ترکیب رنگ های زمستان | بهترین رنگ های زمستانه | ترکیب رنگ های فصل سرد | ترکیب رنگ لباس زمستانی

این ترکیب رنگ ها تو زمستون استایلت رو منحصر به فرد میکنه!

هر کدوم از فصل های سال، رنگ های مخصوص خودشون رو دارن. ما اینجا میخوایم شما رو با بهترین ترکیب رنگ های زمستان آشنا کنیم.
این ترکیب رنگ ها تو زمستون استایلت رو منحصر به فرد میکنه!

برای انتخاب لباس مناسب فصل زمستان نیاز نیست حتما به سمت طیف رنگ تیره مثل مشکی و قهوه ای برید، شما میتونید از رنگ های شاد تو استایل خودتون استفاده کنین. توجه به ترکیب رنگ های زمستان هم نکته مهمی در خرید لباسه! به نظر شما کدوم ترکیب رنگ های زمستان از همه جذاب تره و بیش تر مناسب این فصله؟! در ادامه این بخش از سبک زندگی شما رو با ترکیب رنگ های زمستان آشنا می کنیم، پس همراه ما باشید!

 

قهوه ای و بورگاندی (قرمز قهوه ای)

رنگ قهوه ای از رنگ هایی است که در همیشه در کمد لباستان پیدا می شود و ترکیب آن با قرمز بورگاندی و خردلی بسیار عالی می شود.

زرد خردلی

رنگ زرد خردلی از آن رنگ هاییست که پوشیدن آن کمی جرات و اعتماد به نفس می خواهد. اگر نمی خواهید زیادی توی چشم باشید از یک اکسسوری مانند شال خردلی استفاده کنید یا حجم کوچکی از استایلتان را به این رنگ اختصاص دهید.

بنفش و طوسی

یکی از ترکیب رنگ های محبوب برای استفاده از فصل زمستان ترکیب بنفش و طوسی است.

خاکستری با سفید یا مشکی

رنگ خاکستری یا طوسی و ترکیب آن با رنگ های خنثی مانند سفید یا مشکی از رنگ هایی است که می توانید در همه فصل ها با خیال راحت از آنها استفاده کنید و همیشه خوش تیپ باشید.

آبی نفتی

آبی نفتی شباهت زیادی به آبی کلاسیک همان رنگ سال ۲۰۲۰ دارد. شما می توانید این رنگ زیبا و زمستانی را با خاکستری، بژ، و زرشکی ست کنید.


بنفش آلویی

بنفش آلویی یکی از رنگ های جذاب است که می تواند استایل زمستانی شما را متحول کند. شما می توانید این رنگ جذاب را با رنگ های خنثی، زرد، بژ ست کنید.

نارنجی

رنگ نارنجی بیشتر یادآور فصل پاییز و برگ ریزان است اما برای استایل زمستانی هم بسیار عالی است. اگر نمی خواهید یک کت به رنگ نارنجی بپوشید می توانید یکی از اکسسوری ها مانند کلاه یا شال گردن را نارنجی انتخاب کنید. شما می توانید نارنجی را با سبز، بورگاندی، خاکستری و مشکی ست کنید

آبنباتی و پاستلی

این رنگ های دخترانه یکی از بهترین انتخاب ها برای پالتو و اکسسوری های زمستانی هستند و به خوبی حس و حال زمستان را القا می کنند. شما می توانید این رنگ ها را با طوسی، خاکستری، سفید و مشکی ست کنید.

منبع: شبره




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/4ya7j4

اخبار داغ