دکور کنار میز تلویزیون | اکسسوری های کنار تلویزیون | تزیین میز تلویزیون | وسایل تزیینی کنار تلویزیون

کنار میز تلویزیون اینارو نذار!

از مهم ترین مواردی که تاثیر زیادی تو دکوراسیون داخلی منزل شما داره میز تلویزیون و دکور کنار میز تلویزیون شماست. پس باید دقت کافی رو هنگام چیدمانش داشته باشین!
کنار میز تلویزیون اینارو نذار!

 منظره ای که تو روز ممکنه ساعت ها به اون خیره باشین، باید از هر نظر چشم نواز باشه. یکی از راه هایی که با هزینه پایین و بدون دردسر میتونید این منظره رو ایجاد کنین، استفاده از دکور کنار میز تلویزیون هست، در واقع در هر خانه ای محلی که تلویزیون قرار میگیره بیشتر از هر جای دیگه ای مورد توجه هست، به همین دلیل توجه به دکور کنار میز تلویزیون امری مهم و ضروریه! در ادامه این بخش از سبک زندگی شما رو با نبایدهای دکور کنار میز تلویزیون آشنا می کنیم!

1- ساعت ایستاده و ساعت دیواری

بهتر است ساعت دیواری را بالای تلویزیون نصب نکنید و یا ساعت ایستاده را کنار تلویزیون قرار ندهید. اگر دوست دارید ساعت دیواری بر روی همان دیوار تلویزیون نصب شود، بهتر است با تلویزیون فاصله داشته باشد.

2- کناف شلوغ، نورپردازی رنگی و پوستر

کناف شلوغ، نورپردازی رنگی و پوستر های شلوغ برای دیوار تلویزیون پیشنهاد نمی شود، بهتر است از یک طرح شیک متناسب با سبک خانه استفاده نمایید.

3- ویترین و آباژور کوتاه

بدترین وسیله در کنار تلویزیون ویترین و آباژور است. اگر خواهان استفاده از آباژور در کنار تلویزیون هستید، از آباژور بلند ولی کمی کوتاه تر از تلویزیون استفاده کنید اما اطراف تلویزیون را با گل و گیاه فراوان شلوغ نکنید.

4- گل و گیاه زیاد

می‌توانید اطراف تلویزیون را با گیاهان تزئین کنید. گیاهان هم باعث تقویت روحیه و زیبایی محیط می‌شوند و هم انرژی‌های الکتریکی را متعادل می‌کنند. بهتر است یک گل قد بلند که کمی کوتاه تر از تلویزیون است، در کنار آن قرار دهید.

5- تابلوهای سنگین و تیره

تابلوهای سنگین و تیره اصلا مناسب دیوار تلویزیون نیست، بهتر است از تابلوهای دکوراتیو با زمینه روشن و ساده استفاده نمایید.

6- شلف شلوغ

شلف‌ یا قفسه چوبی یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد دکوری زیبا در کنار تلویزیون است. گل‌های پتوس، کتاب‌ها و مجلات، مجسمه‌های هنری را در این قفسه ها جای دهید اما بهتر است اطراف تلویزیون را با این شلف ها خیلی شلوغ نکنید و تعادل را رعایت کنید.

منبع: نمناک 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4pw9d2

اخبار داغ