نوشیدنی های روشن کننده پوست | نوشیدنی های شفاف کننده پوست

این نوشیدنی ها پوستت رو از این رو به اون رو میکنه! | نوشیدنی های روشن کننده پوست

بسیاری از افراد برای داشتن پوست سالم، مصرف نوشیدنی روشن کننده پوست را هم در برنامه روزانه خود قرار میدن. با معرفی نوشیدنی های روشن کننده پوست همراه ما باشید.
1402/09/20 16:45
نوشیدنی های روشن کننده پوست

نوشیدنی های روشن کننده پوست رو میشناسید؟ زیبایی پوست همیشه یک دغدغه مهم بوده و هیچ چیز جای یک تغذیه سالم را نمی‌گیرد به همین دلیل در این مطلب از سبک زندگی نوشیدنی های روشن کننده پوست رو به شما معرفی می کنیم. اگر دوست دارید پوست درخشان و روشن داشته باشید، به شما پیشنهاد میکنیم که این نوشیدنی های روشن کننده پوست رو در برنامه غذایی خود قرار دهید.

 

۱. آب لیمو

نوشیدن آب لیمو در اول صبح می‌تواند برای پوست شما معجزه کند. آب لیمو یکی از بهترین نوشیدنی های روشن کننده پوشت است. همان طور که همه ما می‌دانیم، لیمو منبع عالی ویتامین C است که به تغذیه پوست ما از درون کمک و سموم را دفع می‌کند. همچنین تولید کلاژن را تقویت کرده و ایجاد خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می‌دهد. کمی آب لیموترش را در یک فنجان آب گرم بریزید و از فواید آن برای سلامت پوست بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید برای شیرین شدن آن، کمی عسل اضافه کنید.

2. آب لیمو و عصاره زنجبیل؛ ترکیب روشن کننده پوست

چرا ترکیب آب لیمو و زنجبیل را می‌توان بهترین نوشیدنی روشن کننده پوست دانست؟ نخست اینکه هر دو اینها، خواص آنتی باکتریال و آنتی اکسیدانی دارند و این یعنی پاکسازی روده و حفظ سلامت آن. سلامت روده هم باعث می شود تا پوست شما نرم و لطیف شود. اما آب لیمو به‌ طور خاص، سرشار از ویتامین C است.پس با نوشیدن آن می‌توان انتظار پوستی صاف و عاری از هر‌گونه باکتری و آلرژی را داشت.

3. چای سبز

بسیاری از ما نمی‌توانیم تصور کنیم که روز خود را بدون یک فنجان چای شروع کنیم. با این حال، اگر می‌خواهید پوستی درخشان و روشن داشته باشید، به جای چای معمولی، یک فنجان چای سبز را انتخاب کنید. این چای سرشار از آنتی اکسیدان است که آن را به گزینه‌ای عالی برای مشکلات پوستی تبدیل می‌کند. چای سبز همچنین حاوی ویتامین E است که به مرطوب شدن طبیعی پوست کمک کرده و موجب درخشندگی و روشن شدن پوست می‌شود.

4. آب پرتقال؛ روشن کننده پوست

در خواص آب پرتقال برای تقویت سیستم ایمنی بدن، کسی تردید ندارد. بنابراین نوشیدن یک لیوان آب پرتقال در روز به‌ واسطه ویتامین C، کاری بیشتر از ایمن کردن بدن شما را انجام می‌دهد. هم بافت پوست‌تان بهبود پیدا می‌کند و هم روشن‌تر و لطیف‌تر می‌شود. ناگفته نماند که آب پرتقال با داشتن آنتی اکسیدان، یک نوشیدنی ضد پیری و ضد چروک هم به شمار می‌رود.

5. آب نارگیل

اگر پوست شما خشک و فاقد رطوبت است، یک فنجان آب نارگیل بهترین گزینه برای شما است. آب نارگیل سرشار از مواد معدنی مانند منیزیم، پتاسیم و سدیم است که همگی به جبران مواد مغذی از دست رفته در پوست ما کمک می‌کنند. آب نارگیل همچنین بافت نرم و لطیفی را برای پوست شما به ارمغان می آورد و نوشیدن آن هنگام صبح بسیار مفید است علاوه بر آن باعث روشن شدن و شفاف شدن پوست شما می شود.

6. ترکیب آب خیار و عصاره زنجبیل؛ روشن کننده پوست

نوشیدن روزانه یک لیوان آب خیار یعنی بهبود بافت پوست شما! در حقیقت هم خیار و هم زنجبیل سرشار از آنتی اکسیدان هستند. بنابراین اگر این دو نوشیدنی را در رژیم روزانه خود جای بدهید، می‌توانید انتظار این تغییرات شگفت‌انگیز را داشته باشید. روشن شدن پوست یکی از فواید بی نظیر این نوشیدنی است.

منبع: عصر ایران




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3g9az2

اخبار داغ