لاک زدن | شیوه صحیح لاک زدن | آموزش لاک زدن | لاک زدن ناخن

چجوری ناخنم رو تمیز لاک بزنم؟! | ترفند عالی و راحت برای لاک زدن + ویدیو

لاک زدن ناخن، همین کاری که به نظر شما ساده به نظر میرسه، اصول و تکنیک های خاص خودش رو داره که در اینجا بهتون یاد میدیم!
چجوری ناخنم رو تمیز لاک بزنم؟! | ترفند عالی و راحت برای لاک زدن + ویدیو

سبک زندگی: لاک زدن ناخن یکی از لذت‌ بخش‌ ترین سرگرمی‌ هایی هست که اکثر خانوم‌ ها دارن اما معمولا از نتیجه راضی نیستن! برای لاک زدن ناخن به صورت صحیح و اصولی باید 20-30 دقیقه زمان بذارید تا دست هاتون رو زیبا کنید، در ادامه این بخش از سبک زندگی شما رو با روش اصولی لاک زدن ناخن آشنا میکنیم!

روش صحیح لاک زدن:

ابتدا یک قطره کوچک از لاک خود را در بخش پایینی ناخن خود بگذارید. سپس این قطره را به‌آرامی تا بخش کوتیکول‌ها بکشید. توجه کنید که در روش لاک زدن حرفه‌ای فاصله‌ای بسیار کم (به‌اندازه یک تار مو) در میان کوتیکول‌ها و بخش شروع لاک، باقی می‌ماند.

بیشتر بخوانید: ترفندهای خشک شدن سریع لاک زیر 1 دقیقه!

سپس برس لاک خود را به طور مستقیم تا انتها (جایی که ناخن را کوتاه می‌کنیم) بکشید. سپس از نقطه ابتدایی شروع کرده و این بار قلم را به سمت راست و بالای ناخن خود انحنا دهید. در مرحله آخر نیز سمت چپ را از بالا تا پایین لاک بزنید.

پس از رنگ‌کردن تمام بخش‌های ناخن خود قلم‌مو را چند بار روی ناخن بکشید تا سطح لاک روی آن یکدست شود. سپس اجازه دهید تا لاک به‌خوبی خشک شود.

حتما دوباره لاک بزنید

بسیاری از متخصصان زیبایی ناخن توصیه می‌کنند برای اینکه لاک شما روی دست‌هایتان جلوه پیدا کند بهتر است دو تا سه لایه لاک روی هم بزنید. البته پس از اتمام هر لایه باید به‌خوبی صبر کنید تا لاک خشک شده و سپس به سراغ لایه بعد بروید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3g9jx2

اخبار داغ