شستن شلوار جین | نکات شستن شلوار جین | روش صحیح شستن شلوار جین

شلوار جین رو تو لباسشویی ننداز که از رنگ و رو میره! + ویدیو

انداختن شلوار جین در لباسشویی گزینه ای مناسب برای شست و شوی آن نمی باشد! در ادامه مطلب شما رو با راهکار بی نظیر شستن شلوار جین آشنا میکنیم!
شلوار جین رو تو لباسشویی ننداز که از رنگ و رو میره! + ویدیو

شلوار جین بسیار محبوب است و بخش مهمی از کمد لباس همه افراد را شامل می شود، شستن شلوار جین اصول و قاعده خاص خود را دارد. یادگیری اصول اولیه نحوه شستن شلوار جین به حفظ و ماندگاری آن ها برای مدت ها کمک می کند. در ادامه این بخش از سبک زندگی شمارو با ترفند شستن شلوار جین آشنا میکنیم!

اگه فیلم براتون باز نمیشه، فیلترشکن رو خاموش کنید!

بیشتر بخوانید: شلوار لی زانو انداخته رو اینجوری درستش کن!

مراقبت از شلوار جین در حالت شستشو بدون ماشین لباسشویی 

1- شلوار جین خود را در لباس شویی و یا وان حمام بشوئید .

2- شستشو با دست می تواند رنگ ها را حفظ کند و سایش حاصل از شستشوی ماشین را تا حد زیادی کاهش دهد .

3- یک وان را با مقداری آب سرد یا ولرم پر کنید و با یک پاک کننده ملایم مخلوط کنید،اجازه دهید تا حدود ده دقیقه خیس بخورند، زیر آب بگیرید، تا آبکشی کنید و بعد، صبر کنید تا خشک شود.

4- در کل، فقط در صورت لزوم شلوار جین خود را بشویید .بسیاری از مردم، از جمله مدیر عامل " لوی استراوس " و " تامی فلو، توصیه می کنند که فقط چند بار در سال شلوار جین خود را بشویید.شستشو می تواند باعث سایش غیر ضروری لباس های جین شود .چندبار پوشیدن لباس های جین، آنها را به اندازه کافی کثیف نمیکند تا با هر لباسی که می پوشید، بشویید.

5- بسیاری از شلوارهای جین طراحی شده گران، جین خام هستند، به این معنی که از قبل شسته نشده و به رنگ نیلی روشن در نیامده است . پوشیدن جین خام کمک می کند تا با بدن شما مطابقت داشته باشد و کمی کم رنگ تر شود و حتی بافت آن بهتر می شود و اصطلاحا فیت تنتان خواهد شد.

6- شلوار جینی که توسط تولید کننده شسته شده یا سنگشور شده باشد، می تواند با هر وسیله ای شسته شود .

7- جین را هر 2 تا 6 ماه بشویید، بسته به میزان پوشیدن ، نوع شلوار و ترجیحات شخصی ؛ برنامه شستشو جین به کاربرد آن ها بستگی دارد .

8- زمانی که شلوار جین را در بیرون از خانه استفاده می کنید، به طور متفاوتی نسبت به شلوار جینی برای یک شب می پوشید ، نگهداری می شود.

منبع: نمناک




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4vzrn2

اخبار داغ