ماسک صورت به چای سبز و گلاب | درمان چوش با چای سبز و گلاب

با چای سبز و گلاب دیگه جوش رو صورت نمی مونه! + روش تهیه ماسک

ماسک صورت چای سبز و گلاب یکی از ماسک های خونگی هست که میتونین به راحتی تهیه کنین و برای رفع جوش استفاده کنین.
1403/06/17 10:00
با چای سبز و گلاب دیگه جوش رو صورت نمی مونه! + روش تهیه ماسک

برای درست کردن این ماسک صورت چای سبز و گلاب نیاز دارید. می توانید برای افزایش خاصیت ماسک صورت چای سبز و گلاب به آن کمی شیر یا عسل اضافه کنید. از چای سبز برای بازسازی و افزایش زیبایی پوست صورت استفاده می شود. چای سبز موجود در ماسک صورت چای سبز و گلاب ، خاصیت ضد التهابی و ضد میکروبی دارد به همین خاطر بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف می کند.

گلاب یک شوینده معطر و ملایم است و خاصیت تسکین دهنده و آرامش بخش دارد. از گلاب به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی و در دسترس استفاده می شود. عسل پوست شما را ترمیم و لایه برداری کرده و برای پوست های چرب مفید است.

بیشتر بخوانید: جلوگیری تضمینی از ریزش مو با مصرف چای سبز + روش مصرف

طرز تهیه ماسک صورت به چای سبز و گلاب

چند برگ تازه چای سبز را به همراه کمی آب جوش درون یک لیوان دمنوش بریزید و درب آن را بگذارید تا چای سبز دم بکشد. بعد از سپری شدن چند دقیقه، ۱ قاشق غذاخوری از چای سبز را درون کاسه ای بریزید و اجازه دهید خنک شود. نصف قاشق غذاخوری عسل طبیعی به چای سبز اضافه کرده و در نهایت چند قطره گلاب هم به این ترکیب بیافزایید. ترکیب به دست آمده را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید. بعد از سپری شدن زمان معین شده، صورت خود را با آب شسته و تمیز کنید. بهتر است بعد از شستن ماسک و خشک کردن صورت، از یک مرطوب کننده مناسب پوست تان استفاده کنید.

چند بار ؟

ماسک چای سبز و گلاب یک ماسک شاداب کننده و تقویت کننده برای پوست صورت است. این ماسک را می توانید ۱ تا ۲ بار در هفته استفاده نمایید. قبل از قرار دادن ماسک بر روی پوست صورت از نداشتن حساسیت اطمینان حاصل کنید.

منبع: الانت




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4p98o6

اخبار داغ