کفش مناسب سرکار | کفش مناسب برای کارمندها

سر کار چه کفشی بپوشیم؟| ایده انتخاب کفش مناسب برای خانم های کارمند

انتخاب کفش مناسب برای سرکار که هم زیبا باشه و هم راحت کار ساده ای نیست. در ادامه بما به شما کمک میکنیم کفش مناسب انتخاب کنید.
سر کار چه کفشی بپوشیم؟| ایده انتخاب کفش مناسب برای خانم های کارمند

پوشیدن یک کفش کارمندی مناسب که مطابق با اصول و استاندارهای لازم باشد، برای افرادی که روزانه ساعات زیادی کفش به پا دارند، موضوع مهمی است. کفش کارمندی باید هم معیارهای زیبایی مدنظرتان را داشته باشد و هم شما را از سلامت ماندن ارگان‌های بدنتان مطمئن سازد. در ادامه انواع کفش کارمندی را با هم بررسی میکنیم.

کفش مناسب خانم‌ها در محل کار

اگر برای ساعت‌های طولانی در محل کار حضور دارید سعی کنید از کفش‌های راحت برای محیط‌ های اداری کمک بگیرید. در محیط‌ های اداری و تجاری کفش‌هایتان باید از رسمیت کافی برخوردار باشند و در کنار آن باید سروصدایی ایجاد نکنند و باعث آزار و اذیت دیگران نشوند. در ادامه به چندین نکته برای انتخاب کفش مناسب خانم‌ها اشاره‌شده است. چه کفشی بپوشیم را باید اینطور پاسخ داد که اگر در محل کار کفشی راحت،‌ اسپورت ولی با میزان کمی پاشنه بپوشید از کمر درد جلوگیری کرده‌اید.

بیشتربخوانید: شلوار جین زنونه رو با چه کفش هایی بپوشم؟!

از کفش‌های ورنی یا چرم با پاشنه متوسط استفاده کنید

بهتر است در محیط کار کفش‌های ورنی راحت با پاشنه متوسط به پا کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

از کتانی‌هایی با رنگ تیره استفاده کنید

علی‌رغم اینکه بیش از ۸ ساعت در محل کار حضور دارید استفاده از کفش‌های پاشنه بلند پیشنهاد نمی‌شود. با کتانی‌هایی که دارای رنگ‌های تیره هستند به محل کارتان بروید. هرگز از کتانی‌های رنگی استفاده نکنید؛ زیرا این نوع کتانی‌ها برای تفریح مناسب هستند.

از کفش‌های کالج استفاده کنید

کفش کالج زنانه یکی از بهترین و راحت‌ترین گزینه‌ها برای محل کار است. توجه داشته باشید که حتماً جوراب‌های مناسب با این نوع کفش‌ها بپوشید. نپوشیدن جوراب علاوه بر اینکه بوی بدی در پاهایتان ایجاد می‌کند، باعث ایجاد تاول در پاها نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: کفش کالج «لوفر» زنانه رو با چه شلواری ست کنیم؟ + عکس

استفاده از کفش‌های لژدار یا پاشنه مخفی استفاده کنید

یکی از راحت‌ترین کفش‌ها جهت استفاده در محیط کار، پوشیدن کفش‌ لژدار اسپرت و پاشنه مخفی است که به دلیل احساس راحتی و ظاهر مناسب، رسمی به نظر می‌رسند. همچنین، برای اجتناب از صداهای تولیدشده توسط کفش‌های پاشنه‌بلند می‌توانید از این نوع کفش‌ها استفاده کنید. اغلب کفش‌های لژدار دارای پاشنه متوسطی هستند و از لاستیک‌های صداگیر در پاشنه آن‌ها بهره گرفته‌شده است.

از پوشیدن صندل خودداری کنید

از پوشیدن صندل و کفش‌های فانتزی در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف اجتناب کنید. اگر در هوای گرم تابستان به محل کار می‌روید، هرگز از صندل استفاده نکنید. صندل را در محیط‌های خانوادگی بپوشید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3ekxr6

اخبار داغ