انتخاب رنگ ابرو | رنگ ابرو مناسب پوست

چه رنگ ابرو به پوستم میاد؟ | انتخاب رنگ ابرو بر اساس رنگ پوست!

در این مطلب از سایت سبک زندگی صفر تا صد انتخاب رنگ ابرو متناسب با رنگ پوست را بخوانید.
چه رنگ ابرو به پوستم میاد؟ | انتخاب رنگ ابرو بر اساس رنگ پوست!

انتخاب رنگ ابرو بر اساس رنگ پوست رو اینجا به طور کامل بهتون توضیح میدیم. طی سالهای اخیر شاهد این هستیم که صنعت مد تمرکز بسیار زیادی روی ابروها داشته است. چرا که رنگ ابرو ، شکل، قوس و دیگر ویژگی های آن تاثیر چشمگیری روی زیبایی چهره دارد، بنابراین می توان گفت انتخاب یک ابروی مناسب و هماهنگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و رعایت بسیاری از اصول آن می تواند زیبایی صورت را دوچندان کند. پس برای اینکه استایل صورت خود را با رعایت سایر فاکتورهای چهره تکمیل کنید لازم است توجه ویژه ای به هماهنگی رنگ ابرو ها نیز داشته باشید.

کدام رنگ ابرو به رنگ پوست من میاد؟

با دقت در توضیحات ارائه شده در ادامه ی این بخش به راحتی می توانید رنگ ابروی مناسب پوست خود را تشخیص دهید.

1- رنگ ابرو برای پوست روشن با ته رنگ صورتی

اگر رنگ پوستتان به هنگام خجالت کشیدن به رنگ صورتی یا قرمز در آید این معنی را می دهد که پوستی با ته رنگ صورتی دارید، پس چنانچه پوست روشنی با ته رنگ صورتی دارید رنگ پوست خود را با استفاده از یک رنگ بلوند روشن که کمی به رنگ دودی و خاکستری تمایل دارد و بیش از حد به نارنجی و زرد نمی زند تکمیل کنید. اما چنانچه موهای تیره و پوست روشنی دارید ممکن است رنگ انتخابی شما قهوه ای روشن متمایل به دودی باشد.

بیشتر بخوانید: روش رنگ کردن ابرو با فندق سوخته + آموزش

2- رنگ ابرو برای پوست زیتونی

چنانچه رنگ پوستتان زیتونی است می توانید از رنگ قهوه ای روشن تا متوسط استفاده نمایید. اگر پوست صورتتان به راحتی برنزه می شود و رنگ زیتونی دارد بنابراین از رنگ قهوه ای متوسط استفاده نمایید و مطمئن باشید که رنگ قهوه ای شما در مقابل پوستتان به خوبی خودش را نمایان می کند.

3- رنگ ابرو برای پوست تیره

اگر رنگ پوست تیره ای دارید از یک رنگ قهوه ای مات به کار ببرید، چنانچه پوستتان بیشتر به سیاهی و تیرگی می زند از یک رنگ قهوه ای روشن تا متوسط می توانید استفاده نمایید به این امر مهم دقت کنید که حتماً باید رنگ انتخابی شما یک تا دو درجه از پوستتان روشن تر باشد چرا که در این صورت رنگ به خوبی روی صورت شما می نشیند و چهره شما را جذاب تر نشان میدهد.

بیشتر بخوانید: روغن های طبیعی برای تقویت ابرو کدومه؟

منبع: ویکی گردی




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4p5pjr

اخبار داغ




دیدگاه ها


2 ماه پیش

همون های لایت سفید و نقره ای خیلی شیکه