انتخاب شال مناسب افراد لاغر | آموزش بستن شال برای صورت لاغر | رنگ شال و روسری برای افراد لاغر

اگه صورتت لاغره، موقع انتخاب شال به این نکات دقت کن!

خرید شال و روسری متناسب با فرم صورت یکی از عواملی هست که نقش زیادی تو زیبایی چهره و جلوه بیشتر شال یا روسری روی صورت داره. با نکات انتخاب شال مناسب افراد لاغر همراه ما باشین!
اگه صورتت لاغره، موقع انتخاب شال به این نکات دقت کن!

صورت‌ های لاغر و کشیده باید کاملاً هوشمندانه به سراغ انتخاب شال یا روسری بروند و قبل از آن نکات انتخاب شال مناسب افراد لاغر را بدانند. افراد با چنین فرم صورتی باید بدانند که چه جنس روسری مناسب آنهاست، چه طرح‌ هایی چهره‌ آن ها را زیباتر می‌ کند، و چه رنگ‌ هایی برایشان بهتر است. نکات انتخاب شال مناسب افراد لاغر شامل چه مواردی می شوند؟! در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با نکات انتخاب شال مناسب افراد لاغر آشنا می کنیم!

جنس شال و روسری برای افراد لاغر 

همان طور که می‌دانید سالانه شال و روسری‌های بسیاری با جنس‌های متفاوت طراحی و تولید می‌شوند. اما کدام یک از آنها مناسب افراد لاغر است؟ قطعاً یکی از پرکاربردترین شال و روسری‌ها جنس نخی است. روسری نخی گرم بالا مناسب چهار فصل است و برای استفاده روزمره، مهمانی، خرید و… کاربرد دارد. روسری نخی را می‌توانید با انواع پیراهن ساحلی، سارافون پاییزی، مانتو کتی و حتی کت‌های اسپرت ست کنید. 

از دیگر جنس‌های شال و روسری مناسب برای افراد لاغر، ساتن، ابریشم و لمه است. این سه جنس روسری برای حضور افراد لاغر در موقعیت‌هایی مانند مهمانی رسمی، محل کار ویا قرارهای نیمه رسمی و رسمی مناسب است

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل های مینی اسکارف، برای داشتن استایلی متفاوت! + عکس

رنگ شال و روسری برای افراد لاغر 

از دیگر موارد مهم و تاثیرگذار برای افراد لاغر اندام، انتخاب رنگ مناسب برای شال، روسری و در کل لباس است. رنگ‌های روشن، خالص و گرم بهترین گزینه برای چنین افرادی است. چرا که این رنگ‌ها خاصیت بزرگ و عریض نمایی دارند.
رنگ‌هایی که در ترکیب آنها از سفیدی استفاده شده باشد، به عنوان رنگ‌های روشن شناخته می‌شوند. همچنین رنگ‌هایی که در خالص ترین حالت خود باشند، جزو رنگ‌های خالص و در آخر رنگ‌هایی مانند قرمز، نارنجی، زرد  و تمامی ترکیبات آنها به عنوان رنگ‌های گرم و پرانرژی شناخته می‌شوند. 
حال اگر به رنگ‌های تیره علاقه مند هستید، روسری‌هایی را انتخاب کنید که زمینه تیره‌ای درکنار طرح و نقش رنگی دارند. وستای، یکی از بهترین فروشگاه شال و روسری است که در طراحی‌های خود از رنگ‌های شاد و سرزنده بسیاری استفاده می‌کند.

طرح شال و روسری برای افراد لاغر 

اگر به لباس‌های اپتیکال یا اگزوتیک علاقه مند باشید، قطعاً شال و روسری‌ با نقوش و طرح‌های بزرگ شما را جذب خود می‌کند. طرح‌های درشت و اپتیکال باعث می‌شوند نگاه بر روی نقوش شال یا روسری دائما در حرکت باشد و چهره شما بزرگ‌تر دیده شود. حتی اگر به طرح‌های درشت علاقه مند نیستید، می‌توانید از شال یا روسری‌هایی استفاده کنید که در طراحی آنها از چند رنگ متضاد استفاده شده است. روسری ویا شال‌های تک رنگ را به شما توصیه نمی‌کنیم، مگر اینکه در مدل بستن آنها مواردی را دقت کنید.

بیشتر بخوانید: (ویدیو) 3 مدل بستن شال که امسال ترند شده!

مدل بستن شال و روسری برای افراد لاغر 

مدل بستن شال و روسری بسیار مهم است. افرادی که صورت لاغری دارند، بهتر است روسری ویا شال خود را کیپ ویا سفت نبندند. چراکه این کار باعث می‌شود تا فرم واقعی صورت‌تان دیده شود. شما باید کاری کنید که با استفاده از خطای دید و چین‌های شال و روسری، پرتر دیده شوید. به طور مثال می‌توانید شال را دور گردن بپیچانید و یا به روسری خود کمی فرم دهید. موهای خود را به حالت گرد، حالت دار ویا فر قرار دهید. اگر دوست دارید، روسری خود را کیپ ببندید، بهتر است به موارد دیگر مانند جنس پارچه، رنگ و طرح آن توجه کنید.

منبع: وستای دیزاین 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4v5dvb

اخبار داغ