رنگ رژ لب | رنگ رژ لب برای پوست های گندمی | رنگ رژ لب برای پوست های سبزه

این رنگ رژ لب ها فقط به پوست گندمی میاد!

انتخاب رنگ رژ لب متناسب با رنگ پوست موضوعی چالش برانگیز است که اگر متناسب با رنگ پوست انتخاب نشود، می تواند آرایش شما را خراب کند.
1402/11/08 07:45
رنگ رژ لب

انتخاب رنگ رژ لب متناسب با رنگ پوست گام مهمی برای داشتن آرایش زیبا و جذاب است. احتمالا برای شما هم پیش آمده که رژلبی را روی لب شخصی دیده باشید اما بعد از خرید و استفاده از آن، متوجه شوید که اصلا به رنگ پوست شما نمیاد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که پوست گندمی دارید و دنبال رنگ رژ لب متناسب با پوستتان هستید، در این مطلب از سبک زندگی همراه ما باشید تا انواع رنگ رژ لب برای پوست های گندمی رو بهتون بگیم.

بهترین انتخاب رنگ رژلب برای پوست گندمی

رژلب قرمز توت‌فرنگی:

رنگ رژلب قرمز یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها در بین خانم‌ها بوده که باید هنگام انتخاب این رژلب سایه متناسب با آن را نیز بزنید. برای پوست‌های تیره روی این نوع رژلب می‌توانید از مقدار بسیار کمی اکلیل روی لب خود استفاده کنید. این کار باعث زیبایی دوچندان صورت خواهد شد. رنگ قرمز برای پوست‌های تیره نسبت به پوست روشن مناسب‌تر است.

رژ خاکستری مایل به قهوه‌ای:

رژلب خاکستری متمایل به قهوه‌ای برای افرادی که پوست تیره دارند بسیار جذاب و خاص است. این رنگ در میان سلبریتی‌ها بیشترین میزان مصرف را دارد. این نوع رژلب را می‌توانید هم به‌صورت اکلیلی و هم مات به لب‌های خود بزنید.

بیشتر بخوانید: با هر لباسی چه رنگ رژ لبی بزنم بهم بیاد؟!

رژلب صورتی رز ملایم:

صورتی رز ملایم یکی از انتخاب‌های خوب رژ لب مناسب پوست گندمی و سبزه است. رژلب صورتی مرجانی و رز اغلب برای پوست‌های تیره و گندمی استفاده می‌شود. این رنگ تنوع بسیار زیادی داشته و می‌توانید در بین آنها رنگ موردعلاقه خود را انتخاب کنید.

رژلب سرخابی:

یکی از رنگ‌های جذاب برای پوست‌های گندمی و سبزه رژلب به رنگ سرخابی بوده که با رنگ صورتی متفاوت است. این رنگ در دسته رنگ‌های جیغ قرار دارد و برای جشن‌ها و قرارها می‌تواند بهترین انتخاب باشد. اگر پوست سبزه تیره دارید حتماً از رنگ تیره‌تر این رژلب استفاده کنید.

رژلب نود برای پوست گندمی و سبزه:

اگر می‌خواهید آرایشی بسیار کم‌رنگ، باوقار و ساده‌ای داشته باشید انتخاب رژلب نود رنگ می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. اگر در مهمانی می‌خواهید این رنگ زیباتر به نظر برسد باید از سایه رنگ تیره استفاده کرده و با زدن برق لب و یا رنگی طلایی چهره خود را بیش از بیش فریبنده کنید.

رژلب برنز:

یکی از رژلب‌های مناسب پوست گندمی و سبزه رژلب برنز رنگ است که این نوع پوست‌ها را بسیار عالی نشان می‌دهد. این رنگ بسیار طبیعی بوده و در شب و روز می‌توان از آن روی لب‌ها زد. 

منبع: دکتر فارمو




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3evxa2

اخبار داغ