که رنگ پوست سبزه ای دارند، این رنگ را حداقل یکبار امتحان کرده اند.

بالیاژ شکلاتی براق

در انتخاب رنگ مو برای پوست سبزه و گندمی، اگر قرار باشد موها نشان دهنده هنر باشند، این رنگ شاهکاری هنری خواهد بود. رنگ شکلاتی براق روی بیس موهای قهوه ای تیره فوق العاده لوکس و به روز به نظر می رسد. اگر موهای شما کمی هم موج دار باشد، رگه های براق شکلاتی زیباتر هم می شوند.

قهوه ای دودی

در معرفی رنگ مو برای پوست سبزه جدید، رنگ موی دودی مایل به قارچی می باشد. رنگ موی دودی خاکستری و دودی قهوه ای یک رنگ موی مناسب برای پوست سبزه و به خصوص برای بلوندهایی که می خواهند کمی تیره تر باشند است. علاوه بر این سبزه هایی که می خواهند بدون هایلایت موهایی یک تا دو درجه روشن تر داشته باشند هم می توانند از این ترکیب رنگی استفاده کنند. همان طور که از نام این ترکیب پیداست، قهوه ای دودی بیشتر از اینکه ترکیبی تیره با پیگمنت رنگی بالا باشد، بی رنگ و شفاف است. همین خنثی بودن باعث می شود این رنگ هم با پوست های سبزه و هم با پوست های روشن سازگاری داشته باشد. البته استفاده از این رنگ فوت و فن های خاص خودش را دارد. مثلا اینکه تا 48 ساعت پس از رنگ کردن، موها را نشویید. توجه داشته باشید که برای شستن موها باید از شامپو و نرم کننده مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید. این نکته ها کمک کنند تا رنگ موها همچنان خنثی بماند و به سمت تیرگی یا گرم تر شدن تغییر نکند.

قهوه ای فندقی با انتهای بلوند

خوشبختانه رنگ های مدرن به نفع سبزه هاست. تفاوت رنگی میان قهوه ای تیره در قسمت ریشه و بلوند در انتهای موها باعث می شود این رنگ بسیار عالی از آب در بیاید و یک رنگ موی مخصوص برای پوست سبزه باشد.

قهوه ای فندقی

قهوه ای فندقی یکی از بهترین تک رنگ های ممکن برای سبزه هاست. بنابراین اگر می خواهید موهای تیره با تناژ رنگی گرم داشته باشید، قهوه ای فندقی بهترین گزینه برای شماست. اگر می خواهید موهای شما در عین تیره بودن کمی هم بعد و عمق داشته باشد ریشه ها را قهوه ای تیره کرده و هر چه به سمت پایین تر و انتهای موها می روید از رنگ قهوه ای با تناژ روشن تر استفاده کنید.

هایلایت کاراملی

یکی از زیباترین رنگ مو برای پوست سبزه بدون دکلره، هایلایت کاراملی بر روی موی طبیعی است. اگر رنگ پوست شما سبزه است و می خواهید جوانتر از سنی که هستید، بنظر برسید، حتما این رنگ مو را امتحان کنید. رنگ مو کاراملی نه به تیرگی موی مشکی و نه به روشنی موی بلوند است و حالتی طبیعی دارد، ضمن اینکه بدون انجام دکلره می توانید رنگی زیبا برای موهای خود داشته باشید، صورت شما را روشنتر می کند و برای هر فصلی از جمله بهار و عید مناسب است.

رز گلد و بالیاژ قهوه ای

رنگ های با تناژ مرجانی و رزگلد یکی از از بهترین آپشن ها برای روشن تر کردن موها و تغییری اساسی در تناژ رنگی هستند. هایلایت های رزگلد روی موهای قهوه ای روشن ترکیبی بسیار زیبا و شیک به موها می دهد. استایل کِرلی موها با این رنگ عالی از آب در می آید.

منبع: دلتامگ




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4marw4

اخبار داغ