رنگ موهای جوان کننده صورت | پایین آوردن سن با رنگ مو

با این رنگ موها، 10 سال جوان شو! | این رنگ موها، سن را پایین تر نشان می دهند

اگه دوست دارین موهاتون رو رنگ کنین ولی دلتون نمی خواد که سنتون بره بالا، حتما از رنگ موهای جوان کننده صورت استفاده کنین!
با این رنگ موها، 10 سال جوان شو! | این رنگ موها، سن را پایین تر نشان می دهند

خیلی از ما می خواهیم با رنگ کردن مو، ظاهر جوان و زیبا داشته باشیم و رنگ مو باعث افزایش سن ما نشود. در این شرایط باید رنگ موهای جوان کننده صورت را بشناسیم و از آن ها استفاده کنیم! اگر از رنگ موهای جوان کننده صورت استفاده کنید و هر از چند گاهی موهایتان را رنگ بگذارید، قطعا چهره تان چندین سال جوان تر و جذاب تر می شود. در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را رنگ موهای جوان کننده صورت آشنا می کنیم!

بیشتر بخوانید: پرطرفدارترین رنگ موهای فانتری ترند 2024 + عکس

رنگ موی بلوند توت‌ فرنگی

اگر موهای بور و قرمز دوست دارید، استفاده از رنگ موی بلوند توت‌فرنگی یک‌رنگ مو جدید است که تا حد زیاد می‌تواند چهره شما را تغییر دهد. رنگ موی بلوند توت‌فرنگی برای افرادی مناسب است که پوست سرد و روشنی داشته و می‌خواهند علاوه بر ایجاد تنوع، جوان‌تر و کم‌سن‌وسال نیز به نظر برسند.

اگر از این رنگ استفاده کنید، مطمئن هستید که در طولانی‌مدت ماندگاری بسیار زیادی داشته و اصلاً نیازی به مراقبت‌های ویژه ندارد. برای این که این رنگ مو در زمان طولانی همچنان بتواند چهره شما را زیبا و جذاب نشان دهد، می‌توانید هر 6 هفته یک بار، هایلایت های براقی درون آن قرار دهید.

رنگ موی بلوند

رنگ بلوند با پایه تیره‌تر و هایلایت‌های بلوند گرم، برای هر سنی عالی است. زیرا این رنگ مرزی بین بلوند و سبزه را در بر می‌گیرد. شما درخشش جوانی بلوند طلایی را به دست می آورید بدون اینکه خیلی از پایه طبیعی موهای خود خارج شوید. به علاوه بلوند رنگ جذاب و زیبایی است که همیشه طرف دار داشته است. هیچ کس از این رنگ زیبا خسته نمی شود. بلکه این رنگ زنان را در هر سنی جذاب تر و جوان تر نشان می دهد.

رنگ موی آبورن

رنگ قرمز پررنگ، مانند قهوه‌ای، سبزه‌ها و مو قرمزها را به طور یکسان تقویت می‌کند. با انعکاس نور در اطراف صورت با رنگ گرم خود، ظاهری جوان‌تر و درخشان‌تر به پوست می‌دهد. بهترین چیز در مورد این قهوه‌ای مایل به قرمز این است که هنوز هم دارای نشاط آتشین است. فرقی نمی‌کند پوست رنگ پریده یا فوق‌العاده روشن داشته باشید.این رنگ انتخاب عالی برای کسانی است که پوست سفید و رنگ پریده ای دارند.

رنگ موی مشکی کم رنگ

برای کسانی که به سمت رنگ‌های سیاه جوهری جذب می‌ شوند. یا رنگ پایه سیاه و سفید به طور طبیعی عمیق دارند. با گذشت زمان و با افزایش سن چهره آن ها کمی خشن و پیر به نظر می‌رسد. به همین خاطر، سایه را به رنگ مشکی کم‌رنگ درآورید تا موهایی سالم‌تر و براق‌تر ایجاد کنید. رنگ مو دقیقاً باید در طیف قهوه ای-مشکی باشد تا جذاب تر و جوان تر به نظر برسید.

رنگ موی کارامل

برای کسانی که سبزه‌ هستند، هایلایت کاراملی یک رنگ فوق العاده است. با انجام رنگ کاراملی و به سادگی گرما و جذابیت و جوانی را به چهره تان بر می گردانید. در واقع با این رنگ چهره تان سال ها جوان و جذاب تر به نظر می رسد. کسانی که دوست ندارند تمام موهای شان را به رنگ کاراملی در بیاورند، می توانند صرفا روی انتها و موهای اطراف صورت، رنگ بگذارند. رنگ کاراملی تضمین شده است که هر سبزه ای را در هر فصل تازه و سرزنده نشان می دهد.

رنگ موی بلوند عسلی

این که فکر کنید سنتان بالا رفته و نمی‌توانید موهایتان را رنگ کنید، کاملاً اشتباه است. برعکس شما با رنگ‌کردن مو و البته انتخاب رنگ مو جدید مناسب می‌توانید جوان‌تر به نظر برسید. به‌عنوان‌مثال بلوند عسلی از همان رنگ‌های فوق‌العاده‌ای است که هم جوان‌تر نشانتان داده هم به درخشندگی پوست کمک می‌کند.

رنگ بالیاژ قهوه‌ای

اگر بین شکلاتی یا کاراملی طلایی مردد هستید، بهتر است بالیاژ قهوه‌ای را انتخاب کنید. این رنگ هم چهره‌تان را جذاب‌تر کرده هم باعث می‌شود رنگ پوستتان روشن‌تر به نظر برسد. از طرفی نکته مهم این که بالیاژ قهوه‌ای‌رنگ موی جوان‌کننده صورت است.

رنگ موی شکلاتی طلایی

برای رنگ موی شکلاتی طلایی اصلاً مهم نیست پوستتان روشن یا تیره و سبزه باشد. رنگ موی شکلاتی طلایی برای هر رنگ پوستی مناسب بوده و یک گزینه عالی است.

رنگ موی بژ

برای رنگ موی بژ سایه‌های متنوعی وجود دارد. شما باید انتخاب کنید که دوست دارید موهایتان رنگ روشن داشته باشد یا رنگ تیره دوست دارید، برای این منظور کافی است آن را انتخاب کنید تا جوان‌تر از سنی که دارید، به نظر برسید.

منبع: دلتا مگ




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4vwk62

اخبار داغ