شومیز زیر مانتو کتی | لباس زیر مانتوی کتی | ست کردن لباس زیر مانتو کتی

زیر مانتو کتی چی بپوشم؟ | مانتوی کتی رو با چه لباس هایی ست کنم؟!

با تغییر لباس‌ زیر مانتوی کتی، می‌ تونین استایل‌ های متفاوتی رو برای موقعیت‌ های مختلف داشته باشین!
زیر مانتو کتی چی بپوشم؟ | مانتوی کتی رو با چه لباس هایی ست کنم؟!

چالش این روزهای بسیاری از خانم ها این است که مانتو کتی با چه چیزی ست می شود، یا برای لباس زیر مانتوی کتی باید چه چیزی را انتخاب کنند؟! مانتو کتی یکی از انواع لباس زنانه است که با آن می توانید استایل رسمی یا نیمه رسمی داشته باشید. روش های مختلفی برای ست کردن مانتو کتی با شلوار، کیف و کفش وجود دارد. شما می توانید با تغییر لباس زیر مانتوی کتی، تیپ های متفاوتی را داشته باشید. در ادامه این بخش از سبک زندگی به شما می گوییم برای لباس زیر مانتوی کتی چه چیزی را انتخاب کنید!

با مانتو کتی چی بپوشیم؟ سرهمی

یکی از جذاب ترین استایل هایی که میتونید همراه با مانتو کتی داشته باشید ترکیب اون با سرهمی هست که بسیار ترند هست و خانوم های شیک پوش ازش استقبال میکنن چرا که این استایل علاوه بر این که خاص هست بسیار هم راحته و شما با پوشیدن اون زیبایی و راحتی رو یکجا خواهید داشت. در اصل سرهمی ها که توی فصل های گرم مثل بهار و تابستون زیاد بولد میشن میتونن کار شما رو توی ست کردن و این بند و بساط ها هم راحت کنن چون شما دیگه به این که چه لباس و چه شلواری جدا جدا بپوشید فکر نخواهید کرد و بنابراین وقتتون برای پیدا کردن آیتم های ست هدر نمیره.

یه خوبی دیگه هم که سرهمی ها دارن این هست که شما میتونید اون ها رو از زیر انواع مانتو ها چه بلند و عبایی و چه کوتاه و کتی بپوشید و بنابراین آیتم های کاربردی بشمار میان.

بیشتر بخوانید: زیر کت بهاری چی بپوشم؟!

بیشتر بخوانید: مدل های جدید کت و مانتو کتی راه راه؛ تو زیبایی از بقیه جلو بزن!

با مانتو کتی چی بپوشیم؟ شومیز

مانتوهای کتی میتونن بسته به لباس هایی که از زیر اون ها میپوشید حالت رسمی و خانومانه و یا اسپرت به خودشون بگیرن مثلا در صورتی که میخواهید به یه قرار کاری و یا مهمونی برید بهتره که از زیر این مدل از مانتوها یه لباس رسمی و صد البته شیک بپوشید که بهترین گزینه شومیز هست که باید دقت کنید برای این که استایلتون هر چه بیشتر رسمی دیده بشه شومیزتون ساده و تک رنگ باشه مثلا از پوشیدن شومیزهای طرح شلوغ زیر مانتو خودداری کنید.

در خصوص رنگ شومیز هم بهتره که از رنگ های خنثی استفاده کنید که ریسکی نداره و در کنار هر رنگی میاد و یا رنگ های مانتو و شومیز رو با هم ست کنید.

زیر مانتو کتی چی بپوشیم؟ تیشرت

گفتیم که لباس هایی که برای پوشیدن از زیر مانتو کتی انتخاب میکنین میتونن تم استایل شما رو مشخص کنن و حالا در این بین در صورتی که یه استایل ی نیمه رسمی و صد البته راحت و کژوال میخواهید میتونید بدون درنگ از زیر مانتو کتی خودتون به سراغ تیشرت برید و با پوشیدن این لباس استایل خودتون رو هم زیبا و هم شیک و به روز نشون بدید همونطور که خیلی از آقایون از زیر کت هاشون تیشرت هایی اغلب با رنگ سفید و ساده میپوشن و حسابی خوشتیپ دیده میشن. 

منبع: شایا نیوزر 




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/2r6ym2

اخبار داغ