مانتو برای شکم دارها | مانتو برای افراد شکم دار

اگه شکم دارین این مانتوها رو نپوشید! + روش درست انتخاب مانتو

اگه یه کم شکم دارید و دوست دارید وقتی مانتو می پوشید مشخص نباشه توصیه های ما در این مطلب رو همیشه گوشه ذهن داشته باشین.
اگه شکم دارین این مانتوها رو نپوشید! + روش درست انتخاب مانتو

انتخاب مدل مانتو برای خانم های شکم دار  همیشه سخت تره. اگه کمی شکم دارید انتخاب لباس و مدل مانتو کمی براتون سخت میشه چون مدام به دنبال لباس هایی هسیند که شما رو لاغر تر نشون بده و شکمتون رو پنهان کنه. اگه دنبال راهی هستید که بتونید با کمک لباستون تپلی شکم پهلوتون رو پنهان کنید توصیه های ما رو رعایت کنید تا استایل و تیپی عالی داشته باشید و البته اینطوری لاغرتر هم به نظر می رسید. حتما تو انتخاب مدل مانتو برای خانم های شکم دار باید دقت رو بیشتر کرد.

۱.مانتو با یقه کوچک نپوشید

یکی از بهترین مدل مانتوهایی که می تونید انتخاب کنید، مانتو هایی هستند که یقه های پهن و خیلی بزرگ دارند. این جور مانتوها معمولا توجه ها رو به سمت یقه جذب می کنند و برای همین هم باعث میشند که شکم شما به چشم نیاد و لاغر تر دیده بشید. پس هرچی یقه پهن تر و بزرگ تر، بهتر. فراموش نکنید که مهمترین اصل توی دنیای مد و فشن برای بدست آوردن یک استایل خوب پرو کردن و پرو کردنه؛ پس اگر همیشه عادت داشتید که از مانتوهای ساده و کژوال استفاده کنید، اینبار کمی ریسک کنید و از مانتوهای یقه پهن استفاده کنید.

مانتو با یقه بزرگ

بیشتر بخوانید: خانم های تپل، این مدل مانتوها رو بگیرین؛ شما رو لاغر میکنه!

۲.مانتو با پارچه راه راه  افقی نپوشید

حتما حواستون باشه که اگر مانتوهای راه راه انتخاب می کنید، راه پارچه به صورت عمودی باشه، چون راه های افقی علاوه بر اینکه باعث کوتاه قد دیده شدن شما می شند، شما رو تپل تر از اونچه هستید هم نشون میدند؛ در عوض مانتوهایی که راه های عمودی دارند انتخاب خیلی عالی هستند چون با خطای دیدی که ایجاد می کنند هم شما رو قد بلند تر نشون میدند و هم لاغر تر، در نتیجه شکمتون رو به خوبی پنهان می کنند. به علاوه اینکه اگر شما از شلوار های طرح دار عمودی استفاده کنید باعث کشیده تر شدن پاهاتون هم میشه.

مانتو با پارچه راه راه

3.مانتو های چهار دکمه رو فراموش کنید


ما میگیم مانتو چهار دکمه اما شما بخون مانتو یک ردیف دکمه ای، چرا؟ چونکه مانتو های چهار دکمه نه تنها شکم شما رو پنهان نمی کنند بلکه باعث می شند که شکم شما بزرگ تر هم دیده بشه و بیشتر به چشم بیاد؛ پس این مانتو ها دقیقا همون مدل هایی هستند که باید از خریدشون اجتناب کنید و در عوض از مانتوهایی که یک ردیف دکمه دارند یا اصلا دکمه ندارند استفاده کنید، جلو باز یا بسته بودنش دیگه به سلیقه و استایل شما بر می گرده.

مانتو چهار دگمه

4.مانتو با رنگ تیره راحت ترین انتخابه(روشن نپوشید)


یکی از ساده ترین و معمول ترین راهکارهایی که می تونه باعث لاغرتر دیده شدن هر خانمی بشه اینکه از لباس های تیره استفاده کنه، خب این یه اصلِ ثابته که برای انتخاب مانتو هم عمل می کنه. پوشیدن مانتوهای تیره باعث میشه که شما باریک تر و لاغر تر دیده بشید و از به چشم اومدن شکمتون جلوگیری میکنه. اما اگر از پوشیدن مانتو مشکی خسته شدید چی؟ حواستون باشه که همیشه مجبور نیستید از مانتو های مشکی استفاده کنید، تا حالا سرمه ای، قهوه ای، یشمی پر رنگ، بادمجونی و بقیه رنگ های از این دست رو امتحان کردید؟ اگر نه دست به کار بشید، اصلا نیازی نیست که خودتون رو محدود کنید، سعی کنید تا با رنگ هایی که قبلا کمتر به سراغشون رفتید استایل هایی تازه و جذاب برای خودتون بسازید.

مانتو رنگ تیره

5.مانتو کمردار رو اول پرو کنید


مانتوهای کمر دار از اون مدل هایی هستند که خیلی خیلی باید تو انتخابشون دقت کنید، چون به همون اندازه که می تونند از نشون دادن شکم شما جلوگیری کنند، می تونند باعث تپل تر دیده شدن شما هم بشند، به قول قدیمی ها این مانتوها یه شمشیر دو لبه اند؛ در حقیقت چون معمولا مانتو های دو تیکه باعث چاق تر شدن خانم ها میشند خیلی مورد استقبال قرار نمی گیرند اما مهمترین اصلی که تو مانتوهای کمر دار باید بهش توجه داشته باشید اینه که حتما کمربندتون رو کمی بالاتر از کمر و زیر سینه ببندید تا شکمتون توی لباس نیوفته و دیده نشه.

بیشتر بخوانید: استایل های بهاره؛ با انواع مدل مانتو نخی جلو بسته!

 

مانتو کمر دار

6.مانتو هایِ برش دارِ افقی نخرید


خیلی وقت ها شما تپل به نظر می رسید به خاطر اینکه اندامتون نسبت به قدتون تو پر تر هستند به خاطر همین زمان هایی که کفش پاشنه بلند می پوشید یا از ترفند هایی استفاده می کنید که باعث قد بلند تر دیده شدنتون میشه، تپلیتون هم دیگه دیده نمیشه. حالا تو همین راستا ما به شما پیشنهاد میدیم که از مانتوهایی استفاده کنید که برش های عمودی دارند، این مانتو ها در عینی که گشاد هستند اور سایز به حساب نمیاند به خاطر همین روی بدن نمی شینند و شکم شما رو نشون نمی دند، از طرفی دیگه می تونند تو کشیده تر دیده شدن اندام شما و بلند قامت تر دیده شدنتون تاثیر مثبتی داشته باشند، که همون طوری که قبل تر اشاره کردیم، به خودی خود این عمل باعث لاغر تر دیده شدن شما میشه.

مانتو برش دار عمودی

7.کت شلوار بپوشید


پوشیدن کت شلوار هم رنگ باعث ایجاد خطای دید میشه، در حقیقت وقتی که از مانتو، شلوار های همرنگ استفاده می کندی مرز بین اندام های شما از بین میره و دیگه توجه به یک عضو معطوف نمیشه، از طرفی دیگه کت شلوار باعث کشیده تر شدن اندام شما هم میشه. پس می تونیم بگیم که کت شلوارِ ست از دو جهت می تونه باعث لاغر تر دیده شدن شما بشه، یک این که مرز اندام ها رو از بین می بره و دو اینکه باعث قد بلند تر و کشیده تر دیده شدن شما می شه. مطمئنا می دونید که این روزها رنگ های پاستلی هم حسابی روی مدند، می تونید یک کت شلوار خوشگل با رنگ پاستلی انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: انواع مدل مانتو جین که هر خانمی باید داشته باشه

کت و شلوار برای شکم  دارها

 

منبع: پانا مگ




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4p5m6d

اخبار داغ