انتخاب مدل موی چتری | مدل چتری مناسب صورت گرد | مدل چتری مناسب صورت بیضی

چه مدل چتری به صورتم میاد؟ | مدل موی چتری مناسب فرم صورت

تو این بخش از سایت سبک زندگی می خوام بهتون کمک کنم تا تا مدل موی چتری مناسب با فرم چهره تون رو انتخاب کنین.
1403/01/19 15:15
چه مدل چتری به صورتم میاد؟ | مدل موی چتری مناسب فرم صورت

مدل مو چتری جزو مدل هایی است که می تواند ظاهری شاداب به موها بدهد و در عین حال تغییر بسیار زیادی نیز در فرم صورت و چهره ایجاد نماید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تمامی خانم ها با فرم های گوناگون صورت می توانند موهای خود را با یکی از مدل مو چتری آراسته کنند. فقط باید بدانند که هر مدل مو چتری برای چه صورت هایی مناسب است.

مدل چتری مو مناسب انواع فرم صورت

انتخاب مدل چتری مناسب می‌تواند زیبایی و جذابیت چهره شما را افزایش دهد و در عین حال، نقص‌های صورت شما را نیز بپوشاند. پس به فرم صورت مناسب برای موی چتری توجه کنید. بی‌توجهی به فرم صورت و کوتاه کردن مو به شکل چتری حسابی می‌تواند تا زمان بلند شدن دوباره مو دردسرساز باشد. از بین مدل‌های چتری که نام بردیم، می‌توانید با توجه به سلیقه و فرم صورت خود یکی را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: از روی فرم صورتت، مدل مو انتخاب کن!

مدل چتری مناسب صورت گرد

مدل موی چتری برای صورت گرد، به‌عنوان یک گزینه مناسب برای یک تغییر لذت‌بخش محسوب می‌شود. این مدل مو با لایه‌بندی در قسمت جلوی صورت، توانایی ایجاد حجم را دارد و می‌توانید صورت خود را بلندتر نشان دهید. همچنین از ابزارهای حجم دهنده مو مانند فوم مو استفاده کنید تا حجم بیشتری به موهای خود بدهید. در نهایت، از رنگ‌های طبیعی برای موهای خود استفاده کنید تا زیبایی بیشتری به صورت ببخشید. این مدل چتری مو برای مردان نیز بسیار مناسب است و توجه‌های مثبت را به خود جلب کنید.

مدل چتری مناسب صورت مربع

مدل موی چتری برای صورت مربع، یکی از بهترین گزینه‌ها است. این مدل مو با ایجاد حجم در قسمت بالای سر و جلوی صورت، شکل صورت را به تعادل رسانده و آن را به نظر برجسته‌تر می‌آورد. چتری‌های پرده‌ای می‌تواند در صورت‌های مربعی شکل زاویه‌های فک را نرم‌تر نشان دهد. علاوه‌بر آن چتری‌های بلند و حالت‌دار نیز برای این فرم صورت انتخاب مناسبی است.

مدل چتری مناسب صورت مستطیل

مدل چتری مو با توجه به فرم صورت مستطیل نیز باید بادقت انتخاب شود. انتخاب چتری‌های صاف و کوتاه برای صورت مستطیلی یک گزینه مناسب است. این مدل چتری می‌تواند طول صورت را کوتاه‌تر نشان دهد. همچنین، چتری‌های پهن و پرپشت می‌تواند به پهنای صورت اضافه کند.

بیشتر بخوانید: مدل موهای ترند و کوتاه که تو سال 2024

مدل چتری مناسب صورت مثلثی

صورت‌های مثلثی دارای پیشانی پهن و چانه باریک هستند. برای این فرم صورت، مدل‌های چتری می‌توانند به تعادل و تناسب اجزای صورت کمک کنند. بهترین مدل‌های چتری برای صورت مثلثی چتری‌های بلند و پراکنده است. این مدل چتری می‌تواند از پهنای پیشانی بکاهد و توجه را به سمت چشم‌ها جلب کند. چتری‌های کج تعادل را به چهره شما بازگردانده و چانه را باریک‌تر نشان می‌دهد. مدل‌های چتری که باید در این فرم صورت از آنها اجتناب کرد شامل چتری‌های کوتاه و صاف است که می‌تواند پهنای پیشانی را بیشتر نشان دهد. چتری‌های خیلی پرپشت نیز گزینه مناسبی نیست. این مدل چتری می‌تواند تعادل چهره را به هم بزند و توجه را از قسمت‌های دیگر صورت دور کند.

مدل چتری مناسب صورت بیضی

مدل موی چتری برای صورت بیضی شکل یک گزینه زیبا و مناسب است. اگر صورت شما به شکل بیضی است، مدل موی چتری می‌تواند ویژگی‌های زیبایی شما را به خوبی نشان دهد. این مدل موی زیبا با طراحی چتری در قسمت‌های جلویی و پشتی سر، حجم بیشتری به موهای شما می‌دهد. همچنین، این مدل مو معمولاً با لایه‌های مختلف و حرکات طبیعی به وجود می‌آید که به صورت بیضی شما شکلی جذاب و زیبا می‌دهد. اگر به دنبال ظاهری خاص و متفاوت هستید، مدل موی چتری در این فرم صورت می‌تواند گزینه خوبی باشد.

مدل چتری مناسب صورت قلبی

مدل موی چتری برای افرادی که صورت قلبی شکل دارند، یک گزینه فوق العاده است. این افراد بهتر است توجه را از چانه‌شان با مدل موی مناسب بردارند. اگر صورت شما قلبی شکل است، این مدل مو می‌تواند زیبایی صورت شما را به خوبی نشان دهد. با طراحی چتری در قسمت جلویی سر و کوتاه شدن به صورت لایه‌‌ای و شلوغ در سمت‌های دیگر سر موجب شده تمرکز از چانه منحصر به فرد افراد برداشته شود. در واقع در این مدل، موها به شیوه‌ای کوتاه شده است که در قسمت ابروها، کوتاه و نزدیک گوش‌ بلندتر باشد.

مدل موی چتری برای صورت‌های قلبی مناسب است؛ زیرا حجم اضافی را به قسمت‌های پایینی صورت می‌برد و توجه را از قسمت‌های بالایی صورت دور می‌کند. این مدل مو همچنین می‌تواند شما را جوان‌تر نشان دهد و به چهره‌ شما جذابیت ظاهری بیشتری ببخشد.


 

 سخن پایانی

نکته مهم در مورد مدل موی چتری، تناسب آن با فرم صورت است. علاوه بر آنچه در بالا گفته شد و اینکه میتوان برای هر فرم صورت، مدل چتری متناسب را انتخاب کرد، باید بدانید که خانم‌هایی که پیشانی بلندتری دارند مدل موی چتری برایشان بسیار مناسب‌تر و زیباتر خواهد بود و اغلب این مدل مو را برای صورت هایی با پیشانی بلند انتخاب می کنند.

منبع: بیتوته




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4mk9w2

اخبار داغ