آینه کنسول فانتزی | مدل آینه کنسول خاص | کنسول مدرن برای آینه

اگه دنبال آینه کنسولی که خونه هر کسی نباشه، این مدل های فانتزی آخرشن!

نمونه های خوشگل آینه کنسول رو میتونی اینجا ببینی.
اگه دنبال آینه کنسولی که خونه هر کسی نباشه، این مدل های فانتزی آخرشن!

آینه کنسول تو پذیرایی و یا هال خیلی استفاده میشه اما برای اتاق خواب هم میتونید استفاده کنید بستگی به نوع و طراحیش داره و جلوه زیبایی به دکور خونه میده خب چه بهتر که آینه کنسول فانتزی برای دکور خونه استفاده کنید. اگه دوست دارید که دکور متفاوتی داشته باشید و خونه شما لاکچری تر بشه، حتما یه آینه کنسول فانتزی و شیک به دکورتون اضافه کنید. اگه در دکوراسیون خونه از وسایل فانتزی استفاده می‌کنیم، آینه کنسول فانتزی اسپرت می‌تونه مناسب ما باشه.

این سبک آینه و کنسول همون طوری که از اسمش معلومه، حالتی فانتزی داره. یعنی در این مدل، شاهد طرح‌هایی هستیم که طراحی منحصر به فردی داره و حالت کاملا اسپرت به فضا میده. ممکن است بعضی از میزها یا آینه‌ها دارای زاویه‌های عجیب و نامتقارن باشند که شکل خاصی رو از خود به نمایش می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: 4 مدل آینه کنسول شیک مناسب خانه های نقلی و کوچک!

آینه کنسول فانتزی جدید

سبک فانتزی، بیشتر مورد علاقه‌ی بچه‌ها و نوجوناهاست. اگه قراره میز کنسولی رو برای اتاق فرزندمون انتخاب کنیم، بد نیست که سراغ سبک فانتزی بریم. به طور کلی مدل‌ آینه و میز کنسول فانتزی، انتخابی ایده‌ال برای رویاپردازان و طرفداران دکوراسیون خاص و متفاوت است.

 

آینه کنسول فانتزی خاص رنگ زرد

 

کاربرد آینه کنسول فانتزی

آینه کنسول در کنار مبلمان و میز ناهارخوری، تکمیل کننده‌ دکوراسیون منزل است. استفاده از میز کنسول در راهرو ورودی منزل به ما کمک می‌کنه تا موقع خروج از منزل، وسایل مهمی که باید با خود ببریم رو از داخل اون برداریم.

میز کنسول فانتزی همچنین مانع از بهم ریختگی منزل میشه. مثلا میشه برخی وسایل اضافی پذیرایی (بشقاب، کارد، چنگال) رو درون کشو یا کمد اون قرار داد. ضمنا سطح کنسول نیز محل مناسبی برای قرار دادن وسایل تزئینی مانند شمعدان، گلدان، و… است. به این ترتیب کنسول فقط جنبه تزئینی نداره و کاربردی هم محسوب میشه.

 

آینه کنسول فانتزی شیک و مدرن

بیشتر بخوانید: بهترین جا برای میز آینه کنسول در دکوراسیون منزل!

انتخاب رنگ آینه و کنسول فانتزی چگونه است؟

تنوع رنگ در آینه کنسول سبک فانتزی به قدری زیاده که امکان داره ما رو در انتخابمون دچار سردرگمی کنه. بهتره رنگ آینه کنسول رو با توجه به رنگ مبلمان و دکوراسیون منزل تعیین کنیم. مانند تصویر زیر، برای داشتن پذیرایی شیک و زیبا می‌تونیم از یک میز کنسول سفید مدرن استفاده کنیم.

 

میز کنسول فانتزی مدرن سفید

آینه کنسول فانتزی در انواع سبک کلاسیک یا مدرن در رنگ‌های مختلف وجود داره. کنسول‌های مدرن رو می‌تونیم در رنگ‌های مختلف مثل سفید، طوسی و مشکی انتخاب کنیم. امروزه آینه کنسول طوسی به دلیل خنثی بودن در اکثر دکوراسیون‌ها استفاده میشه.

 

آینه و کنسول فانتزی شیک

 

آینه کنسول چوبی فانتزی

آینه کنسول چوبی یا طبیعت گرا، نوع دیگه‌ای از انواع میز کنسول‌ها می‌باشد. در این مدل از جنس چوب با الگوهای برگرفته از طبیعت استفاده میکنند. طراحی این مدل آینه کنسول فانتزی شامل الگوهای درختان، برگ‌ها یا عناصری از این قبیل است. در برخی از این مدل‌ها نیز شاهد منبت کاری، حکاکی یا کنده کاری‌ و… هستیم. 

بیشتر بخوانید: موقع چیدن میز کنسول؛ حتما به این نکات دقت کن!

کنسول فانتزی چوبی برای ایجاد فضایی منحصر به فرد و جذاب در دکوراسیون بی‌نظیره و به عنوان یک نقطه کانونی در دکوراسیون ما قرار می‌گیره.

 

آِینه کنسول فانتزی چوبی

 

قیمت آینه کنسول فانتزی چگونه تعیین می‌شود

آینه و کنسول‌ مدرن و جدید رو با توجه به نوع طراحی، جنس، اندازه و کیفیت متریال، قیمت گذاری می‌کنند. ولی مهم‌ترین فاکتور، جنس متریال در تولید میز کنسول و نوع طراحی اون است؛ به طوری که هر چقدر فانتزی‌تر و خاص‌تر باشه، مشخصا قیمت بالاتری داره. در ادامه تصویر یک میز کنسول و آینه ترک فانتزی جدید رو می‌بینیم.

 

آینه کنسول فانتزی جدید رنگ قهوه ای و سفید

 

 

قیمت آینه کنسول فانتزی پایه فلزی

بیشتر بخوانید: روی میز کنسول چی بذاریم شیک تره؟!

 

آینه کنسول فانتزی ساده

برای انواع طرح باید گفت، طرح‌های ساده و خطوط کامپوزیتی در آینه کنسول مدرن زیاد استفاده می‌شود. همچنین مدل‌های کلاسیک دارای آینه‌هایی با فریم چوبی و ساده هستند. وقتی وارد محیط جدیدی می‌شویم این نکته رو درک می‌کنیم که از یک رنگ خاص به عنوان پس زمینه استفاده شده. افراد جهت داشتن دکوراسیونی هماهنگ رنگ مبل، پرده، کابینت و… رو با یکدیگر ست می‌کنند.

رنگ آینه کنسول هم علاوه بر زیبایی، باید با رنگ اجزای دیگه دکوراتیو سازگاری ایجاد کنه. تطبیق رنگ آینه کنسول با دیگر عنصرها، جذابیت منزلمون رو چند برابر خواهد کرد.

منبع: رویال مبل




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3n9gyg

اخبار داغ