مدل مانتوی 1403 برای افراد چاق | مدل مانتو برای خانم های تپل

خانم های تپل، این مدل مانتوها رو بگیرین؛ شما رو لاغر میکنه! + عکس

مانتو یکی از اصلی‌ ترین قسمت استایل خانم‌ ها هست که باید تو انتخاب اون دقت لازم رو بکنن تا مدلی رو تهیه کنن که مناسب هیکلشون باشه. تو این بخش می تونین انواع مدل مانتو برای افراد چاق رو مشاهده کنین!
خانم های تپل، این مدل مانتوها رو بگیرین؛ شما رو لاغر میکنه! + عکس

در دنیای مد و پوشاک، انتخاب لباس‌ هایی که هم زیبایی را به ارمغان بیاورند و هم با تناسب اندام هماهنگ باشند، حائز اهمیت است، برای مثال انتخاب مدل مانتو برای افراد چاق می تواند کمی سخت و چالش برانگیز باشد. به نظر شما مدل مانتو برای افراد چاق باید چه ویژگی هایی را داشته باشد؟! در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با انواع مدل مانتو برای افراد چاق آشنا می کنیم!

بیشتر بخوانید: مانتو کفتان دخترانه؛ مدل های شیک برای بهار و تابستان 1403 + عکس

نکات کلیدی در انتخاب مدل مانتو

دوری از طرح‌های شلوغ و رنگ‌های خیلی روشن

انتخاب طرح‌ها و رنگ‌های ساده‌تر به جلوگیری از جلب توجه بیش از حد به نقاطی از بدن که شاید بخواهید کمتر به چشم بیایند، کمک می‌کند. رنگ‌های تیره‌تر می‌توانند انتخاب مناسبی برای ایجاد یک تصویر زیبا و یکدست باشند.

بیشتر بخوانید: اگه شکم داری این مدلی مانتو بپوش!

اهمیت طراحی و برش

مدل‌هایی که در قسمت کمر کمی تنگ‌تر شده و به سمت پایین گشادتر می‌شوند، می‌توانند به ایجاد تعادل در تناسب اندام کمک کرده و نمای ظاهری زیباتری ایجاد کنند. از مانتوهای با برش‌های دقیق و مناسب استفاده کنید تا هم راحتی حفظ شود و هم ظاهری آراسته داشته باشید.

استفاده از اکسسوری‌ها برای ایجاد تمرکز

کمربندها یا بندهایی که دور کمر بسته می‌شوند، می‌توانند به تمرکز بر قسمت‌هایی از بدن کمک کنند که می‌خواهید بیشتر نمایان باشد. استفاده از اکسسوری‌ها مانند شال گردن یا گردنبندهای بلند نیز می‌تواند به کشیدگی بیشتر ظاهر کمک کرده و توجه‌ها را به سمت و سوی مورد نظر هدایت کند.

بیشتر بخوانید: شیک ترین استایل های دخترانه با مانتوی عبایی!

بیشتر بخوانید: مدل های جدید کت و مانتو کتی راه راه؛ تو زیبایی از بقیه جلو بزن!

منبع: چی شی 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/36pwj4

اخبار داغ