یارانه جدید خرداد | واریز یارانه دهک اول تا سوم

واریز یارانه جدید برای این دسته از یارانه بگیران! + جزئیات

طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه سه دهک اول واریز شد و از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است.
واریز یارانه جدید برای این دسته از یارانه بگیران! + جزئیات

یارانه مرحله ۱۶۰ به مبلغ ۱۱۰۷۵ میلیارد تومان بر اساس دهک‌بندی اعلامی یارانه از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، به حساب ۱۰۰۷۵۸۳۶ سرپرست خانوار دهک های اول تا سوم در ٢٨ بانک عامل سراسر کشور واریز و این یارانه از ساعت ۲۴ روز جمعه (٢٥ خرداد ماه) قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتی‌که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

استعلام دهک خانوار با کد ملی ۱۴۰۳ به صورت آنلاین و از طریق سامانه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها امکان پذیر است. افرادی که قصد اطلاع از دهک خود برای انجام امورات گوناگون از جمله تعیین مبلغ یارانه و اعتراض به آن، دریافت وام و تسهیلات یا موارد این چنینی دیگر را داشته باشند، کافی است به حساب خود در این سامانه مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: افزایش ۱ میلیونی مبلغ یارانه در خرداد ۱۴۰۳

با توجه به طرح جدید هدفمندسازی یارانه ها و پرداخت مبالغ ۴۰۰ و ۳۰۰ هزار تومان به ترتیب برای دهک های اول تا سوم و دهک های چهارم تا دهم، بسیاری از مردم در پی استعلام دهک خانوار خود و اعتراض به آن هستند. چرا که در بسیاری از موارد، افرادی به بالاتر اعلام شدن دهک شان معترض هستند. اگر چه دهک بندی یارانه ها بر اساس اطلاعات موجود از اموال و گردش حساب خانوارها انجام می گیرد، اما گاهی اوقات امکان ثبت اشتباه اطلاعات و در نتیجه اشتباه در دهک بندی وجود دارد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2oavzq

اخبار داغ