جذاب ترین اکسسوری های منزل | لوکس ترین اکسسوری های منزل

خونه رو با اکسسوری های پرطرفدار لوکس کن! | شیک ترین اکسسوری هایی که میشه تو خونه استفاده کرد

بعضی از اکسسوری ها، وجودشان در منزل باعث می شود که خانه شما لوکس تر به نظر برسد. در ادامه با لوکس ترین اکسسوری های منزل همراه ما باشید.
اکسسوری لوکس

از اکسسوری‌ های منزل می‌توان به ساعت، آینه، میز، صندلی، وسایل روشنایی و … اشاره کرد. دسته‌ای دیگر از لوکس ترین اکسسوری های منزل، مانند ظروف دکوری، شمع و... صرفا برای افزایش زیبایی به‌ کار می‌روند. لوازم و اکسسوری‌های زیادی وجود دارند که اگر به درستی در منزل به کار گرفته شوند، چیدمان شیکی برای دکوراسیون داخلی فضا ایجاد خواهند کرد. در ادامه برخی از لوکس ترین اکسسوری های منزل را معرفی می‌کنیم.

 

ویدئویی از لوکس ترین اکسسوری های منزل

برای دیدن ویدئو فیلتر شکن خود را خاموش کنید.

بیشتر بخوانید: اکسسوری های شیک برای تزیین میز ناهارخوری + عکس

 

1- شلف های دیواری

شلف های دیواری از جمله اکسسوری های لوکس و پرکاربردی هستند که می توانید از آنها برای زیباتر کردن دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید. 

2- باکس های دیواری

وجود یک باکس دیواری که با طرحی جذاب ساخته شده باشد، ذهن هر مخاطبی را به خود جذب کرده و میتواند قطعا یکی از اکسسوری های لوکس منزل شما باشد. امروزه طراحان دکوراسیون داخلی، باکس های درب دار و بدون درب و با طرح های بسیار جذاب در متریال MDF تولید میکنند که میتواند دکوراسیون داخلی شما را به کلی عوض کند. یکی از این طراحان خوش سلیقه در کشورمان، شرکت باکس ماکس می باشد که به بهره گیری از دیزاینر های فوق حرفه ای، باکس دیواری های بی نظیری ساخته است و علاوه بر آن، ابزاری به نام مای باکس تعبیه نموده که با استفاده از آن میتوانید به سادگی چند کلیک طرح باکس دیواری مورد نظر خود را بسازید.

بیشتر بخوانید: با این وسایل، اتاق خواب خود را گران کنید!

3- طرح های هنری دیواری

یکی از اکسسوری های لوکس منزل، نقاشی ها و طرح های هنری دیواری می باشد. از قدیم الایام، تابلو و نقاشی، یک اکسسوری پرکاربرد برای ما بوده است و همواره از آن ها برای جان بخشیدن به منزل خود استفاده میکرده ایم. با استفاده از نقاشی های دیواری شما میتوانید دیوار منزل خود را چشم نواز تر کنید. علی الخصوص وقتی تابلو ها طرح هایی که انتخاب میکنید، یک طرح مدرن و با سبک انتزاعی باشد.

اگر شما از قاب عکس های لوکس و هنری در منزل خود استفاده کنید، به میهمانان خود ابراز کرده اید که چقدر عاشق هنر هسنید و همچنین آرامش خاصی به دکوراسیون منزل خود بخشیده اید.

4- گیاهان آپارتمانی و گلدان‌ها

در طراحی دکوراسیون مدرن و کلاسیک، گل و گیاهان بسیار مهم هستند. وجود گل و گیاه در خانه باعث افزایش شادابی فضای خانه می‌شود. تاثیرگذاری گیاهان در دکوراسیون به گونه‌ای است که شما می‌توانید تنها با چند گلدان زینتی و چند گیاه زیبا، دکوراسیون یک اتاق را متحول کنید. علاوه بر گیاهان، گلدان‌ها و ظروف مشابه نیز در دکوراسیون بسیار مهم هستند و از لوکس ترین اکسسوری های منزل به شمار می‌روند. شما می‌توانید از گلدان‌های زینتی استفاده کنید که باعث درخشش بیشتر خانه شما می‌شوند. گلدان‌های متنوعی در بازار به فروش می‌رسند که با کمک هنرهای قلم‌زنی، نقره و فیروزه‌کوبی، مس و فیروزه‌کوبی، مس و پرداز، آبگینه و … طراحی شده‌اند و ظاهر خانه را ارتقا می‌بخشند.

5-  اکسسوری های چوبی 

وقتی از صنایع دستی چوبی به عنوان یکی از  لوکس ترین اکسسوری های منزل یاد می‌شود، صنایع دستی مانند منبت‌کاری، خاتم‌کاری روی چوب، مشبک‌کاری روی چوب، معرق‌کاری روی چوب، مرصع‌کاری روی چوب و … حرف اول را می‌زنند. شما می‌توانید از متریال چوب در تمام بخش‌های خانه استفاده کنید. صنعتگران صنایع دستی چوبی همواره در حال پردازش ایده‌های نوآورانه برای استفاده از زیبایی و جلای چوب هستند. از برخی از بهترین و لوکس ترین اکسسوری های چوبی، می‌توان به میز عسلی، سینی پذیرایی، میز ناهارخوری، پایه مبل، دیوارپوش‌های چوبی، درب‌ها، تابلوهای چوبی، قرنیزها و … اشاره کرد که اجرای تکنیک‌ های صنایع دستی چوبی روی آن‌ها، زیبایی بی‌سابقه‌ای را در دکوراسیون خانه ایجاد می‌کند.

6- انواع آینه‌های طراحی‌ شده خاص

یکی دیگر از اکسسوری‌‌های کاربردی که نیاز به آن در خانه‌ها حس می ‎شود، آینه‌ها هستند. آینه نیز در دکوراسیون از اهمیت زیادی برخوردار است و با قرار دادن آن در بهترین بخش خانه، می‌توان جلوه زیبایی ایجاد کرد. آینه‌ها در حقیقت در دسته اکسسوری‌های کاربردی قرار دارند؛ اما محصولاتی نیز وجود دارند که با استفاده از آن‌ها، تزیینی جذاب روی دیوارها و دکوراسیون خانه ایجاد می‌شود. صنعتگران خلاقیت خود را در تولید آینه نیز نشان داده‌اند و محصولات زیبایی با قاب‌های آینه صنایع دستی تولید کرده‌اند. برای قاب آینه از هنرهایی مانند مس و خاتم، نقره و فیروزه، منبت‌کاری، قلم‌زنی، میناکاری و … استفاده شده است و برای تولید خود آینه نیز، هنر شیشه‌گری کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید: کنار میز تلویزیون چه وسایلی بذارم؟!

7-  انواع شمع های خاص

شاید در نگاه اول، شمعها یک شی کوچک و ناچیری به نظر برسند که استفاده از آنها در دکوراسیون منزل زیاد به چشم نخورد، اما همین وسیله کوچک، می تواند نقش بسیار اساسی در دکوراسیون منزلتان داشته باشد. پس هرگز آنها را نادیده نگیرید چرا که توجه به همین وسایل کوچک تزئینی، در نهایت تاثیر بسیار زیادی در کل فضا دارد. 

 

منبع: باکس ماکس




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/m4vwj2

اخبار داغ