معرفی کرم پودر برای تابستان

تابستون چه کرم پودری بزنیم؟ | 5 کرم پودر مخصوص تابستون

خانم ها اگر قصد خرید کرم پودر جدید بدر فصل تابستان را دارید باید به این نکات توجه کنید و کرم پودر مناسب این فصل را انتخاب کنید.
1403/04/17 10:00
تابستون چه کرم پودری بزنیم؟ | 5 کرم پودر مخصوص تابستون

بهترین کرم پودر های مخصوص تابستان با توجه به جنس پوست شما ر در این مطلب برایتان معرفی می کنیم. تابستان به معنی عرق کردن است و عرق کردن به معنی ماسیدن آرایش روی پوست شما! اینجا به شما بهترین کرم پودرهای مخصوص تابستان را معرفی می‌کنیم که در تابستان روی پوست شما به خوبی بنشیند و برای هر پوستی مناسب باشد. با ما همراه باشید تا کرم پودرهای مخصوص تابستان را بشناسید.

1-  یک کرم محبوب

قبل از زیاد شدن کرم‌هایی با حروف الفبا (مثل BB,CC,EE) کرم Laura Mercier Tinted Moisturizer امتحان‌شده و محبوب بود. اگر مایل به استفاده از این کرم هستید اما مستعد ابتلا به آکنه هم هستید، نوع بدون چربی این کرم را استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: راهکارهای جلوگیری از ماسیدن کرم پودر روی صورت!

2- برای پوست‌های خشک

فرمول کرم Bobbi Brown Extra SPA 25 Tinted Moisturizing Balm  به خوبی به پوست شما آبرسانی می‌کند و همچنین کاور خوبی برای پوستتان است.

بیشتر بخوانید: (ویدیو) کرم پودر متناسب با رنگ پوستت، رو انتخاب کن!

3- برای ضد پیری

کرم پودر Hourglass Illusion Hyaluronic Skin Tint حاوی اسید هیالورونیک است که باعث می‌شود پوستتان محکم تر شود و قابلیت ارتجاعی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: (ویدیو) با یه دونه یخ، دیگه کرم پودر روی پوست نمی ماسه!

4- برای پوست‌های چرب

اگر می‌خواهید پوستتان بسیار صاف به نظر برسد Perricone MD No Foundation Foundation Serum به شما توصیه می‌شود. این کرم مانند یک سرم است و حاوی آنتی اکسیدان است که باعث می‌شود خط‌های روی پوست کم عمق تر به نظر بیایند.

منبع: چی بپوشم




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4p5zjo

اخبار داغ