ترکیب رنگ های تابستونی | بهترین رنگ ها برای تابستون | ترکیب رنگ ها برای استایل تابستونی

این ترکیب رنگ ها برای تابستون محشره | ترکیب های رنگی تابستونی که بهم میان!

برای ترکیب رنگ ها و انتخاب لباس مناسب تابستون اصلا نگران نباشبد چون در انتهای این مطلب قطعا ترکیب رنگ مورد علاقه تون رو پیدا کردید.
این ترکیب رنگ ها برای تابستون محشره | ترکیب های رنگی تابستونی که بهم میان!

در هنگام خرید لباس زنانه و مردانه، ست کردن ترکیب های رنگی میتواند ظاهر شما را فوق العاده جذاب کند و اگر این رنگ ها با یکدیگر همخوانی نداشته باشند ظاهری نامتناسب را برای شما در پی دارد، پس اگر کمد لباس های شما با تعداد بی شماری لباس به رنگ مشکی است؛ اصلاً نگران نباشید که ما برای شما ترکیب های رنگی جذاب و شادی آماده کردیم تا در کنار توصیه های مد روزمان، ظاهری آراسته و رویایی برای خود مهیا کنید.در ادامه بهترین ترکیب های رنگی را با هم ببینیم

 سبز و زرد

در یک روز تابستانی گرم هیچ چیزی به اندازه ی بوی چمن های پر طراوت روحیه بخش و زنده کننده نیست و این ترکیب رنگ هم به مانند آن است. سبز و زرد روشن و شاداب به بیشتر چهره ها می آید و زیبایی خاصی به شما میبخشد. اگر دارای رنگ پوست گرم هستید پس بهتر است که رنگ های خاکی، خردلی و سبز تیره را بیشتر استفاده کنید و اگر رنگ پوست سرد دارید رنگ های زرد روشن و سبز میتواند این نیاز شما را برآورده سازد.

یک کت تک ابریشمی زرد رنگ میتواند با دامن خاکستری و یا شلوار جین ترکیب مناسبی بسازد. تنها یک مقدار رنگ سبز به لباس و زیورآلات طلایی به تیپ خود اضافه کنید و یک پیراهن سفید به تن کنید تا یک ظاهر چشم گیر را برای خود بوجود آورید. استفاده از رنگ های متضاد برای حفظ طراوت و همچنین تغییر لباس های مجموعه ی زمستانی و گذر از ماه های گرم روشی آسان است. تنها کافیست رنگ های شادی به تیپ خود اضافه کنید و تغییر را مشاهده کنید. اما سادگی را فراموش نکنید و از ترکیب کردن هم نترسید.

بیشتر بخوانید:  پوستم گندمیه؛ چه رنگ لباسی بپوشم که بهم بیاد؟! + عکس

 آبی آسمانی و صورتی

هیچ چیزی جز رنگ های ملایم نمیتواند تداعی کننده بهار باشد. صورتی و آبی ملایم شاید مقداری لطیف و محو باشند ولی زمانی که به درستی استفاده شوند میتوانند به اندازه ی رنگ های تند و تیز نگاه ها را از آن خود کنند. این ترکیب رایحه ی ملایم گل یاسمن و باد های گرم بهاری را در ذهن متبلور میسازد.

یک شال آبی ملایم به همراه یک ژاکت صورتی برای یک روز میتواند خاطرات باقی مانده زمستان و سرما را از یادتان ببرد. با جایگزینی رنگ های تیره معمول با ترکیب رنگ های صورتی و آبی و ارغوانی به ظاهر خود لطافت ببخشید. زیور آلات خود را استفاده کنید و از بابت استفاده کردن از رنگ های شاد خجالت نکشید. این ترکیب ها میتواند با کفش مشکی و یا کفش پاشنه بلند جلوباز نیز استفاده شوند.

پیشنهاد های ما:

  

آبی و قرمز

رنگ های قرمز و آبی یکی از ترکیب های محبوب تمام دوران است. همه ی ما عاشق این هستیم که چطور میتوانیم با یک شلوار جین به همراه کت بلند قرمز و یک جفت کفش پاشنه بلند چنین دوست داشتنی تغییر کنیم. جذابیتی را بدست می آورید که زحمت زیادی نداشته و همچنین از تیپ های کژوال نیز هوشمند تر به نظر میرسید.

چه شخصی میتواند یک پیراهن راه راه کلاسیک را پس بزند؟ زمانی که چنین پیراهنی را با شلوار جین و کت قرمز به تن میکنید اصالت خاصی به استایل خود میبخشید، یا حتی میتوانید یک پیراهن یقه دار سفید را زیر کت خود بپوشید تا بین روشنایی قرمز و کنتراست آبی تفاوت زیبایی را بوجود آورید.

نگاهی به این موارد بیاندازید:

     

آبی و نارنجی

آبی و نارنجی بهترین طرح های رنگی هستند برای اینکه استفاده شوند در تکنیک محدود کردن رنگ ها ، انتخاب کردن یک شلوار ابی با یک لباس نارنجی یک ترکیب رنگی عالی از مخلوط دو رنگ را می دهد ، برای کمی تفاوت رنگ نارنجی سوخته را با آبی تیره امتحان کنید . هرکدام از این سایه های رنگی را لباس هایتان امتحان کنید ، در انتخاب رنگ کفش دقت کنید یک کفش روباز باعث میشه تاکید کند روی ظاهر شما و همچنین داشتن یک کروات روشن باعث می شود که همانند یک طلوع خورشید دوست داشتنی باشید

 بیشتر بخوانید:این رنگ لباس ها، شما را جوان تر از سن واقعیتان نشان می دهند!

 

 

منبع : بانی مد




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3n98qx

اخبار داغ