ست کردن صندل با شلوار | شلوار مناسب برای صندل

با صندل چه شلواری بپوشیم؟ | ایده ست کردن صندل با انواع شلوار

پوشیدن صندل اگر با شلوار ماسب نباشه زیبایی استایل شمارو تحت تاثیر قرار میده. پس باید بدانید صندل رو با چه شلواری استایل کنید
با صندل چه شلواری بپوشیم؟ | ایده ست کردن صندل با انواع شلوار

استایل کردن صندل با شلوار با آمدن تابستان سوالی است که اکثر خانم ها با آن درگیر هستند. استفاده از صندل میتونه ست های جذاب و کاربردی برای استایل روزمره و خیابانی شما باشه . ما در این مقاله استایل کردن صندل با شلوار را قرار دادیم تا از آن ایده بگیرید.

شلوار لی با صندل

اولین گزینه ی پیشنهادی در جواب به سوال با صندل چه شلواری بپوشیم، شلوار لی زنانه است که انواع مختلفی دارد. شلوار لی زنانه با صندل یکی از تیپ های روزمره و اسپرت برای خاتم ها است. این تیپ استایل شما را خنک و راحت می کند و البته بسیار شیک نشان می دهد. شلوار لی انواع مختلفی دارد، مثلا صندل تخت و صندل لژ دار با شلوار مام استایل زنانه انتخابی بسیار شیک، خانومانه و جذاب است.

پوشیدن صندل شلوار لی مام استایل برای پاساژ گردی، خرید، استایل روزمره بسیار گزینه ی خوب و مناسبی هست که پیشنهاد میکنم حتما از ان استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: استایل تابستونیت این صندل سفید مینیمال رو کم داره! + عکس

صندل با شلوار بگ و گشاد

شلوار بگ از شلوار های خنک و راحت در تابستان و بهار است. از صندل تخت برای ست کردن با شلوار بگ استفاده کنید. صندل های مختلف همان دمپایی های فانتزی هستند که بصورت پولک دار، ریش ریشی، در مغازه ها موجود هستند.

صندل با شلوار مام استایل زنانه

شلوار مام استایل از کاربردی ترین شلوار هاست که در 4 فصل قابل استفاده هست. با انواع صندل زنانه به راحتی ست میشه. تا زدن پایین شلوار مام استایل استایل تون رو شیک و جذاب نشون میده.

بیشتر بخوانید: استایل تابستونی همه پسند؛ با این مدل صندل های اسپرت! + عکس

صندل با شلوار لی دمپا

شلوار لی دمپا یکی از شلوار های شیک در استایل خانم هاست. با شلوار دمپا یا شلوار بوت کات فقط از صندل های پاشنه بلند یا لژ دار استفاده کنید. چون استایل تون شیک تر و زیبا تر دیده می شه.

صندل لژدار و پاشنه دار با شلوار دمپا قد شما رو بلند نشون میده و هرچی از زیبایی این استایل بگم باز کمه. البته این استایل مناسب استایل روزمره و راه رفتن طولانی مدت نیست، چون پاتون ممکنه اذیت بشه. برای خرید 1 الی 2 ساعته مناسبه، یا ملاقات های عاشقانه و کافه گردی بیشتر توصیه میشه.

منبع: می شوز




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4y8mka

اخبار داغ