لباس های بافت ترند | لباس های بافت ترند پاییزی

با لباس های بافت ترند پاییزی امسال، استایلت رو شیک کن!

اگر شما هم به دنبال کردن ترندهای جدید علاقه دارید و دوست دارید تا لباس‌هایتان را متناسب با مد روز انتخاب کنید، در ادامه‌ با لباس های بافت ترند پاییزی همراه ما باشید.
1402/08/16 11:30
بافت ترند

پوشیدن لباس های بافت ترند، انتخاب مناسبی برای این فصل هستند، مانند پلیور‌های کلاسیک زیبا، لباس‌های با بافت نرم که آن‌ها را به راحتی می‌شود با هم ترکیب کرد. لباس های بافت ترند استایل پاییزی به شما می‌دهند و نقش مهمی در گرم کردن ایفا می‌کنند. کم کم داریم به هوای سرد و باد‌های شدید زمستان نزدیک می‌شویم و فقط چند ماه با زمستان فاصله داریم از همین حالا با انتخاب بافت‌های مناسب، از روز‌های سرد پاییز و زمستان امسال لذت ببریم. لباس‌های بافت یار همیشگی شما در روز‌های سرد پاییز و زمستان هستند بنابراین لازم است این آیتم را حتما در کمدتان داشته باشید. در ادامه با جذاب‌ترین مدل‌ لباس های بافت ترند همراه ما باشید.

 

1. ژاکت کش باف پشمی (Cardigan)

بافت هایی که با اصطلاح کاردیگان شناخته شده هستند در حقیقت ژاکت های بافتی هستند که از جلو کاملا باز هستند. ژاکت های کشباف پشمی برخلاف سایر بافت ها، همانند یک ژاکت یا مانتو به روی سایر لباس ها پوشیده می شوند و با زیپ یا دکمه از جلو بسته می شوند. برای افرادی که گرمایی هستند و ممکن است تمایل داشته باشند در طول روز چند بار بافت خود را از تن در بیاورند، این مدل بافت انتخاب مناسبی خواهد بود. جالب است که بدانید این مدل بافتنی ها پیش تر توسط افسرهای بریتانیایی در جنگ پوشیده می شد و به مرور زمان توانست راهی به دنیای مد باز کرده و بعنوان یکی از مدل های مطرح بافت پاییزه مورد استقبال قرار گرفتند.

بافت های ژاکتی کشباف یکی از مدل هایی هستند که علاوه بر اینکه می توان آنها را روی یک تیشرت پوشید بلکه در استایل های لایه ای می تواند زیر یک ترنچ کت یا پالتو پوشیده شود. این مدل بافت های جلوباز گاهی به اندازه ای بلند هستند که در فصل پاییز بعنوان مانتو به تن میشوند.

 

2. سوییشرت پول اور (Pullover)

سوییشرت پول اورها دسته بندی وسیعی را در بر میگیرند. در حقیقت هر بافتنی که جلوی آن باز نباشد یا دکمه نخورد بعنوان پول اور شناخته می شود. با این حال یقه اسکی ها و تونیک ها را اغلب در دسته بندی دیگری قرار می دهند. بخواهیم به ساده ترین شکل توضیح بدهیم که سوییشرت پول اور چه مدلی است می توان گفت هر نوع بافتی که از یقه پوشیده شود پول اور گفته می شود. به جز یقه اسکی ها، یقه گردها و یقه هفت ها را نیز پول اور میدانند.

 

3. بافت یقه هفت (V-Neck)

بافت های یقه هفت به نسبت یقه گردها رسمی تر هستند و شکل متفاوتی به اندام شما می دهند. بخصوص اگر بخواهید لاغرتر دیده شوید یکی از راهکارها انتخاب لباس های یقه هفت است. علاوه بر اینها، یقه هفت ها به دلیل اینکه یقه های بازی هستند به شما این امکان را می دهند از زیر یک شومیز یقه دار بپوشید و استایل رسمی تری ایجاد کنید. در نظر داشته باشید باز گذاشتن یقه این مدل بافت ها نیز ممکن است اما اصلا رسمی نیست.

 

4. بافت راه راه

ترند دیگر پاییز و زمستان امسال پلیور و بلوز بافت راه‌راه است. یکی از پرطرفدارترین ترکیب‌های رنگی این مدل بافتنی رنگ‌های سفید یا طوسی روشن در کنار سرمه‌ای تیره یا مشکی است.

 

5. بافت یقه اسکی

امسال از سال‌هایی است که بافت های گرم و نرم و راحت جذاب و ترندی هم محسوب می‌شود. از ترندهای بافتنی امسال پلیورهای بافت یقه اسکی است.

 

6. بافت سایز بزرگ و آزاد

از مدل های دیگر بافت که امسال ترند شده‌است و جان می‌دهد برای ایجاد ست‌های خیلی راحت بافت های سایز بزرگ، گشاد و آزاد است که گاهی حتی آن قدر بلند است که می‌توان آن را به عنوان مانتو بافت پوشید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/y2xlq2

اخبار داغ