مدل کوتاهی جلو مو | کوتاهی جلو مو مناسب صورت گرد

صورتم گرده، جلو موهام رو چه مدلی کوتاه کنم؟ + عکس

اگر به دنبال مدل های جدید و ترند برای کوتاهی جلو مو هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه ما باشید!
صورتم گرده، جلو موهام رو چه مدلی کوتاه کنم؟ + عکس

مدل‌ کوتاهی جلو مو یه چهره جسور بهتون میده پس اگه به دنبال مدل موی تازه و جذاب هستید و می‌خواهید جلوی موهایتان را کوتاه کنید، در این مطلب بهترین مدل‌ کوتاهی جلو مو برای صورت‌های گرد آورده شده است. با ما همراه باشید تا جدیدترین مدل‌ کوتاهی جلو مو را ببینید.

۱- مدل موی باب کناری (Side-Swept Bob)

اگر مدل جلوی موهای خود را طبق این مدل مو کوتاه کنید، این باب ظاهر چهره شما را تقریبا نامتقارن نشان می‌دهد، که راهی عالی برای دور کردن تمرکز از گردی شکل صورت است.

بیشتر بخوانید: موهات وزه؟ پس باید از این مدل موها استفاده کنی! + عکس

با ترکیب موی چتری و این مدل موی باب، توجه را به سمت چشمانتان جلب می‌کنید و تمرکز را از گردی شکل صورت برمی‌دارید. طول این مدل مو باید دقیقا زیر چانه باشد که اغلب جذاب‌ترین نقطه برای صورت‌های گرد است. 

۲- مدل موی لاب نامتقارن (Asymmetrical Lob)

این مدل مو کمی نامتقارن است و برای فرم‌های گرد صورت مدل مویی بسیار مناسب و زیبا است. عدم تقارن این مدل مو وسعت یکنواخت صورت گرد را از بین می‌برد. مدل موی لاب نامتقارن کمی بلندتر در یک طرف فک است و بخشی از پیشانی را می‌پوشاند.

۳- مدل موی شگ لایه‌ای (Layered Shag)

این مدل مو اخیرا بسیار مورد توجه بوده و چهره را به طوری قاب می‌گیرد که تمرکز روی چشم‌ها، لب‌ها و گونه‌ها باشد. چتری‌های جانبی این مدل مو برای جلوی موها بسیار برای چهره‌های گرد کاربردی و جذاب هستند و به کشیده شدن چهره بسیار کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: مدل مو دم اسبی 2024؛ که ظاهر شما را از این رو به آن رو می کند

۴- مدل موی باب حجیم (Voluminous Bob)

 

این مدل مو تعادل را به چهره گرد آورده و به باز شدن چهره شما نیز کمک می‌کند. چتری‌های جانبی را برای جلوی موی خود فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید: مدل موی چتری مناسب فرم صورت

اگر صورت گرد دارم باید موهایم را کوتاه کنم؟

موهای کوتاه برای هر چهره‌ای خوبند. آن‌چه مهم است نوع برش مو است. اگر می‌خواهید مدل موی کوتاهی داشته باشید و صورت گردی دارید، مدل موی پیکسی یا باب کوتاه را در نظر بگیرید.

منبع: ستاره




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3gdvvz

اخبار داغ