زمان واریز یارانه خرداد | تغییرات زمان واریز خرداد

تاریخ واریز یارانه نقدی این افراد در خرداد تغییر کرد! + جزئیات

نزدیک به 4 ماه می شود که تاریخ واریز یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی تغییر کرده است جزئیات بیشتر این خبر را در ادامه بخوانید.
تاریخ واریز یارانه نقدی این افراد در خرداد تغییر کرد! + جزئیات

به نقل از منیبان، مقدار یارانه در ماه خرداد سال ۱۴۰۳ ثابت مانده و همانطور که در ماه‌های گذشته بود، واریز می‌شود. مرحله اول یارانه این ماه یعنی دریافتی دهک های یک تا سه در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد و مرحله دوم واریزی یارانه ها که دریافتی سایر دهک های درآمدی است، ساعت ۲۴، ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ انجام می شود.

یارانه نقدی خرداد ۵۲۰هزار تومان شد

با اشاره به طرح کالابرگ الکترونیک ادامه داد: اکنون این بستر شکل گرفته و خانواده‌ها نیز براساس آن رفتارشان تغییر کرده و با اجرای این طرح که طی هفت فاز توسعه پیدا کرده، رفتار اقتصادی و اجتماعی مردم در حال تغییر است. مردم به سمت خریداری مواد خوراکی سالم حرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: افزایش ۱ میلیونی مبلغ یارانه در خرداد ۱۴۰۳

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماع در پاسخ درباره‌ی این موضوع بیان کرد این طرح در طول سه‌ماه کمترین مشکل را داشت و با موفقیت به سرانجام رسید.

هم‌چنین با تمامی۲۳۰ هزار فروشگاه مرتبط با این طرح تسویه حساب انجام شده و بدهی‌ای در این زمینه نداریم. تداوم این طرح نیازمند بررسی است که در حال انجام است و تاکنون تصمیم قطعی اتخاذ نشده است.

با توجه به اعلام رضایت و آمادگی دولت برای اجرای مجدد این طرح و هم‌چنین استقبال بالای مردم از آن، این انتظار می‌رود که در آینده‌ای نه‌چندان دور احتمالاً شاهد اجرای چنین طرح و یا مشابه آن باشیم.

بیشتر بخوانید: معیار جدید حذف یارانه نقدی ۱۴۰۳ اعلام شد

با توجه به چراغ سبز وزیر اقتصاد و وزیر تعاون به ادامه دار شدن طرح کالابرگ احتمال می رود که در خرداد ماه ین طرح ادامه پیدا کند. اما هنوز زمان دقیقی برای شارژ کالابرگ خرداد ماه ۱۴۰۳ مشخص نشده است.

منبع: منیبان




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/27qpmd

اخبار داغ