ست کردن رنگ لباس | ست کردن رنگ لباس در پاییز

با رنگ خردلی ست پاییزی بزن! | ست کردن رنگ لباس پاییزی

بهترین فصل برای پوشیدن آیتم‌های خردلی فصل پاییز است. در ادامه با ست کردن رنگ لباس پاییزی همراه ما باشید.
1402/08/28 06:15
 ست کردن رنگ لباس پاییزی با خردلی

در این قسمت از سبک زندگی به بررسی ست کردن رنگ لباس پاییزی می پردازیم.  هر چند رنگ خردلی برای همه‌ی فصل‌ها مناسب است، اما شاید زیباترین فصل سال برای استفاده از این رنگ درخشان در استایل، فصل پاییز باشد. این رنگ در فصل خزان و همچنین زمستان رنگی لوکس و باشکوه محسوب می‌شود. در ادامه ست کردن رنگ لباس پاییزی رو بررسی می کنیم و چند ایده برای استایل جذاب و چشم نواز برای ست کردن رنگ لباس  را ارائه می‌کنیم.

 

ترکیب رنگ خردلی و سبز

ترکیب این دو رنگ دقیقا جلوه‌گر فصل پاییز است. زمانی که بخشی از برگ‌های درختان هنوز سبز مانده و برخی دیگر طیف‌های مختلف رنگ زرد و نارنجی را به خود گرفته‌اند. چه از سبز زیتونی استفاده کنید، چه سبز پررنگ کدر را انتخاب کنید و چه به سراغ سبز یشمی بروید، تمامی این ترکیب‌ها با خردلی بسیار دل‌نشین خواهند بود. در کنار ترکیب رنگی سبز و خردلی، رنگ‌های دیگری مانند بژ، نارنجی، کرم و قهوه‌ای هم استفاده کنید تا استایلتان جلوه‌ی پاییزی بیشتری داشته باشد.

 

ترکیب رنگ خردلی و قهوه‌ای

خردلی و قهوه‌ای هم ترکیب پاییزه‌ی دیگری است که به سادگی هم ست می‌شود. چه به سراغ قهوه‌ای سیر بروید و چه قهوه‌ای سوخته و مایل به قرمز را انتخاب کنید ست‌های جالبی می‌توانید با آیتم‌های خردلی داشته باشید. تناژ های مختلف بژ و نارنجی را هم می‌توانید با این ترکیب رنگی ست کنید و استایل جذاب پاییزی‌تان را تکمیل کنید.

 

ترکیب رنگی خردلی و مشکی

رنگ مشکی شاید بیش از هر رنگ دیگری به رنگ مشکی جلوه می‌دهد و آن را درخشان‌تر می‌کند. میتوانید زیر اورکت مشکی‌تان یک پلیور خردلی بپوشید و یا اگر می‌توانید جسورانه‌تر عمل کنید یک شلوار خردلی انتخاب کنید و با تیشرت یا بلوز مشکی یک استایل منحصر به فرد و چشم‌گیر برای خودتان بسازید.

برای خانم‌ها، ترکیب پالتوی خردلی با یک بلوز مشکی در زیر آن به همراه یک شلوار مشکی یکی از کلاسیک‌ترین و زیباترین ترکیب‌های پاییزه است. این ست زیبا را هم با بوت و هم با کفش‌های پاشنه‌بلند می‌توانید ست کنید.

 

ترکیب رنگی آبی و خردلی

در چرخه‌ی رنگ تناژهای رنگ زرد و آبی مکمل یکدیگر محسوب می‌شوند و رنگ زرد خردلی هم مانند دیگر تناژهای زرد به خوبی با آبی ترکیب می‌شود. چه آبی روشن را انتخاب کنید و چه به سراغ آبی تیره و یا حتی سرمه‌ای بروید ترکیب زیبایی با خردلی خواهید داشت. از همین رو ترکیب انواع جین‌ها هم با خردلی بسیار جذاب است. ترکیبی که هیچ وقت از مد نمی‌افتد و جزو چشم‌نواز‌ترین ترکیب‌ها در استایل با رنگ جذاب خردلی است.

می‌توانید به همراه پالتو، کت و یا ژاکت خردلی‌تان یک شلوار جین بپوشید، یک جلیقه جین را روی بلوز خردلی ست کنید و یا حتی شلوار کبریتی خردلی را با جلیقه‌ی جین استایل بدهید و بدرخشید.

 

ترکیب رنگی طوسی و خردلی

شیک‌ترین ترکیب رنگی با خردلی، ترکیب این رنگ درخشان با رنگ خنثی طوسی است. به خصوص در انتخاب رنگ طوسی اگر به سمت تناژ‌های سردتر بروید آیتم‌های خردلی که در استایل‌تان دارید بیشتر جلوه خواهند کرد. به عنوان مثال می‌توانید پلیور خردلی‌تان را با شلوار طوسی کمرنگ ست کنید یا یک بلوز خردلی زیر کت یا پالتوی طوسی رنگتان بپوشید و بدرخشید. برای خانم‌ها استفاده از طرح‌های پلنگی در کنار این ترکیب بسیار جذاب خواهد بود.

منبع: دیجی استایل




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4y8rm2

اخبار داغ