ست کردن کفش لوفر زنانه | استایل کردن کفش کالج زنانه

کفش کالج «لوفر» زنانه رو با چه شلواری ست کنیم؟ + عکس

اگه کفش کالج داری بلد نیستی استایلش کنی، تا انتها این مطلب همراهمون باش تا روش های ست کردن کفش کالج با شلوار رو یاد بگیری.
کفش کالج «لوفر» زنانه رو با چه شلواری ست کنیم؟ + عکس

ست کردن کفش کالج با شلوار برای خانم‌ها را در این بخش از سبک زندگی بیاموزید. همان‌طور که گفته شد، کفش لوفر یا کالج را می‌توانید در استایل‌های مختلف استفاده کنید. خانم‌ها که دستشان از آقایان هم بازتر است چون علاوه بر ست کردن کفش کالج با شلوار لوفرها را می‌توانند چنین کفش‌هایی را با دامن و پیراهن‌ها هم بپوشند. اما در این مقاله می‌خواهیم فقط درباره ست کردن کفش کالج با شلوار ایده هایی ارائه دهیم.

۱. با لگ‌های چرمی

لگ‌های چرمی در این سال‌ها محبوب دل بسیاری از خانم‌ها شده‌اند. رنگ‌های مختلف لگ‌های چرمی را با رنگ‌های متناسبی از لوفر ست کنید و به‌سادگی شیک شوید. این پیشنهاد از آن مواردی است که مناسب بیشتر افراد است و برای رساندن شما به استایلی خاص و در عین‌حال ساده، هیچ زحمتی تحمیل نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: سر کار چه کفشی بپوشیم؟

طرفداران لگ‌های چرمی مشکی معمولا بیشتر است اما انتخاب رنگ‌های روشن باعث خاص‌ترشدن استایلتان می‌شود. تصویر بالا را ببینید؛ رنگ‌های روشن در کنار هم توانسته‌اند استایل را شیک و جذاب کنند. همیشه در انتخاب رنگ‌ها کمی شجاعانه‌تر برخورد کنید و بدانید که شکستن کلیشه‌ها می‌تواند روحیه و استایلتان را حسابی عوض کند.

۲. شلوارهای فاق‌بلند و کالج

شلوارهای فاق‌بلند هم گزینه دیگری هستند که می‌توانید با کفش کالج ست کنید. این پیشنهاد برای کسانی خوب است که قدشان چندان بلند نیست. چرا؟ چون شلوارهای فاق‌بلند پاها را کشیده‌تر و قد را بلندتر نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: نکات پوشیدن کفش پاشنه بلند که باید بدونین

پس اگر قدتان چندان بلند نیست، با وجود کفش تختی مانند لوفرها نیاز به استایلی دارید که کشیده و بلند نشان داده شوید. اگر کمی چاق هستید و ران‌های توپُری دارید، بهتر است که به سراغ شلوارهای ساده با رنگ‌هایی تیره‌تر بروید. اگر هم که نه، شلوارهای طرح‌دار مانند تصویر بالا هم گزینه‌های جذابی هستند.

۳. شلوارهای راسته

چند سالی بود که شلوارهای راسته پارچه‌ای و جین در سایه قرار گرفته بودند. مدتی است که دوباره این شلوارهای خوش‌پا به بازارها بازگشته‌اند. این شلوارها برای تیپ و استایل آدم‌های زیادی مناسب‌اند.

اگر باسن و ران‌های بزرگ دارید، شلوارهای راسته انتخاب خوبی برایتان خواهند بود. پس شلوارهای راسته هم پاسخ خوب برای این پرسش هستند

۴. دمپاگشادهای کوتاه

شلوارهای دمپاگشاد می‌توانند پاهایتان را خوش‌فرم‌تر از همیشه نشان بدهند. قدتان بلند است؟ این شلوارها روی بدنتان عالی می‌نشینند. پاهایتان در ناحیه ساق پُر و کمی چاق است؟ این شلوارها برایتان از بهترین گزینه‌ها هستند. دمپاگشادها برای اندام‌های دیگر هم ترکیب خوبی دارند.

بیشتر بخوانید: شلوار بگ رو با چه کفشی بپوشیم

می‌توانید این نوع از شلوارها را هم با کفش لوفر ست کنید. اگر شلوار دمپایتان قد چندان بلندی نداشته باشد هم به جلوه بیشتر کفش کمک شایانی می‌کند. نظرتان چیست؟

۵. پوشیدن کالج با شلوار اسلش

شلوارهای اسلش راحت هستند و در چند سال اخیر در استایل‌های مختلف استفاده می‌شوند. دیگر این شلوارها و مدلشان فقط در دسته راحتی قرار نمی‌گیرند. این شلوارها در استایل‌های خیابانی و گاهی نیمه‌رسمی هم کاربرد دارند.

پوشیدن کفش کالج با شلوار اسلشی مناسب می‌تواند فکر خوبی باشد. اگر دوست دارید که شیک و جذاب‌تر جلوه کنید، شلوار اسلش، کفش کالج و یک کت اورسایز را با هم بپوشید. اضافه‌کردن سوئیشرت به زیر کت هم این ترکیب را جانانه‌تر می‌کند.

۶. مام‌استایل‌ها و کالج

کفش کالج را با چه شلواری ست کنیم و بپوشیم؟ هنوز پاسخی پیدا نکرده‌اید؟ پیشنهاد دیگرمان شلوارهای مام استایل هستند. به‌طور کلی، شلوارهایی که کمی کوتاه‌تر هستند با کفش‌های کالج همخوانی بیشتری دارند.

بیشتر بخوانید: جین مام استایل رو با چه کفشی بپوشیم

منبع: منومد




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2l59ee

اخبار داغ