استایل کردن | استایل کیت میدلتون | عکس های استایل کیت میدلتون

امسال به سبک ملکه مد جهان تیپ بزن! | استایل کردن به سبک کیت میدلتون

کیت میدلتون یکی از شیک‌ پوش ترین و خوش‌ استایل‌ ترین خانم‌ ها در خانواده‌ ی سلطنتی انگلستان است که لقب ملکه مد جهان رو دارد. با استایل کردن به سبک کیت میدلتون همراه ما باشید.
1402/09/21 10:45
استایل کیت میدلتون

در این مطلب از سبک زندگی استایل کردن ملکه مد جهان رو بررسی می کنیم. کیت میدلتون در هر موقعیتی بسیار شیک و مرتب ظاهر می‌شود و نمادی از مد مخصوص خود را ایجاد کرده است. در این مطلب به استایل کردن و لباس‌های روزمره‌ کیت میدلتون می‌پردازیم و به شما یاد می‌دهیم که چگونه مانند او لباس بپوشید. اگر به سبک استایل کردن کیت میدلتون علاقه مند هستید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

یقه اسکی

یقه اسکی لباسی است که در کمد لباس همه‌ی خانم‌ها وجود دارد. کیت میدلتون یقه اسکی را با یک کت رنگ روشن ست می‌کند. این یک روش ساده برای داشتن استایل گرم و در عین حال شیک است و با بسیاری از استایل‌ها ست می‌شود. در صورتی که نخواهید یقه اسکی مشکی بپوشید، رنگ دلخواه دیگری مانند سفید،‌ طوسی یا هر نوع آبی را انتخاب کنید. انتخاب‌ها بی‌نهایت هستند و احتمالا دوست داشته باشید یقه اسکی خود را با لباس‌های دیگری که دارید هم بپوشید.

کفش‌های پاشنه بلند رنگ نود

یک روش ساده برای کشیده و بلند نشان دادن پاها و نمایش زیبایی استایل ست کردن لباس با کفش پاشنه بلند رنگ نود است. کیت میدلتون اغلب هنگام داشتن استایل مونوکروم یا تک رنگ از این کفش‌ها استفاده می‌کند که بدون بزرگنمایی و تمرکز بیش از اندازه روی کفش تاکیید شود. این کفش‌های پاشنه بلند نوک باریک با انواع مختلفی از لباس‌ها از جیر تا ساتن ست می‌شوند، قابل استفاده برای موقعیت‌های مختلف بوده و هیچگاه دمده نمی‌شوند.

کت چهار دکمه

غرور و سلطنت درونی خود را با کت چهار دکمه به نمایش بگذارید. این کت‌ها با دکمه‌های برجسته و مدل یقه‌ی روی هم روی تن همه‌ی افراد زیبا به نظر می‌رسند. از بین اورکت پشمی یا ترنچ کت شیک یکی را انتخاب کرده و ببینید که همه جا از تیپ شما تعریف می‌کنند. برای ایجاد استایل راحت دکمه‌های کت را باز بگذارید یا برای نمایش زیبایی استایل دکمه‌ها را ببندید.

کت و دامن 

با استفاده از دامن کوتاه اندام ساعت شنی برای خود درست کنید. فرقی نمی‌کند که مدل A-line یا مدادی را انتخاب کنید در هر حال اندامی مانند عروسک باربی پیدا خواهید کرد. برای ایجاد این ترکیب بهتر است یک کت و دامن ست با یکدیگر را انتخاب کنید. سپس کت و دامن خود را با اکسسوری‌هایی مانند کمربند یا کلاه ست کنید. این ترکیب برای عروسی و مهمانی عالی است و شما با پوشیدن این استایل شیک‌ترین خانم خواهید شد.

کلاه خز

برای روزهای سرد از کلاه خز استفاده کنید. کیت میدلتون اغلب هنگامی از این کلاه استفاده می‌کند که به مناطق سردسیر اطراف انگلستان می‌رود. او با پوشیدن این کلاه استایل بسیار شیکی پیدا می‌کند. فرقی نمی‌کند که کلاه اورسایز یا ظریف باشد در هر حال اکسسوری‌ای مانند آن جلوه‌ی زیبایی داشته و به فرد در گرم ماندن کمک می‌کند.

کت سبز بلند

کیت میدلتون از رنگ سبز به ویژه برای کت‌های سبز بلند بسیار استفاده می‌کند. فرقی نمی‌کند که کت پشمی چهارخانه یا دارای حاشیه‌ی خز باشد در هر حال برای همه‌ی افراد یک انتخاب کلاسیک به شمار می‌رود. بین ترنچ کت کمربنددار یا یک کت دوخته شده‌ی دارای اندازه‌ی متناسب یکی را انتخاب کرده و استایلی مانند کیت میدلتون را ایجاد کنید.

این لباس زمستانی را با رنگ‌های مشابه، اکسسوری‌های برجسته یا یک شال ساده برای ایجاد استایل زمستانی شیک ست کنید.

کت و شلوار جین

کیت میدلتون به خاطر استایلش شهرت دارد و استایل کژوال او هم از این قاعده مستثنی نیست. یک جفت شلوار جین اندامی و کت متناسبی که دوخت مرتبی داشته باشد لازمه‌ی کمد لباس هستند. این ترکیب را با یک یقه اسکی، تیشرت یا بلوز راه راه تکمیل کنید.

بوت بلند تا زانو یا کفش پاشنه بلند را هم به این ترکیب اضافه کنید. برای داشتن استایل کژوال دکمه‌های کت را باز گذاشته و از چند اکسسوری استفاده کنید. در صورتی که به جای رسمی‌تری می‌روید دکمه‌های کت بلیزر را بسته و یک کیف دستی به همراه خود ببرید.

منبع: دیجی استایل




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4vlen3

اخبار داغ