حجم دهی لب در خانه | پروتز لب در خانه | فرم دهی لب به روش خانگی

تو خونه لبت رو پروتز کن! | با این روش ها حجم لبت دو برابر میشه!

روش های مختلفی برای حجم دهی لب در خانه وجود دارد که در ادامه مطلب آن ها را به شما معرفی میکنیم!
تو خونه لبت رو پروتز کن! | با این روش ها حجم لبت دو برابر میشه!

افراد زیادی به خصوص خانم‌های جوان به دنبال حجم دهی لب و رفع نواقص آن هستند، شاید نمیدانستید که در خانه روش های زیادی برای حجم دهی لب وجود دارد! در ادامه این بخش از سبک زندگی شمارو با چند تا از بهترین راهکارهای حجم دهی لب و خوش فرم کردن آن آشنا میکنیم!

۱- پروتز لب در خانه با دارچین

دارچین برای لب و بزرگ کردن آن بسیار موثر است. برای پروتز لب در خانه با این روش یک قاشق پر پودر دارچین را با کمی روغن وازلین یا کره کاکائو مخلوط کنید. پس از آن با این ترکیب لب‌های خود را ماساژ دهید تا احساس کنید لب‌های شما ملتهب شده و داغ شده است؛ در این زمان می‌توانید آن را از روی لب بشویید. این روش را می‌توانید در هفته چند بار تکرار کنید.

بیشتر بخوانید: با کانسیلر و کانتور لب هات رو برجسته تر کن!

۲- پروتز لب در خانه با لیوان

این روش پروتز لب در خانه کمی عجیب است و برای برخی از ما یادآور بازی‌های بچگیمان است. اما باید بدانید این روش برای برخی موثر اما کوتاه مدت است. برای این منظور ابتدا باید لب‌های خود را با یک کرم مرطوب کنید. لیوان را دور لب خود بگذارید و هوا را به آرامی به داخل ریه‌ها بکشید. هوا را نگه دارید تا لب‌ها احساس گز گز کند و پس از آن هوا را بیرون بدهید.

۳- پروتز لب با یخ در خانه

با یخ نیز می‌توانید بسیار ساده لب‌های خود را برای مدتی بزرگ کنید. چراکه یخ باعث می‌شود سلول‌های مرده از بین رفته و جریان خون در لب‌ها افزایش پیدا کرده و لب‌ها نیز قرمزتر به نظر برسد. برای این روش پروتز لب در خانه کافیست روزی دوبار به مدت چند دقیقه لب‌هایتان را با یخ ماساژ دهید

بیشتر بخوانید: (ویدیو) با برق لب و فلفل قرمز، لبات رو حجم بده!

4- پروتز لب با ویتامین E

ویتامین E نقش بسیار موثری در افزایش حجم لب‌ها دارد. برای این کار محتویات یک کپسول ویتامین E را روی لب‌هایتان ماساژ دهید و از تاثیر فوق‌العاده آن شگفت‌زده شوید!

 بیشتر بخوانید: هر رنگ رژ لبی که می خوای؛ تو خونه درست کن!

5- پروتز لب در خانه با فلفل

برای پروتز لب در خانه می‌توانید از فلفل استفاده کنید. در این روش هم فلفل سیاه و هم فلفل قرمز هندی می‌تواند کارساز باشد. برای این منظور می‌توانید ۱ قاشق فلفل سیاه یا فلفل هندی را با ۱ قاشق روغن زیتون مخلوط کرده و لب‌های خود را با این ترکیب ماساژ دهید؛ پس از اینکه احساس کردید لب بزرگ شد آن را با آب گرم بشویید. برای اینکار از قبل باید مطمئن باشید که به فلفل حساسیت ندارید و اینکار باعث آسیب شما نمی‌شود.

6- بزرگ شدن لب با وازلین

وازلین خواص نرم و مرطوب کنندگی دارد و دارچین نیز یک تحریک کننده طبیعی است که موجب افزایش حجم لب می‌شود. برای بزرگ شدن لب با وازلین ، آن را با یک قاشق پودر دارچین مخلوط کرده و ترکیب حاصل را روی لب‌هایتان ماساژ دهید.

پس از گذشت ۱۰ دقیقه لب‌هایتان را بشویید. این کار باعث خونرسانی به لب‌ها و افزایش حجم آن‌ها می‌شود؛ در عین حال به دلیل وجود وازلین، سوزش کمتری را احساس خواهید کرد.

 بیشتر بخوانید: (ویدیو) با حنا، برای خودت رژ لب بزن!

7- روش برجسته کردن لب با مسواک

روش برجسته کردن لب با مسواک یکی از ساده‌ترین راه‌های خانگی به شمار می‌آید. جالب است بدانید هرچه میزان پوسته‌های اضافه لبتان کمتر باشد، لب‌های بزرگتر و براق‌تری خواهید داشت. کافیست یک مسواک تمیز و مرطوب را با ملایمت روی لب‌ها بکشید تا به نتیجه مورد نظرتان برسید.

8- پروتز لب در خانه با حرکات صورت

برخی از افراد به شما توصیه می‌کنند برای پروتز لب در خانه از حرکات صورت، تمرینات یوگای صورت و لب استفاده کنید. این روش بسیار موثر است. به عنوان مثال می‌توانید لب خود را به حالت سوت زدن در بیاورید. این عمل عضلات شما را تقویت کرده و به لب ها شکل می‌دهد. یا حتی می‌توانید لب‌ها را با دستتان به سمت بیرون کشیده و فشار دهید تا کمی در این شکل حالت بگیرند.

9- استفاده از روغن‌های طبیعی برای پروتز لب در خانه

برخی از روغن‌های طبیعی نیز مانند روغن نعنا و روغن فلفل کاین می‌توانند جریان خون را در لب‌ها افزایش داده و باعث بزرگ شدن آن شوند. روغن نعنا را می‌توانید به تنهایی روی لب‌ها مالیده و آن را ماساژ دهید. اما روغن فلفل کاین را باید با روغن نارگیل یا آب مخلوط کرده یا چند قطره آن را به بالم لب خود اضافه کنید.

 بیشتر بخوانید: با دو قلم مواد ساده، تینت لب درست کن!

10- برجسته کردن لب با موم عسل

موم عسل علاوه بر خواص بسیار زیادی که برای پوست لب دارد، موجب افزایش حجم آن نیز می‌شود. مقداری موم عسل را به لب‌هایتان بمالید و پس از گذشت چند ساعت آن را بشویید.

منبع: پذیرش24




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3gqgx4

اخبار داغ