پیش بینی هواشناسی | هواشناسی 4 فروردین | پیش بینی آب و هوای 5 فروردین

هشدار هواشناسی برای مسافران | تنها ۴۸ ساعت فرصت دارید!

سایت‌ها و شبکه‌ های هواشناسی بر اساس الگوهای بارشی برای مسافران نوروزی هشدار صادر کرده اند.
هشدار هواشناسی برای مسافران | تنها ۴۸ ساعت فرصت دارید!

سازمان هواشناسی هشدار صادر کرد. شما می توانید اخبار جدید هواشناسی را به صورت روزانه از سایت سبک زندگی دنبال کنید. در ادامه با همراه باشید تا از هشدار جدید و 48 ساعته هواشناسی مطلع شوید.

 سایت‌ها و شبکه‌های هواشناسی بر اساس الگوهای بارشی نوشته‌اند: تنها ۴۸ ساعت وقت گشت و گذار دارید! موج بارشی قوی با چاشنی رگبار باران و تگرگ و برف بهاری در ارتفاعات از روز یکشنبه (۵ فروردین ماه) وارد کشور می‌شود.

امروز (جمعه، سوم فروردین ماه) با گذر موج از روی کشور در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، غرب کرمان، غرب و جنوب اصفهان، جنوب مرکزی، جنوب یزد و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد دور از انتظار نیست. روز شنبه ۴ فروردین؛ در شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال غرب کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد. یکشنبه ۵ فروردین با ورود سامانه بارشی به کشور در نوار غربی کشور و بخش‌هایی از جنوب، جنوب شرق و مرکز کشور ابرناکی، بارش و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4vrxb3

اخبار داغ