تست شخصیت شناسی از روی غذا | تست غذا شناسی

تست شخصیت شناسی بر اساس غذای مورد علاقه! | غذا چی دوست داری؟

این خبر یه تست شخصیت شناسی بر اساس غذای مورد علاقه شما براتون در نظر گرفته! شما غذای مورد علاقتون رو بگین تا ما شخصیت شما رو بررسی کنیم.
تست شخصیت شناسی بر اساس غذای مورد علاقه! | غذا چی دوست داری؟

تست شخصیت شناسی رو شما حتی تو مصاحبه کاریتون هم انجام میدین. این روزها برای همه جا پر از تست شخصیت شناسی بر اساس معیار های مختلف مثل اعضای بدن، رنگ مورد علاقه، شغل و... هست. تو این خبر تست شخصیت شناسی بر اساس غذای مورد علاقه قرار دادیم. غذای مورد علاقه شما چیه؟

تیپ شخصیتی برونگرا

افراد برونگرا، انرژی خود را از دنیای بیرون و تعامل با افراد دریافت می‌کنند. در واقع این تیپ شخصیتی شامل افرادی اجتماعی، سرخوش، ریسک پذیر، رقابت طلب، واقع گرا و… هستند. از این رو ذائقه غذایی معمول این افراد بیشتر به سمت غذا‌های پرچرب و پرکالری و به خصوص تنقلات ترش و شور می‌باشد. انواع خوراکی‌های مورد علاقه این افراد پیتزا، انواع استیک ها، ساندویچ ها، چیپس سیب زمینی، بستنی، غذا‌های تند، آجیل‌ها و… می‌باشد.

تیپ شخصیتی درونگرا

در مقابل تیپ شخصیتی برونگرا، افراد درونگرا ارتباط بسیار محدودی با اطرافیان خود دارند و ترجیح می‌دهند که در تنهایی و در زندگی شخصی خود تایم بگذرانند. از این رو افرادی ساکت، خجالتی، محافظه کار می‌باشند که به سختی می‌توانند با افراد دیگر ارتباط برقرار نمایند. غذا‌های مورد علاقه این تیپ شخصیتی بیشتر به سمت غذا‌های شیرین و گوشت می‌باشد. البته ناگفته نماند که این دسته از افراد جزو گروه‌های بدغذا قرار گرفته و اشتهای زیادی به انواع غذا‌ها ندارند. انواع خوراکی‌های مورد علاقه این افراد گوشت گریل شده و کبابی، سوسیس و کالباس، نوشیدنی‌های شیرین و… می‌باشد.

بیشتر بخوانید: با این تست شخصیت شناسی ببین آدم مهربونی هستی یا نه!

بستنی وانیلی باشه یا شکلاتی؟

اگر دسر مورد علاقه‌تان بستنی است هنوز هم مثل یک کودک شخصیتی پاک و معصوم دارید. بستنی «وانیلی» دوست دارید؟ پس فردی سرزنده و اهل ریسک هستید. اجتماعی هستید و از رفت‌و‌آمد با فامیل و دوستان لذت می‌برید. تست روانشناسی شخصیت براساس خوراکی مورد علاقه می‌گوید افرادی که طرفدار بستنی شکلاتی هستند معمولا شخصیتی دوست‌داشتنی، خلاق، صمیمی و برون‌گرا دارند، محبوب و خوش‌لباس هستند و در عین حال که تقلید کردن را دوست دارند اما معمولا راه خودشان را می‌روند.

اگر در میان طعم‌های مختلف بستنی انتخاب شما بستنی «نسکافه‌ای» است فردی دست‌و‌دلباز و اهل رقابت هستید. از نظر اجتماعی موقعیت خوبی دارید و مدیر موفقی هستید. گاهی کم‌تحمل می‌شوید اما از کمک کردن به دیگران لذت می‌برید. اتفاقا هواداران بستنی با طعم «توت‌فرنگی» هم خلق و خویی شبیه بستنی نسکافه‌ای‌ها دارند. اگر هم بستنی با طعم «موز» را ترجیح می‌دهید فردی محبوب، خونسرد و آسان‌گیر هستید. شما فردی صادق هستید که گاهی عصبانی می‌شوید اما خیلی سریع فراموش می‌کنید و آرام می‌شوید.

گوشت یا سبزیجات؟

اگر تکه‌های بزرگ گوشت گریل شده و کبابی را به خوردن سبزیجات ترجیح می‌دهید طبق تست روانشناسی شخصیت شناسی براساس خوراکی مورد علاقه به احتمال زیاد فردی قوی، سخت‌کوش و جدی هستید. در گذشته انسان‌ها خودشان گوشت شکار می‌کردند، حالا که دیگر دوران شکار و شکارچی به سر رسیده است، گوشت‌خوارها افرادی فعال و زرنگ هستند و قدر موقعیت‌ها را می‌دانند. اگر هم گوشت «جوجه» به هر شکل و سبکی که طبخ شود خوراکی مورد علاقه شماست، به احتمال زیاد فردی برون‌گرا هستید.

 این یک حقیقت است که دنیا حول‌محور سیب، پرتقال و کاهو و سایر سبزیجات می‌چرخد، چرا؟ چون بدون میوه و سبزیجات انسان نمی‌تواند زیاد دوام بیاورد. طبق تست روانشناسی شخصیت شناسی براساس خوراکی‌ مورد علاقه، میوه و سبزیجاتی که افراد مختلف می‌خرند معمولا کم‌و‌بیش به هم شبیهند. تقریبا تمام افراد سالاد گوجه، کاهو، هویج و کلم دوست دارند. اما اگر شما اهل خریدن سبزیجات خاص و کم‌طرفدارتر هستید، مثلا تره‌فرنگی می‌خرید و کنگرفرنگی معمولا جز ثابت سبد خریدتان است از آن‌دسته افرادی هستید که به خورد و خوراک‌تان اهمیت می‌دهید و سبک زندگی سالم بخشی از شخصیت شماست. شما معمولا بی‌گدار به آب نمی‌زنید، منطقی هستید و ذهنی قوی دارید.

بیشتر بخوانید: میخوای بدونی اجتماعی هستی یا نه؟! این تست شخصیت شناسی رو انجام بده

قهوه رو حذف نمی کنید؟

اگر شما هم از آن‌دسته افرادی هستید که بدون فنجان قهوه در دست‌تان معمولا در انظار ظاهر نمی‌شوید طبق تست روانشناسی شخصیت براساس خوراکی مورد علاقه شما شخصیتی کلاسیک دارید، اهل رقابت هستید، چندان صبور نیستید، منظم و دقیق هستید، جاه‌طلب و بلند‌پروازید و در برنامه‌ریزی‌های فشرده، عالی عمل می‌کنید.

منبع: مجله اینترنتی برترین ها 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4menb2

اخبار داغ