ست کردن رنگ نارنجی | بهترین ترکیب رنگ نارنجی برای لباس | ست لباس نارنجی

ترکیب رنگ های برنده با نارنجی! | ایده های ست کردن رنگ نارنجی

رنگ نارنجی نمادی از شادابی، مثبت اندیشی و خون گرمی به حساب می آید. ایده های ست کردن رنگ نارنجی را یاد بگیرید و خوش تیپ تر باشید!
ترکیب رنگ های برنده با نارنجی! | ایده های ست کردن رنگ نارنجی

 ست کردن رنگ نارنجی معمولا سخت است، شاید به این دلیل باشد که فکر می‌ کنیم ترکیب رنگ های کمی با آن وجود دارد! اگر در ست کردن رنگ نارنجی و پیدا کردن ترکیب رنگ های مناسب آن دچار تردید هستید ما شما را راهنمایی می کنیم تا بهترین گزینه ها را انتخاب کنید. در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با ایده های ست کردن رنگ نارنجی آشنا می کنیم!

ست رنگ نارنجی با سفید

 ترکیب رنگ سفید با هر رنگی، بسیار شیک و خاص می‌شود. استفاده از ترکیب سفید و نارنجی نیز سبب ایجاد ست شاد می‌شود‌. همچنین رنگ سفید، جیغ بودن رنگ نارنجی را نیز خنثی می‌کند.

ست رنگ خاکستری با نارنجی

 این ترکیب برای افرادی مناسب می‌باشد که می‌خواهند ست لباس نارنجی جلب توجه نکند.

ست رنگ نارنجی با آبی 

در ترکیب نارنجی گرم و آبی سرد، تضادی بسیار زیبا مشاهده می‌شود که البته بهترین گزینه‎ها برای ترکیب با نارنجی، آبی لاجوردی، آبی روشن و کبالت هستند. حتی می‌توانید برای ایجاد تناسب بیشتر سفید را هم به این ترکیب اضافه کنید.

البته، به نظر بسیاری از طراحان، کنار هم قرار گرفتن نارنجی با آبی زیاد جالب نیست؛ ولی شما با کمک خلاقیت‌تان می‌توانید ترکیبی عالی از این دو رنگ ایجاد کنید.

ست رنگ نارنجی با مشکی

از دیگر ترکیب‌های بسیار جذاب، کنار هم قرار گرفتن رنگ نارنجی و مشکی است. این ترکیب، در عین سادگی، تاثیری بسیار چشمگیر در استایل‌تان ایجاد خواهد کرد.

همچنین، استفاده از اکسسوری‌هایی زیبا در کنار این ترکیب، استایل‌تان را تکمیل و زیباتر خواهد کرد.

ست رنگ نارنجی با قهوه‌ای

نارنجی گرم و قهوه‌ای گرم ترکیب بی‌نظیری است؛ در کل استفاده از رنگ‌های گرم در کنار هم ترکیب‌های جالبی را ایجاد می‌کنند. بین نارنجی و قهوه‌ای هماهنگی طبیعی خاصی وجود دارد که هر بیننده‌ای را می‌تواند جذب خود کند.

ترکیب رنگ نارنجی با طیف‌های مختلف قهوه‌ای نظیر رنگ بژ و شکلاتی نیز تصویری وصف‌ناپذیر را ایجاد خواهد کرد. همچنین، می‌توانید به ترکیب رنگ‌ نارنجی با کرم جذاب در زمان ست‎ کردن لباس‌ها و یا طراحی دکوراسیون‌ها فکر کنید.

آبی و سورمه‌ای القاء‌کننده حس آرامش هستند و ترکیب این رنگ با نارنجی پرانرژی در استایل‌تان تعادل به وجود می‌آورد.

ترکیب نارنجی با آبی کاربنی و یا سورمه‌ای، علاوه بر ایجاد حسی آرامش‌بخش، شادی و هیجان را القا خواهد کرد.

ست رنگ نارنجی با سبز

نارنجی و سبز ترکیبی بی‌نظیر بوده که در طبیعت هم از این ترکیب به وفور استفاده شده است. نارنجی و سبز تداعی‌کننده درختان سبز و میوه‌های رنگ روشن آن‌ها است. همچنین، ترکیب رنگ نارنجی با سبز، فصول بهار و خزان را به یاد خواهد آورد.

ست نارنجی و سبز انرژی‌بخش و شاد، گزینه‌ای مناسب برای فصل تابستان است. همچنین، استفاده از رنگ نارنجی در کنار انواع طیف‌های رنگ سبز می‌تواند ترکیب‌های جذابی ایجاد کند؛ به‌طور مثال، ترکیب رنگ نارنجی با سبز یشمی و یا زیتونی، ست‌های فوق‌العاده‌ای خواهند بود.

ست رنگ نارنجی با قرمز

قرمز و نارنجی، ترکیبی جسورانه و بسیار پرانرژی است. حتما می‌دانید که نارنجی از ترکیب رنگ‌های قرمز و زرد به وجود می‌آید، به همین خاطر، استفاده از قرمز در کنار نارنجی می‌تواند تعادل فوق‌‌العاده‌ای ایجاد کند.

ترکیب نارنجی با طیف‌های مختلف قرمز نیز می‌تواند چشم‌گیر باشد، به‌طور مثال ترکیب نارنجی با شرابی بسیار زیبا است.

ست رنگ نارنجی با بنفش

ترکیب نارنجی با بنفش بسیار زیبا است. این ترکیب منحصربه‌فرد، حاکی از اعتماد به نفسی بالاست و در عین حال، بر جذاب بودن استایل نیز تاثیر زیادی دارد. همچنین، فصل تابستان مناسب‌ترین زمان برای استفاده از این ترکیب خواهد بود.

با استفاده از رنگ بنفش (ارغوانی) در کنار نارنجی، می‌توان بیشترین کنتراست را ایجاد کرد. بنفش یا ارغوانی، مکملی عالی برای رنگ نارنجی است.

اما توجه داشته باشید که، در استایل نارنجی با ارغوانی یا بنفش، اگر طیف‌های مناسب به کار گرفته نشود، می‌تواند خیلی سریع شما را دلزده کند.

بنابراین، برای داشتن استایل جذابی از نارنجی و بنفش می‌توانید بادمجانی یا رنگ بنفش تیره را با نارنجی ترکیب کنید.

ست رنگ نارنجی با زرد و طلایی

زرد و طلایی در کنار نارنجی، ترکیبی پرانرژی و آتشین را به وجود می‌آورد. البته، باید دقت کنید که تعادل برقرار شود که در غیر اینصورت همه به شما خیره خواهند شد.

بنابراین، اکسسوری‌ها یا جواهرات طلا را نباید فراموش کنید؛ طلا را می‌توان با هر لباس نارنجی رنگی ست کرد

منبع: آی بولک




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3e5y93

اخبار داغ