ژل ابروی خانگی | درست کردن ژل ابروی خانگی | طرز تهیه ژل ابروی خانگی

ابروهات رو به روش خانگی لیفت کن! | ساخت ژل ابروی خانگی

شما میتونین با یادگیری ساخت ژل ابرو، ابروهای خودتون رو با مواد طبیعی لیفت کنین و به ابروهای کم‌ پشت خود ظاهر بهتری بدین!
ابروهات رو به روش خانگی لیفت کن! | ساخت ژل ابروی خانگی

استفاده از ژل ابروی خانگی یکی از راه های طبیعی برای لیفت ابرو تو خونه هست! ژل ابروی خانگی یک محصول گیاهیه که در عین بالا کشیدن ابروها، اون ها رو تقویت و پرپشت می‌کنه. در ادامه این بخش از سبک زندگی شما رو با نحوه درست کردن ژل ابروی خانگی آشنا می کنیم!

1- ساخت ژل ابرو با وازلین

ریمل، مداد و ژل ابرو هرگز محبوبیتی بیشتری از امروز نداشته‌اند اما می‌توانید کمتر برای تهیه آن‌ها هزینه کنید.

ابروها ارزش خود را در دنیای زیبایی دارند و چیزی نمی‌تواند جای آن‌ها را بگیرد ولی می‌توان آن‌ها را پرتر و زیبا کرد. با وسایلی که بیشترشان را در قفسه و یخچال دارید، مانند سایه چشم قدیمی، مقداری وازلین و برس آرایش می‌توانید در عرض چند ثانیه یک ژل ابرو خانگی وازلین بسازید.

با سایه‌های چشمی که در کشوی وسایلتان دارید، شروع کنید. سایه چشم مشکی، قهوه‌ای یا برنز، هر کدام را جداگانه لای یک تکه ورق نازک نایلونی مثل کیسه فریزر قرار داده و با چند ضربه، ریز و خرد کنید. همه سایه‌ها و مداد ابروهای تقریباً تمام شده در چنین موقعیتی برای ساخت ژل ابرو خانگی به درد می‌خورند.

برای لیفت ابرو در خانه با وازلین یک پیمانه بزرگ ژله نفتی آماده کنید. وازلین‌های معمولی بهداشتی هم می‌تواند به جای ژل نفتی استفاده شود. ژل نفتی را می‌توانید از فروشندگان وسایل آرایشی و داروخانه خریداری کنید.

خرده‌های سایه ابرو و ژل نفتی یا وازلین را درون یک قوطی کوچک کرم مخلوط کنید. شما یک ژل ابرو ساخته‌اید.

برس ابروی مناسب و تمیزی را برداشته و بلافاصله از فرمول جدیدی که ساخته‌اید، استفاده کنید. ابروهایتان را به هر طرف که می‌خواهید شانه کنید و هنگام شانه کردن مقداری پوست زیر ابرو را با انگشت به سمت شقیقه‌ها بکشید. این ژل ابرو خانگی می‌تواند ابروان شما را تا ساعت‌ها با هر فرمی که بخواهید حفظ کند. ساخت ابروهایی زیبا و غبطه‌انگیز هرگز به این راحتی نبوده است. این ژل میان موهای ابرو را پر کرده و آن‌ها را براق می‌کند. ژل ابروی خانگی شما کاملاً بی‌بو و بدون اثرات جانبی است.

2- ژل ابرو خانگی با اسطوخودوس و ژلاتین

با استفاده از مواد طبیعی مانند روغن اسطوخودوس و ژلاتین می‌توانید ژل ابرو تهیه کنید. حدود ۱ یا ۲ قاشق ژلاتین را در آب گرم بریزید. ژلاتین باعث تقویت موهای ابروی شما می‌شود. بعد از حل شدن ژلاتین در آب، روغن اسطوخودوس را به آن اضافه کنید. به همین راحتی ژل ابروی شما آماده شد! مواد حاصل را درون تیوپ خالی ریمل بریزید و اجازه دهید به مدت چند ساعت در یخچال باقی بماند. درب تیوپ را محکم ببندید. بعد از چند ساعت می‌توانید از آن استفاده کنید.

3- لیفت ابرو با ژلاتین

خانم‌هایی که ابروی بزرگ و پهن را دوست دارند، باید از ژل ابرو خانگی استفاده کنند. ابروهای پهن نیاز به توجه و رسیدگی دارد. ریمل‌های مخصوص ابرو، می‌توانند خیلی جذاب و کارآمد باشند ولی نمی‌توان ریملی شفاف و حاوی مواد بی‌خطر پیدا کرد.

یک دستورالعمل فوق‌العاده ساده و بی‌خطر برای ساخت ژل ابرو خانگی پیدا کردم که 12 ساعت طول می‌کشد تا آماده شده و به غلظت مناسب برسد. این ژل ابرو مانند یک جاذب عمل می‌کند و برای ساخت آن نیاز به هیچ ماده شیمیایی ندارید.

مقداری روغن رزماری را می‌توانید همیشه به محصولات مخصوص مو اضافه کنید تا گردش خون را افزایش داده و به سرعت رشد و پرپشت شدن مژه و ابرو کمک کند. اسطوخودوس نیز می‌تواند به تغذیه ابرو کمک کند. فقط چند قطره از آن کافی است که رشد ابروانتان را بیشتر کنید.

از ژلاتین برای غلیظ شدن مایع استفاده می‌شود. همان ژلاتینی را که برای تهیه ژله استفاده می‌شود، می‌توانید از فروشگاه‌های مواد غذایی خریداری کنید. اگر ژلاتین باکیفیت بالاتر پیدا کردید، می‌توانید از باقیمانده آن مقدار زیادی اسکراب لب و ماسک زغال درست کنید. ژلاتین برای بدن بسیار مفید است و خرید آن به هر حال ضروری است.

1.4 فنجان آب مقطر آماده کنید. استفاده از آب مقطر مقدار باکتری‌های موجود در ژل ابرو خانگی را کاهش می‌دهد. 1.4 قاشق چای‌خوری ژلاتین، نیم قاشق چای‌خوری شکر، 3 قطره روغن رزماری و دو قطره روغن اسطوخودوس را هم آماده کرده و روی میز بچینید.

  1. در یک ظرف کوچک ژلاتین، شکر و آب گرم را کاملاً مخلوط کنید. آب گرم به حل شدن قند و ژلاتین کمک می‌کند.
  2. با استفاده از یک قیف کوچک مخلوط دست‌سازتان را به یک لوله ریمل خالی منتقل کنید.
  3. حالا روغن‌ها اضافه کنید.
  4. بگذارید 24 ساعت بماند تا غلیظ شود.

بهتر است بدانید که استفاده از شکر در اسکراب‌ها برای سفتی و نگهدارندگی بیشتر است و به خوبی باعث سفت شدن ابروهای شما می‌شود. می‌توانید شکر به این ژل ابرو خانگی اضافه نکنید ولی تجربه نشان داده که ترکیب شکر در کنار ژل بهتر است. این ژل را همچنین می‌توانید در فروشگاه آنلاین بفروشید و مطمئن باشید که همه مشتریانتان راضی خواهند بود.

4- ژل ابرو قهوه یا کاکائو

قهوه و کاکائو به دلیل رنگ خاص خود، گزینه مناسبی برای ساخت انواع محصولات رنگی مو و ابرو است. قهوه‌های مناطق مختلف، رنگ‌های متفاوتی دارند. می‌توانید در میان قهوه‌ها، رنگ مشکی تیره تا قهوه‌ای روشن را پیدا کنید. به عنوان مثال، قهوه ترک دارای چند رنگ روشن و تیره است و در هر فروشگاهی به فروش رسیده و یافت می‌شود. برای ساخت ژل ابرو 2 قاشق غذاخوری تفاله قهوه، 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل، نصف قاشق چای‌خوری عسل و 2 قطره ژل آلوئه ورا لازم است.

در یک ظرف کوچک همه مواد را مخلوط کنید و اجازه دهید 20 دقیقه بماند. بعد از 20 دقیقه غلظت ژل، به اندازه مطلوب می‌رسد. به خاطر داشته باشید که می‌توانید ژل آلوئه ورا را خودتان هم تهیه کنید.

5- ژل ابرو با وازلین و روغن نارگیل

برای تهیه این ژل ابرو خانگی مواد زیر مورد نیاز است:

  • یک قاشق چای خوری وازلین
  • مقداری پودر سایه چشم
  • چند قطره روغن نارگیل
  • یک عدد برس ریمل

ابتدا در یک کاسه یک قاشق چایخوری وازلین اضافه کنید. سپس مقداری سایه چشم را پودر کرده و با آن مخلوط کنید. حال چند قطره روغن کرچک یا نارگیل اضافه کنید. تمام مواد را خیلی خوب باهم مخلوط کرده تا خمیر یکدستی آماده شود. در نهایت با یک ریمل تمیز و یا یک برس ابروی مناسب، بر روی ابروهای خود و به هر فرمی که مایلید بزنید تا ساعت‌‌ها ابروهای شما را به فرم دلخواهتان نگه دارد.

6- تافت مو

بیشتر خانم‌ها در خانه چند تافت یا اسپری حالت‌دهنده مو دارند ولی نمی‌دانند می‌توانند از همین اسپری به عنوان ژل ابرو خانگی استفاده کنند. مقدار کمی از باقیمانده یک اسپری حالت‌دهنده مو می‌تواند تا چند سال به عنوان ژل ابرو استفاده شود.

تنها چیزی که نیاز دارید، یک لوله ریمل خالی و عصا یا برس ریمل است. اسپری مو را به فاصله 5 سانتیمتری لوله ریمل گرفته و اسپری کنید. حالا برس ریمل را درون آن برده و بچرخانید تا هر چقدر که می‌خواهید ژل بردارید. استفاده از این ژل بهترین کیفیت را به ابروان شما می‌دهد و مثل خریدن یک ژل آماده است. فقط به خاطر داشته باشید که باید اسپری را سریع استفاده کنید. چون سرعت خشک شدن بالایی دارد. اگر کمی الکل داخل لوله ریمل بریزید، سرعت خشک شدن اسپری کمتر خواهد شد. وقتی اسپری مو را وقتی به ابرو می‌زنید، دیگر نیازی نیست نگران سفید شدن ابروها باشید. چون اسپری‌های مو کاملاً بی‌رنگ هستند.

7- ساخت ژل ابرو خانگی با آلوورا

ژل آلوئه ورا علاوه بر پوست، برای مو نیز مفید است و در تهیه ژل ابرو از آن استفاده می‌شود. همچنین این گیاه حاوی ترکیبی به نام آلوئنین است که می‌تواند سبب ترمیم فولیکول‌های مو شده و در تقویت ابرو و ضخیم شدن آن موثر واقع شود. در ادامه با ساخت ژل ابرو خانگی با آلوئه ورا آشنا می‌شویم:

 یک برگ از آلوئه ورا برداشته، گوشت وسط برگ آن را با قاشق بیرون آورده و له کنید و در کاسه مناسب بریزید. یک قاشق چایخوری ژل آلوورا طبیعی را با دو قطره روغن رزماری و سه قطره روغن اسطوخودوس به خوبی مخلوط کنید و ترکیب به دست آمده را با برس مناسب ابرو به آرامی بر روی ابروهای خود کشیده و آن‌ها را به فرم دلخواه حالت دهید. این ترکیب به علت وجود اسطوخودوس که حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است و همچنین وجود رزماری که ترکیبی مناسب برای رویش مجدد موها است، یک لیفت‌کننده قوی به شمار می‌رود.

منبع: میس و مستر 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/l4ml83

اخبار داغ