رنگ لباس های جوان کننده | کم نشان دادن سن با رنگ لباس | چه رنگ لباسی سن را کمتر نشان می دهد

این رنگ لباس ها، شما را جوان تر از سن واقعیتان نشان می دهند!

رنگ لباس های جوان کننده را بشناسید و در استایل خود از آن ها استفاده کنید، تا سنتان را از آن چیزی که هست کمتر نشان دهید!
این رنگ لباس ها، شما را جوان تر از سن واقعیتان نشان می دهند!

انتخاب درست رنگ لباس بر اساس خصوصیات ظاهری، علاوه بر تاثیری که در استایل ما دارد می تواند در معرفی ما به دیگران نیز موثر باشد. با افزایش سن همه افراد دوست دارند جوان تر از سنشان به نظر برسند، نحوه آرایش و انتخاب رنگ لباس دو موضوع مهمی است که ما را در رسیدن به این هدف یاری می کنند. در ادامه این بخش از سبک زندگی به معرفی رنگ لباس هایی که شما را جوان می کنند می پردازیم!

1- فیروزه ای

فیروزه‌ای یکی از آن رنگ‌هایی است که بدون در نظر گرفتن رنگ پوست، درخشش زیبایی را برای هرکسی که آن را می‌پوشد به ارمغان می‌آورد و با تنوع زیاد رنگ فیروزه‌ای، برخی از آنها به سمت سبزتر یا آبی‌تر متمایل می‌شوند.

اما به عنوان یک قاعده کلی می‌توانید فیروزه‌ای مناسب برای رنگ پوستتان را با چرخاندن روی بازو برای بررسی رنگ رگ‌های اطراف مچ دست پیدا کنید، سپس رنگ فیروزه‌ای را انتخاب کنید که به رنگ رگ‌هایتان نزدیک‌تر است.

و از آنجایی که رنگ پوست شما در قسمت متوسط ​​تا تیره قرار دارد، باید به دنبال رنگ فیروزه‌ای متوسط ​​باشید تا جلوه‌ای عالی برای مقابله با سن داشته باشید.

بیشتر بخوانید: 5 رنگ لباسی که سن شما رو بالا می بره! 

2- قرمزهای جذاب

وقتی صحبت از رنگ‌های قدرتمند مانند قرمز به میان می‌آید قرمز در صدر این فهرست قرار دارد و شما را جوان‌تر نشان می‌دهد و به شما امکان می‌دهد به طبیعی‌ترین راه‌ها از سن سرپیچی کنید. بهترین بخش این است که طرح یا برش لباس سبزی که می پوشید مهم نیست. 

3- صورتی های روشن

هیچ چیز بهتر از یک لباس صورتی روشن، شیک بودن را نمی گوید. و اگر بالای 40 سال دارید اما نمی‌خواهید همسن و سال خود به نظر برسید، به سراغ رنگ‌های صورتی روشن و جسورانه بروید.

ما در مورد رنگ های پر جنب و جوش صورتی، مانند صورتی تند و صحبت می کنیم. سلین دیون، جنیفر لوپز، کری واشنگتن و دیگر افراد مشهور را دیده‌اید که به راحتی لباس‌های صورتی را در می‌آورند در حالی که سال‌ها فوراً اصلاح می‌کنند.

بیشتر بخوانید: پوستم گندمیه؛ چه رنگ لباسی بپوشم که بهم بیاد؟! + عکس

4- بنفش یاسی

بنفش یاسی به عنوان یکی از کم‌رنگ‌ترین انتخاب‌های رنگی برای افرادی که به دنبال لباس‌هایی با رنگ‌های مناسب سن هستند، ظاهر می‌شود، اما این رنگ در واقع مانند جادویی عمل می‌کند.

بنابراین دفعه بعد که به پوشیدن چیزی غیر از رنگ قرمز و مشکی در کمد فکر می‌کنید، چطور می‌خواهید کمی بنفش یاسی بپوشید و ببینید چقدر جوان به نظر می‌رسید؟ بهترین بخش در مورد بنفش یاسی این است که تقریباً با تمام رنگ های پوست کار می کند و رنگ چهره شما در هیچ نقطه ای مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

5- ارغوانی

اگرچه ممکن است احساس کنید که این رنگ کاملاً خارج از محدوده رنگ های دلخواه شما است، اما از اینکه چقدر خوب رنگ پوست شما را تکمیل می کند، شگفت زده خواهید شد، و حتی بیشتر از این که چقدر خوب عمل می کند تا چند سال سن شما را از کمتر نشان میدهد. و پس از اولین تلاش هرگز از ارغوانی دوری نخواهید کرد.

بهترین بخش این است که رنگ قرمز مخملی نه تنها خودنمایی می کند، بلکه گرم است و شما را بسیار جوان تر از آنچه هستید نشان می دهد. وقتی به عنوان ژاکت پوشیده می شود. این لباس ماکسی عالی است و می توان آن را به عنوان یک لباس کوتاه یا بلند پوشید.

بیشتر بخوانید: چه رنگ لباسی به پوستم میاد؟!

6- مشکی

آیا این شگفت‌انگیز نیست که چگونه پوشیدن مشکی ظاهر شما را تغییر می‌دهد و در عین حال به شما قدرت می‌دهد تا به طور یکپارچه بر اتاق‌های هیئت مدیره حکومت کنید و بهترین حرکات رئیس را ممکن می‌سازد؟ یا اینکه رنگ سیاه چقدر خواص مغناطیسی دارد که شما را به آنچه دیگران به عنوان سطوح دست نیافتنی موفقیت می پندارند؟

مشکی یا به طور خلاصه تر، مشکی جدید (نه گرافیت، خاکستری یا مشکی محو شده) یکی از بهترین رنگ های لباسی است که باید در کمد خود داشته باشید زیرا این رنگ همیشه شما را جوان تر، زیباتر و فوق العاده قدرتمند نشان می دهد.

نه اینکه اگر می‌خواهید جوان‌تر به نظر برسید مشکی جدید برای پوشیدن ایده‌آل است. به اندازه رنگ مشکی واقعی خیلی خشن نیست، که واقعاً وقتی نوبت به نرم کردن رنگ‌های پوست بالغ می‌شود، عدالت را رعایت نمی‌کند.

مشکی واقعی همچنین بر چین و چروک ها، خطوط ریز، همراه با حلقه های دور چشم شما تاکید می کند و باعث می شود آنها تیره تر از آنچه هستند به نظر برسند. بنابراین، اگر می‌خواهید مشکی را انتخاب کنید آبی سرمه‌ای، خاکستری زغالی یا هر رنگ عمیق دیگری را برای ظاهر و احساسی جذاب‌تر انتخاب کنید.

منبع: تیپزا 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2oa8zv

اخبار داغ