آینه کنسول خانه های کوچک | مدل های کنسول برای منزل کوچک

4 مدل آینه کنسول شیک مناسب خانه های نقلی و کوچک!

جدید ترین مدل های آینه کنسول رو بشناسین و برای خونه های کوچیک تون ازشون استفاده کنین!
4 مدل آینه کنسول شیک مناسب خانه های نقلی و کوچک!

آینه کنسول از جمله وسایل منزل است که باعث ایجاد دکوراسیون شیک و مجلسی می‌ شود و حس و حال گرم و صمیمی در خانه ایجاد می‌ کند. به شرطی که انواع مدل های آینه کنسول را بشناسید و از شیک ترین آن ها در دکوراسیون خانه استفاده کنید! گاهی اوقات برای زیباتر شدن یک خانه، وسیله ای شیک و کاربردی مثل یک آینه کنسول، انتخابی عالی است. انتخاب درست از بین مدل های آینه کنسول شیک و جدید اگر به درستی انجام شود، ظاهر خانه شما را جدیدتر و زیباتر می کند. در ادامه این بخش از سبک زندگی می توانید مدل های آینه کنسول مناسب خانه های کوچک را مشاهده کنید!

آینه کنسول مدل سوفیا

آینه کنسول مدل سوفیا  یکی از زیباترین آینه کنسول‌های موجود در بازار است که سبک مینیمال و مدرن دارد و دارای کمد‌هایی بزرگ و جادار است تا بتوان همه وسایل اضافی یا وسایل مهم را در آن قرار داد. مدل لارا که در تولیدی‌ها و کارخانه‌های مبل‌سازی مختلف طراحی و عرضه می‌شود، دارای پایه فلزی و جنس بقیه اجزای آن از چوب ام دی اف باکیفیت واناچای با شیار‌های ظریف است. قسمت تزئینی این آینه کنسول، نوار طلایی رنگ فلزی بوده که هماهنگی زیبایی را با پایه‌ها ایجاد کرده است.

آینه کنسول broody

آینه کنسول broody که یکی از زیباترین و محبوب‌ترین مدل‌های آینه کنسول به شمار می‌رود، ظاهری ساده و مینیمال و در عین حال بسیار خاص دارد که برای اکثر فضاها کاربردی است. این مدل آینه کنسول از جنس ام دی اف درجه یک واناچای و دارای پایه‌های فلزی است که رنگ چوب ام دی اف و پایه‌های آن به درخواست مشتری قابل تغییر خواهد بود. این آینه کنسول از یک میز کنسول با طول 180 سانتی متر و یک آینه به شکل دایره‌ای بزرگ تشکیل شده است که آینه در بالای میز کنسول به دیوار نصب می‌شود.

بیشتر بخوانید: مدل آینه دیواری سنتی برای چیدمان خونه کلاسیک + عکس

بیشتر بخوانید: بهترین جا برای میز آینه کنسول در دکوراسیون منزل!

آینه کنسول دنیز

آینه کنسول دنیز یکی دیگر از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین آینه کنسول‌های شیک موجود در بازار است. این آینه کنسول دارای یک میز کنسول به طول ۱۸۰ سانتی متر و یک آینه مربع شکل است که بر اساس سلیقه مشتری قابل تغییر خواهد بود. جنس چوب به کار رفته در این مدل، ام دی اف درجه یک واناچای است که تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و افراد می‌تواند متناسب با دکوراسیون منزل و به سلیقه خود رنگ آن را انتخاب کنند.آینه کنسول سوفیا

طراحی آینه کنسول سوفیا به این صورت است که دو رنگ چوب ام دی اف متفاوت در روند تولید آن به کار رفته است؛ به این صورت که قسمت روی میز و کمدی‌هایی که در وسط آن قرار دارد با یک رنگ و کمدی‌هایی که در دو سمت دیگر کنسول قرار دارند و کناره‌های کنسول، با شیار‌های راه راه عمودی نزدیک به هم با رنگ دیگر دیده می‌شود. آینه آن نیز بدون قاب و با ابزار مینی تراش و cnc ساخته شده که در بالای کنسول به دیوار نصب می‌شود. لازم به ذکر است که رنگ چوب­های این آینه کنسول به سلیقه مشتری قابل تغییر است.

بیشتر بخوانید: قبل از اینکه جذاب ترین مدل های آینه کنسول رو بشناسی نرو خرید!

آینه کنسول جوزیا

آینه کنسول جوزیا یکی دیگر از انواع آینه کنسول‌های شیک و خاص است که دارای یک میز کنسول و یک آینه دو تکه مستطیل شکل است. طول آینه کنسول جوزیا ۱۸۰ سانتی متر بوده که البته ابعاد آن به درخواست مشتری قابل تغییر است. استفاده از این مدل آینه کنسول در منزل علاوه بر اینکه باعث شیک و مدرن شدن خانه می‌شود، حس زندگی و صمیمیت را نیز در محیط خانه ایجاد می‌کند.

منبع: کاماپرس




کپی لینک کوتاه خبر: https://sabkezendegi.net/d/3q8g93

اخبار داغ