ست کردن شلوار بگ با کفش | ست کردن شلوار بگ | استایل با شلوار بگ | انواع مدل کفش

شلوار بگ رو با چه کفشی بپوشم؟!

ست کردن شلوار بگ با کفش بسیار مهم هست و در استایل شما تاثیر زیادی داره، به خاطر همین باید به شیوه استایل کردن توجه بسیاری کنیم!
شلوار بگ رو با چه کفشی بپوشم؟!

یکی از مهم ترین دغدغه ها برای خانم ها ست کردن لباس ها با هم هست! مثلا ست کردن شلوار بگ با کفش، با شلوار بگ میتونیم یه استایل خیلی شیک و گرون قیمت به وجود بیاریم ولی این کار نیازمند دقت تو ست کردن شلوار بگ با کفش، لباس و ... هست، در ادامه این بخش از سبک زندگی شما رو با نکات ست کردن شلوار بگ با کفش آشنا می کنیم!

کفش های کتانی

هنگام پوشیدن مانتو و لباس های گشاد اسپرت با شلوار بگ، کفش‌های کتانی بهترین انتخاب است. در فصل های سرد سال نیز می توانید از شلوار بگ و هودی یا لباس‌های اصطلاحاً لش خود را با کفش‌های کتانی ست کنید. کتانی‌های لژ دار و درشت انتخاب مناسبی برای ست شلوار بگ هستند.

بیشتر بخوانید: شلوار هایی که 1403 مُد شدن + عکس

بیشتر بخوانید: صندل رو با چه شلواری بپوشم؟

نیم بوت

برای ایجاد یک استایل کلاسیک از بوت با شلوار بگ استفاده کنید. بوت چرم گزینه مناسبی برای شلوار‌های بگ می باشد. سعی نکنید،شلوار بگ را به داخل نیم بوت ببرید، این کار باعث می شود ظاهر مسخره ای بگیرید.

پوشیدن نیم بوت‌های پاشنه دار با شلوار بگ می‌تواند قد شما را افزایش دهد تا ظاهری جذاب‌تر داشته باشید.

کفش پاشنه‌دار

شلوار‌های بگ را بهتر است با کفش پاشنه‌دار بپوشید. اگر می خواهید قد بلندتر دیده شده و پاهایتان کشیده و خوش فرم به نظر برسد، پاشنه را به شکلی انتخاب کنید که دو سومش توسط پاچه شلوار پوشیده شود.

بیشتر بخوانید: کفش کالج «لوفر» زنانه رو با چه شلواری ست کنیم؟ + عکس

کالج

کفش کالج یا لوفر، یک کفش کلاسیک و بدون بند است که پاشنه‌ی آن تخت است. می‌توانید شلوارهای گشاد و بگ را با کفش لوفر ست کنید. اگر شلوارتان قد چندان بلندی نداشته باشد هم به جلوه بیشتر کفش کمک شایانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: شلوار بگ رو اینجوری تا بزن تا تو پات قشنگ باشه!

صندل

اولین انتخاب همه ما برای تابستان قطعا صندل است، برای شلوارهای گشاد و راحت، بهترین گزینه صندل‌های تخت است. اگر صندل پاشنه‌دار دارید، آن را با یک گشاد یا بگ ست کنید و از راحتی و خنکی آن در تابستان لذت ببرید

نکات مهم پوشیدن شلوار بگ

  • شلوار بگ با رنگ‌هایی مانند سفید، کرم، مشکی، خاکستری و … انتخاب کنید زیرا این رنگ ها قابلیت ست شدن با هر لباسی را دارند.
  • هنگام پوشیدن شلوار بگ بهتر است از مانتو، پیراهن یا تی‌شرت‌های بیش از اندازه گشاد و بلند استفاده نکنید تا شلخته و نامرتب به نظر نرسید.
  • با این شلوار کیف کوله کوچک و یا کیف کری و یا کیف کج را ست کنید.

منبع: نمناک 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3wxbx4

اخبار داغ