ست کردن پافر | نحوه ست کردن پافر

پاییز امسال پافر رو با اینا بپوش! | ست کردن پافر

پافر به عنوان پوشاک ترند سال محبوبیت زیادی دارد. با ما همراه باشید تا نحوه ست کردن پافر رو بهتون بگیم.
1402/08/17 14:30
ست کردن پافر

در این قسمت از سبک زندگی به ست کردن پافر می پردازیم. پافر ها پوشش گرم، راحت و جذاب برای همه سنین و سلیقه‌ها هستند که این مورد باعث شده که ست پافر به یکی از گزینه‌های جذاب در استایل‌های زمستانی تبدیل شوند. در این بخش قصد داریم به نحوه ست کردن پافر با لباس‌های مختلف همچون ست شلوار بگ با پافر، ست پافر با شلوار های جذب و... اشاره کنیم. در ادامه با ست کردن پافر همراه ما باشید.

 

ست پافر با پیراهن دورس و شلوار ست

یکی دیگر از استایل های جذاب زنانه در زمستان، ست پافر با پیراهن شلوار ست دورس است. رنگ طوسی ملانژ در استایل با پافر کوتاه و یا بلند بسیار شیک و جذاب است. البته باید به رنگ پافر که خریداری کرده اید هم دقت کنید. بهترین رنگ ها؛ اناری، سفید، قهوه ای، کرم، شتری و سرمه ای است.

 

ست کردن پافر با شلوار مام استایل و بلوز بافت

زیر پافر می توانید بلوز بافت بپوشید، بلوز بافت تنوع زیادی دارد و می توانید زیر پافر یک بلوز بافت بپوشید. بلوز بافتتان باید کمی آزاد باشه. در کنار پافر و بافت می توانید شلوار مام استایل بپوشید تا استایل تان را تکمیل کند. توجه کنید که مام استایل تان نباید خیلی بلند باشد. در این ست می توانید از نیم بوت یا کتونی استفاده کنید.

 

پافر با لگ چرم و شلوارهای جذب

پافر ها را می توانید با لگ معمولی ، شلوار جین جذب و لگ چرم استایل کنید. شلوار های جذب انتخابی راحت و مناسب با پافر هستند،همچنین شلوار چرم با پافر یکی از ست های جذاب درر فصل زمستان است که، استایل تان را گرم نگه می دارند و ترکیب خوبی با پافر میسازند. اگر شلوار جین جذب تصمیم داشتید با پافر بپوشید از شلوار جین ذغالی، مشکی و سورمه ای استفاده کنید.

 

ست کردن پافر با هودی و شلوار جاگر

 

فرقی نمی کند شما به باشگاه می روید یا به پیاده روی و یا برای خرید، شما می توانید شلوار اسلش دخترانه  با پافر بلند یا کوتاه بپوشید. این شلوار ها بسیار راحت و گرم هستند، کمرکشی هستند و تو کرکی و استایل گرم و راحتی می توانید در زمستان تجربه کنید

 

ست کردن پافر با شلوار بگ و چرم

یکی دیگر از لباس هایی که زیر پافر می توانید بپوشید دورس است، دورس جنس گرمی دارد که تو کرکی می باشد. شلوار بگ دورس انتخابی مناسب با پافر است و کاملا گرم و راحت در زمستان است. می توانید از کفش نیم بوت در این استایل استفاده کنید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/m4vzp2

اخبار داغ